Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 5 από 19]

81μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 12, 2018 10:38 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

82μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 12, 2018 10:45 pm

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ωωωω,μα εσύ πήρες το αναγραφόμενο της μελέτης Ιωαννίδη,ξέρεις αυτο μεταπωλείτε μαζί με την φωτοτυπία του άρθρου,μπράβο σου,πέτυχες διάνα και στα δύο Wink

83μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 12, 2018 11:05 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Παναγιώτης Ρασσιάς έγραψε:Ωωωω,μα εσύ πήρες το αναγραφόμενο της μελέτης Ιωαννίδη,ξέρεις αυτο μεταπωλείτε μαζί με την φωτοτυπία του άρθρου,μπράβο σου,πέτυχες διάνα και στα δύο Wink

Λοιπόν δείτε σε σύγκριση!
Δεν είναι το ίδιο αλλά είναι απο την ίδια αποστολή που προφανώς έγινε.
Ολα ίδια ,οι αριθμοί των "κυτίων" είναι διαφορετικοί και επειδή δεν είναι συνεχόμενοι προφανώς υπήρχαν και άλλα δέματα που έφυγαν ταυτόχρονα στην ίδια αποστολή

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

84μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Σεπ 17, 2018 10:06 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εφημερίδα (Εφημερίς των Κυριών)πλήρης.

Εκδότρια και διευθύντρια η Καλλιρόη Παρρέν,δημοσιογράφος και συγγραφέας που έζησε στα τέλη του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου.
Μια σημαντική γυναίκα της εποχής πρωτεργάτης του γυναικείου φεμινιστικού κινήματος στην Ελλάδα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Φέρει 5λ ατονο πράσινο Γ περιόδου,αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ 8.ΑΠΡ,18(92) προορισμός Πλωμάριον Μυτιλήνης (Τουρκία).
Τέλος Εξωτερικού 5 λεπτά RR

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

85μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Σεπ 17, 2018 12:48 pm

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Φανταστικό απόκτημα,μπράβο,δίνει δύναμη στη μΚΕ συλλογή σου !

Για φαντάσου να βρίσκαμε,όμως μας είχε διηγηθεί ο κ.Περιστάνογλου μια ανάλογη περίπτωση στις διαλέξεις του,βιβλιοδεμένες τέτοιες εφημερίδες αυτών των ετών....η αναφορά του Π.ήταν για προηγούμενων ετών εφημερίδες συγκεκριμένου τίτλου,καθώς αυτό ισχύει ακόμα και μέχρι τις μέρες μας,να βιβλιοδετούνται χρονίες απο μια εφημερίδα,οπού εκει υπήρχαν πολλες ταχυδρομημένες με τέλη του 1λ.
Αυτο λοιπόν βοήθησε σε ανακατάταξη αποχρώσεων αλλά και εκδοσής,καθώς εδώ έχουμε την αναμφισβήτητη αντιπαράθεση της χρονολογίας.

86μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Σεπ 18, 2018 9:35 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΜΟΝΟΦΥΛΛΑ

Επιστολικό δελτάριο Ιδιωτικής κατασκευής χωρίς προτυπωμένο τέλος.
Εκδοση απο φιλοτελικό έμπορο.
Φέρει 5 Χ 1 λ (δύο ζεύγη και ενα μονό) μονόλεπτα καφέ Γ περιόδου.Εδώ υπάρχει η ιδιαιτερότητα:Ενώ το τέλος ηταν 10λεπτα,όταν ήταν άγραφο ταξίδευε στην κατηγορία των εντύπων (imprime). 
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ (1) 29.ΔΕΚ.1898,άφιξις MUENCHEN 18.JAN.99.Επίσης μονόκυκλο σφραγιδάκι Γερμανού αστικού διανομέα 220

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

87μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Σεπ 24, 2018 12:21 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Επιστολικό δελτάριο Ιδιωτικής κατασκευής χωρίς προτυπωμένο τέλος.
Εκδόται ΠΑΛΛΗΣ & ΚΟΤΖΙΑΣ ΑΘΗΝΑΙ.Το τυπογραφείο αυτό εξέδωσε τον κύριο ογκο καθώς και τα δελτάρια Souvenir D Athens
Φέρει 5λ Πράσινο και 5 Χ 1 λ καφέ(ζεύγος & 3αδα) με οδόντωση 11 1/2 ολα Γ περιόδου
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ (1) 18.ΦΕΒΡ.1900,άφιξις ZURICH 6.III.00.( R )

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

88μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 21, 2018 6:32 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εμπορικός φάκελος με μικτή γραμματοσήμανση.Φέρει 1 δρ γκρι Βελγικής έκδοσης και 20 λεπτά κόκκινο Β Αθηναικής περιόδου.Συνολικό τέλος 1 δρ και 20  λεπτά(τέλος εξωτερικού 30 λεπτά) 4ο βάρος RR 
Αναχώρηση ΠΑΤΡΑΙ 7.ΔΕΚΕΜ.93 , άφιξις BASEL 22.XII.93
Στην 4η φωτο με πράσινο βέλος ενα εκ των δύο μυστικών σημείων γνησιότητας του 20 λέπτου.Με μπλέ βέλος σημειώνεται ενα σφάλμα πλάκας το οποίο δεν είναι καταγεγραμμένο και φαίνεται ως μη τυχαίο(?),όπως η μεγάλη λεύκανση του μεταλλίου που καλύπτει και μαργαρίτες όπισθεν της κεφαλής,αλλά πρωτογενές(?)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

89μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 04, 2018 11:36 pm

Theosal

Theosal

Αξιοπρόσεκτο αυτό το 20λεπτο και πολύ καλή η παρατήρηση για τα μυστικά γνησιότητας των μΚΕ!!!

Νίκο, πάλι κεντάς με τις γνώσεις σου επί του θέματος....

Και να μην το ξεχάσω, φανταστικές αγορές, αν και τις δυο τις παρακολουθούσα και εγώ...

90μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 04, 2018 11:54 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να προσέχω δηλαδή...
Σχετικά με το σφάλμα που ανέφερα καταλήγω οτι είναι τυχαίο.
Επειδή αναφέρθηκες στα μυστικά σημεια γνησιότητας που είπα πιο πάνω,είναι τα εξής 2

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

91μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Νοε 05, 2018 12:01 am

Theosal

Theosal

Τα γνωστά, που περιγράφουν οι Κωνσταντινιδης, Παπαϊωάννου και Ιωαννίδης.... καθώς και ο παραπάνω σχολιαστής και μελετητής  SHH_Egeo, ο κατά κόσμον Νίκος!!!

92μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιαν 22, 2019 9:20 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Βραχεία επιστολή (short letter) ιδιωτικής κατασκευής. Εκδότης της η SOCIETE DES USINES DU LAURIUM (Λαύριο Αττικής)

Η Γαλλική Εταιρία εξόρυξης Μεταλλευμάτων Λαυρίου,που ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1875, είναι μια Γαλλική Εταιρία εξόρυξης που εκμεταλλεύτηκε τις φλέβες αργύρου των ορυχείων Λαυρίου που βρίσκονται στη Νότια Αττική, κοντά στην Αθήνα, μετά την «ανασύσταση» τους το 1860. 
Από το 1877 , η CFML εξήγαγε το ασημένιο μετάλλευμα, αλλά και άλλα μέταλλα, όπως μόλυβδο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο ή κάδμιο. Εγκατέστησε επίσης ένα μεταλλουργικό κέντρο στο Laurion (κυρίως για τον ψευδάργυρο). Τα ορυχεία έκλεισαν το 1977, μετά από την απομάκρυνση περίπου 490.000 τόνων μολύβδου σε έναν αιώνα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αυτή η ιδιωτική Εμπορική  βραχεία επιστολή είχε το ειδικό ταχ. τέλος των 10 λ (ιδιο με τις επιστολές) για την διαδρομή ΑΘΗΝΑΙ- ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ.
Φέρει 10λ Γ περιόδου (124α) αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ 27.ΙΑΝ.1899 προς ΠΕΙΡΑΙΑ (R)


[size=47][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[/size]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

93μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιαν 23, 2019 6:31 pm

Elboiteu

Elboiteu

Nice piece of history, doesn't know Greece get some mines.

https://philateliehellenique.wordpress.com/

94μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μαρ 03, 2019 4:17 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Βραχείες επιστολές με προτυπωμένο γραμματόσημο ιπτάμενο Ερμή

Η πρώτη ημέρα κυκλοφορίας ηταν η 12 Δεκεμβρίου 1900.Την γνωρίζουμε απο το Βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 283/1900).
Δεν φέρουν κείμενο στην πίσω πλευρά.Εκδόθησαν δύο τύποι.
10λ καρμινόχρουν σε μπλέ πράσινο χαρτί και οι δύο αλλα με οδόντωση 11 1/2 οπου η οδόντωση συνεχίζεται στα πλάγια περιθώρια ή με 13 1/2 οπου δεν συνεχίζεται.
Κατόπιν ακολούθησε και δεύτερη εκδοση στις 9 Ιουνίου 1901 
Ακολουθούν εικονες των δυο τύπων της πρώτης έκδοσης

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

95μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μαρ 03, 2019 4:34 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εχουμε λοιπόν μια Βραχεία με οδόντωση 13 1/5 οπου για συμπληρωθεί το τέλος εξωτερικού 25λ εχουν επικολληθεί πλέον των 10λ ιπτάμενου Ερμή,10λ πορτοκαλί και 5λ άτονο πράσινο Γ Αθηναικής περιόδου.
Αναχώρησις ΠΑΤΡΑΙ 9Ε/3.ΜΑΡΤ.(?).Αφιξις WIEN 20.3.1901
Οι Βραχείες επιστολές με μΚΕ ειναι σχετικά σπάνιες.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

96μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μαρ 03, 2019 7:39 pm

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Λογικα η οδόντωση της επιστολής έπαιζε το ρόλο της στη ακύρωση,δηλ κόβανε το περιθώριο όταν την παραδίνανε στον παραλήπτη...
Παρατηρώ και άψογα κομμενα γραμμ.!

97μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Απρ 01, 2019 2:46 am

zsathens

zsathens

Σας παραθέτω και έναν δικό μου "ιδιόρρυθμο" φάκελο!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

98μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Απρ 01, 2019 2:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ομορφος φάκελος.
Ο παραλήπτης γυναίκα στην Μεγάλη Βρετανία.
Οι φάκελοι με τα μονόλεπτα ήταν κάτι σαν "μόδα" την εποχή εκείνη που εστάλη ο συγκεκριμένος,σε αλληλογραφία μεταξύ κυριών.
Νομίζω ολοι οι τέτοιου είδους φάκελοι που έχω δει είχαν προορισμό την Μεγ.Βρετανία
Πολλοί τους θεωρούν φιλοτελικούς,κατα τη γνώμη μου εφόσον έχουν το σωστό ταχυδρομικό τέλος όπως ο συγκεκριμένος είναι μιά χαρά

99μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Απρ 12, 2019 10:39 am

Theosal

Theosal

SHH_Egeo έγραψε:Ομορφος φάκελος.
Ο παραλήπτης γυναίκα στην Μεγάλη Βρετανία.
Οι φάκελοι με τα μονόλεπτα ήταν κάτι σαν "μόδα" την εποχή εκείνη που εστάλη ο συγκεκριμένος,σε αλληλογραφία μεταξύ κυριών.
Νομίζω ολοι οι τέτοιου είδους φάκελοι που έχω δει είχαν προορισμό την Μεγ.Βρετανία
Πολλοί τους θεωρούν φιλοτελικούς,κατα τη γνώμη μου εφόσον έχουν το σωστό ταχυδρομικό τέλος όπως ο συγκεκριμένος είναι μιά χαρά

Θα συμφωνήσω και εγώ με την άποψη του Νίκου ότι η αλληλογραφία αυτού του είδους (με 1λεπτα σε μορφή παραθύρου, όπου αναγράφεται στο κενό ο παραλήπτης) απευθύνεται κατά 90%, της μέχρι σήμερα γνωστής αλληλογραφίας, προς την Αγγλία και σε γυναίκες....

100μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 5 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Απρ 20, 2019 6:32 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Επιστολικά δελτάρια με προτυπωμένο γραμματόσημο ιπτάμενου Ερμή

Τα δελτάρια αυτά κυκλοφόρησαν 16 Ιουνίου 1900 πριν τα γραμματόσημα του Ιπτάμενου Ερμή που ώς γνωστόν βγήκαν την 1η Ιουλίου 1901.Το γνωρίζουμε απο το Βασιλικό διάταγμα (ΦΕΚ 150/1900).
Δεν φέρουν κείμενο στην πίσω πλευρά.Εκδόθησαν δύο τύποι "μετ απαντήσεως" και χωρίς ,σε διάφορα χαρτιά

Ακολουθεί Επιστολικό δελτάριο οπου για συμπληρωθεί το τέλος εξωτερικού 10λ εχουν επικολληθεί πλέον των 5λ ιπτάμενου Ερμή,1λ καφε και 2Χ2λ σιτόχρωμο Γ Αθηναικής περιόδου.
Αναχώρησις ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ ..Π/9.ΙΑΝ.901.Αφιξις R...(ROMA)
Στην αναχώρηση εχει ακυρωθεί μόνο το ένα δίλεπτο και ο Ιπτάμενος Ερμής.Οπως φαίνεται στην 3η φωτογραφία,τα άλλα 2 γραμματόσημα εχουν επικολληθεί πριν ο αποστολέας γράψει την διεύθυνση του παραλήπτη (2 κόκκινα βέλη).Το δεύτερο 2λ ακυρώθηκε στην αφιξη απο τον ταχυδρομικό διανομέα.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 5 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης