Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 19 από 19]

361μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Νοε 03, 2023 9:01 am

Theosal

Theosal

Αρχίζω και πιστεύω, επανερχόμενος στον πιο πάνω φάκελο, ότι το '2' που σημειώνεται με το μπλε βέλος δεν είναι '2', μου μοιάζει πολύ μεγάλη η καμπύλη του πάνω τμήματός του αριθμού, αλλά μια πολύ κακοπατημένη σφράγιση ΑΘΗΝΩΝ, από την οποία διακρίνεται σε εκείνο το σημείο το μισό γράμμα 'Θ'. Αν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε δεν έχουμε διπλή σφράγιση του σοκολά 1λ, αλλά την σφραγίδα άφιξης όπως πιο πάνω.
Αλλά από την άλλη, μπορεί να κάνω και λάθος, όπως σε κάθε προσέγγιση ενός φιλοτελικού αντικειμένου....

Το τυραννούμε και το πολυκοσκινίζουμε το θέμα πολύ, αλλά έτσι μας αρέσει να τυραννιόμαστε εμείς οι φιλοτελιστές...

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και italos1982

362μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 1:15 am

artaleo

artaleo

Έχουμε και λέμε: 1 γνώμη ο γράφων, 1 ο SHH_Egeo, 1 ο προαναφερόμενος ανώνυμος expert και 2 ο Τεο- !!  


Δηλαδή, 4 "ειδικοί" με 5 γνώμεςLaughingLaughing


...για να μη λέμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τους μεγαλοκεφαλάδες...Very Happy

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και italos1982

363μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 9:06 am

Theosal

Theosal

Το ότι μπορεί να αλλάξουμε ή να τροποποιήσουμε την άποψη μας, δεν σημαίνει φυσικά αγαπητέ Δήμο, ότι έχουμε 2 διαφορετικές απόψεις… εκτός αν αναφέρεσαι φυσικά στις δυο προσεγγίσεις σου ως δυο διαφορετικές απόψεις…

Υποθετικές εργασίες και αυτοβασανισμούς κάνουμε… χιχιχιχ😁😁😁😁

Αρέσει στον χρήστη italos1982

364μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 2:54 pm

artaleo

artaleo

Εννοείται πως αστειεύομαι αγαπητέ μου Τεο-, λίγο πείραγμα νομίζω επιβάλλεταιVery Happy

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και italos1982

365μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 3:21 pm

italos1982

italos1982

artaleo έγραψε:Έχουμε και λέμε: 1 γνώμη ο γράφων, 1 ο SHH_Egeo, 1 ο προαναφερόμενος ανώνυμος expert και 2 ο Τεο- !!  


Δηλαδή, 4 "ειδικοί" με 5 γνώμεςLaughingLaughing


...για να μη λέμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τους μεγαλοκεφαλάδες...Very Happy
 εγω ειμαι ο προαναφερομενος expert?

 αληθεια?????!!!!!!!!

366μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 3:29 pm

Theosal

Theosal

italos1982 έγραψε:
artaleo έγραψε:Έχουμε και λέμε: 1 γνώμη ο γράφων, 1 ο SHH_Egeo, 1 ο προαναφερόμενος ανώνυμος expert και 2 ο Τεο- !!  


Δηλαδή, 4 "ειδικοί" με 5 γνώμεςLaughingLaughing


...για να μη λέμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τους μεγαλοκεφαλάδες...Very Happy
 εγω ειμαι ο προαναφερομενος expert?

 αληθεια?????!!!!!!!!

Αν πρόσεξες πιο πάνω ο Δήμος (artaleo) αναφέρθηκε σε γνωστό του εκτός φόρουμ και αναφέρθηκε στην άποψη εκείνου... Κανένας εδώ μέσα δεν δηλώνει expert εκτός από πλάκα!!!

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, italos1982 και artaleo

367μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 5:23 pm

italos1982

italos1982

Theosal έγραψε:
italos1982 έγραψε:
artaleo έγραψε:Έχουμε και λέμε: 1 γνώμη ο γράφων, 1 ο SHH_Egeo, 1 ο προαναφερόμενος ανώνυμος expert και 2 ο Τεο- !!  


Δηλαδή, 4 "ειδικοί" με 5 γνώμεςLaughingLaughing


...για να μη λέμε ότι αυτό ισχύει μόνο για τους μεγαλοκεφαλάδες...Very Happy
 εγω ειμαι ο προαναφερομενος expert?

 αληθεια?????!!!!!!!!

Αν πρόσεξες πιο πάνω ο Δήμος (artaleo) αναφέρθηκε σε γνωστό του εκτός φόρουμ και αναφέρθηκε στην άποψη εκείνου... Κανένας εδώ μέσα δεν δηλώνει expert εκτός από πλάκα!!!
 Εννοείται ότι η απάντηση που γράφτηκε από τον κ.Δημο (που είναι από εξωτερικό μελετητή του forum) είναι τεράστια...
 Απλά ηθελα να νιώσω υπέροχα για λίγα λεπτά και κάποιος να απαντήσει : ΝΑΙ για σένα μίλαγε.. Razz

Αρέσει στον χρήστη Theosal

368μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 7:08 pm

artaleo

artaleo

Very Happy...να διορθώσω πως δηλώνω "παλαβός" αντί για μελετητής από το εξωτερικό!  

Αγαπητέ Italos1982 (sorry, δεν ξέρω το όνομά σου), καλώς ήλθες, χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την παρέα σου στο φόρουμ.  Συνέχισε με μεράκι και θα δεις πόσο γρήγορα θα αυξηθούν οι γνώσεις σου.

Πάντως στο θέμα "μΚΕ - ταχ. ιστορία" η τεράστια συμβολή είναι από τον φίλτατο SHH_Egeo. Οι υπόλοιποι είμαστε ερασιτέχνες... Razz

Αρέσει στους χρήστες Theosal και italos1982

369μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 04, 2023 8:58 pm

italos1982

italos1982

Κ.Δημο χίλια συγνώμη (και σε όλους μέσα στο forum) συνήθως κάνω περισσότερο χαβαλε και λιγότερο μιλάω σοβαρά...Ευχαριστώ για την "υποστήριξη" και σίγουρα είσαστε "παλαβός", αφού ασχολείστε με γραμματόσημα,αυτή θα ήταν η απάντηση της γυναίκας μου (αφού η ίδια θεωρεί ότι το αγαπημένο μας χόμπι είναι απλά χαρτάκια αυτοκόλλητα)....ΧΑ ΧΑ ΧΑ...
*Χωρίς να μειώνω τον κ.SHH_Egeo ,όσους διαβάζω εδώ μέσα είσαστε ΤΕΡΑΤΑ ΓΝΩΣΕΩΝ πάνω στα γραμματόσημα και χαίρομαι πολύ για αυτό...

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

370μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 11, 2023 3:25 am

artaleo

artaleo

Βλέπω πως δεν έχουμε ασχοληθεί μέχρι στιγμής με τα τέλη ταχ. δεμάτων!

Παραθέτω τμήματα δελτίων αποστολής δεμάτων εσωτερικού, και τα δύο με τέλος 3 δρχ:
- 1894, Γύθειο-Σπάρτη, "φαρμακευτικά είδη"
- 1899, Αίγιο-Πειραιάς, "δίοπτρα"

Το πρώτο έχει τα γραμματόσημα ακέραια, το δεύτερο ψαλιδισμένα, όπως επιβλήθηκε από το διάταγμα -νομίζω- του 1897.

Δεν λέω τίποτα παραπάνω, κάνω πάσα στον αγαπητό και ειδικότατο εγκυκλοτελιστή μαςSmile

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και italos1982

371μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 11, 2023 6:58 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μα τί πάσα Basketball !  Το θέμα αυτό το έχω αποδελτιώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό, είναι κάτι που σκοπεύω να γράψω στην Φιλοτέλεια ή και σε μικρό βιβλίο.Εχω γράψει μόνο για ψαλιδισμένα δελτία στο τεύχος 729 του 2021.


Η συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη μεταφοράς αντικειμένων και προιόντων εντός του κράτους οδήγησε την τότε κυβέρνηση να συμπεριλάβει στον νόμο περι συμπληρωματικών διατάξεων του νόμου περι γραμματοσήμου το κατωτέρω άρθρο (25.6.1887) το οποίο είναι και η πρώτη σχετική αναφορά σε νόμο και οδήγησε στην δημιουργία της υπηρεσίας Ταχυδρομικών δεμάτων εν τω εσωτερικώ του κράτους με έναρξη 1.2.1889 δηλαδή 1 χρόνο και 7 μήνες περίπου αργότερα.Το άρθρο αυτό περιλαμβάνει και τις βασικές αρχές της υπηρεσίας ταχ.δεμάτων εσωτερικού εκτός της αναφοράς για την κατ οίκον διανομή με πρόσθετο τέλος η οποία εφαρμόσθηκε το 1900(!)ξεκινώντας απο το Κεντρικό ταχ.γραφείο των Αθηνών.
Ο αριθμός των γραφείων με τα οποία ξεκίνησε η υπήρεσία ήταν 181(!) και ανετέθη σε έφιππους ταχυδρόμους (απεσύρθη γρήγορα λογω της δυκολίας εκτέλεσης) ταχυδρομικές άμαξες,τον σιδηρόδρομο και τα ατμόπλοια.

Αξίζει να πούμε εδώ και να σταματήσω τις λεπτομέρειες που δεν πολυενδιαφέρουν,οτι ο αριθμός των δεμάτων που διακινήθηκαν 
ήταν ακόμη και απο το πρώτο ετος 1891 πολύ μεγάλος (82.488 δέματα),συνεχώς αυξανόμενος (117.757 το 1893),143.544 το 1896 οπου γίνεται κα αναφορά σε  1292 αποσφραγισθέντα ως ύποπτα να περιέχουν γράμματα και 7 απωλεσθέντα.
Σταματώ γιατι θα γράφω  για μέρες cheers 

Να γράψω επίσης το σημαντικό που μας αφορά,οτι άν και ο όγκος βλέπετε ηταν πολύ μεγάλος, τα συνοδεύοντα τα δέματα δελτία αποστολής,οπως αυτά του Δημοσθένη,είναι ελάχιστα διότι τα δελτία επιστρέφονταν στο κεντρικό γραφείο των Αθηνών στην υπηρεσία δεμάτων και καταστρέφονταν  Crying or Very sad .Επίσης μπορούσε κάθε δελτίο να συνοδεύει μέχρι 3 δέματα του ίδιου αποστολέα με παρεμφερές περιεχόμενο,βάρος εως 3 κιλά και τέλος 1 δραχμή το καθε ένα (οπως του Δημοσθένη) για οικονομία εντύπων(διατίθεντο δωρεάν τότε)


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, italos1982, artaleo και costasirun

372μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Νοε 17, 2023 5:18 pm

artaleo

artaleo

Ευχαριστούμε Νίκο για το διατάγμα περί δεμάτων εσωτερικού!  Πολύ ενδιαφέρον. Δεν είχα υπόψη μου το όριο 3 kg. 
Ετοιμάσου, έρχεται η δεύτερη ασίστ... Basketball  

Δελτία αποστολής δεμάτων εξωτερικού...
Παραθέτω ένα όμορφο δελτίο του 1894 για δέμα βάρους 2,4 kg.  Τέλος 3,05 δρχ. με 3άδα Βελγικής δραχμής και β' Αθηναϊκό 5λεπτο.  Από Κέρκυρα προς Γένοβα.  Περιεχόμενο:  1 Pacco Campioni vino... drunken   'Εχω δει αρκετά παρόμοια δελτία από Κέρκυρα με προορισμό Ιταλία.  Μια ιδιαιτερότητα με το συγκεκριμένο είναι ότι έχει διασωθεί και το τελωνειακό δελτίο.  

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal, italos1982 και costasirun

373μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 19, 2023 10:21 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

artaleo έγραψε:Ευχαριστούμε Νίκο για το διατάγμα περί δεμάτων εσωτερικού!  Πολύ ενδιαφέρον. Δεν είχα υπόψη μου το όριο 3 kg. 
Να προσθέσουμε στα 3 Kg οτι η νομοθεσία περί ταχ.δεμάτων εσωτερικού άλλαξε με τον Νόμο 2767/30.5.1900  study 
Ψάξτε-διαβάστε οι ενδιαφερόμενοι Razz
Το βάρος ανέβηκε στα έως 5Kg και το Ταχ.τέλος διαμορφώθηκε ως εξής:
Εως 2 κιλά 50 λεπτά,άνω δε αυτού για κάθε κιλό ή κλάσμα αυτού 50 λεπτά(ανώτατο βάρος εως 5 κιλά-τέλος 2 δραχμές)

Ακολουθεί και μια απόδειξη παραλαβής απο τη συλλογή μου

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες italos1982 και artaleo

374μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 19, 2023 10:36 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Δεν είναι απο τη συλλογή μου η ανωτέρω απόδειξη παραλαβής ανακαλύπτω τώρα, ακολουθεί μία δική μου καθώς και ένα απόκομμα με ημερομηνία 1.ΑΠΡ.89 (νωρίς και πρό ψαλιδίσματος) με δύο 50λεπτα που συμπληρώνουν το τέλος της 1 δρχ ανα δέμα που ίσχυε τοτε

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες italos1982, artaleo και costasirun

375μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 22, 2023 10:11 am

italos1982

italos1982

Καλημερα σας,δεν εχω την παραμικρη ιδεα για το τι μπορει να ειναι..
Συγνωμη για τις φωτογραφιες..[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

376μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 22, 2023 11:45 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Καλημέρα αγαπητέ
Είναι τμήμα εμπρός όψης φακέλου(fragment).Υπάρχουν 12 μονόλεπτα με οδόντωση 11.5, το ταχυδρομικό τέλος εξωτερικού (Γενεύη πάει αυτό) ηταν 25 ή 30 λεπτά ανάλογα με το πότε ταχυδρομήθηκε.
Δείχνει να μην είχε στην μπροστά όψη άλλα γραμματόσημα οπότε τα υπόλοιπα ήταν στην πίσω πλευρά που λείπει.
Επίσης,αν βλέπω καλά,είναι κολημένο σε άλλο χαρτί ή χαρτόνι.Ομορφο, κρίμα που δεν είναι ολόκληρος ο φάκελος

Αρέσει στον χρήστη italos1982

377μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 22, 2023 12:31 pm

Theosal

Theosal

SHH_Egeo έγραψε:Καλημέρα αγαπητέ
Είναι τμήμα εμπρός όψης φακέλου(fragment).Υπάρχουν 12 μονόλεπτα με οδόντωση 11.5, το ταχυδρομικό τέλος εξωτερικού (Γενεύη πάει αυτό) ηταν 25 ή 30 λεπτά ανάλογα με το πότε ταχυδρομήθηκε.
Δείχνει να μην είχε στην μπροστά όψη άλλα γραμματόσημα οπότε τα υπόλοιπα ήταν στην πίσω πλευρά που λείπει.
Επίσης,αν βλέπω καλά,είναι κολημένο σε άλλο χαρτί ή χαρτόνι.Ομορφο, κρίμα που δεν είναι ολόκληρος ο φάκελος

Νίκο, μάλλον σου ξέφυγε ένα ξεκολλημένο 2λεπτο κάτω αριστερά... και από πάνω ίσως ακόμη ένα που ξεκολλήθηκε...

Αρέσει στον χρήστη italos1982

378μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 22, 2023 12:39 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Theosal έγραψε:
SHH_Egeo έγραψε:Καλημέρα αγαπητέ
Είναι τμήμα εμπρός όψης φακέλου(fragment).Υπάρχουν 12 μονόλεπτα με οδόντωση 11.5, το ταχυδρομικό τέλος εξωτερικού (Γενεύη πάει αυτό) ηταν 25 ή 30 λεπτά ανάλογα με το πότε ταχυδρομήθηκε.
Δείχνει να μην είχε στην μπροστά όψη άλλα γραμματόσημα οπότε τα υπόλοιπα ήταν στην πίσω πλευρά που λείπει.
Επίσης,αν βλέπω καλά,είναι κολημένο σε άλλο χαρτί ή χαρτόνι.Ομορφο, κρίμα που δεν είναι ολόκληρος ο φάκελος

Νίκο, μάλλον σου ξέφυγε ένα ξεκολλημένο 2λεπτο κάτω αριστερά... και από πάνω ίσως ακόμη ένα που ξεκολλήθηκε...
Εχεις δίκιο Θεόφιλε
Το δίλεπτο μάλιστα φαίνεται καθαρά!
Το συνολικό τελος ηταν η 25 ή 30 λεπτά, η σφραγίδα δυστυχώς ειναι δυσδιάκριτη, εκτός απο μονόλεπτα 
είχε και άλλες αξίες μεχρι το συνολικό ταχυδρομικό τέλος

Αρέσει στον χρήστη italos1982

379μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 19 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 22, 2023 6:38 pm

italos1982

italos1982

Σας ευχαριστώ και τους δύο..
Όσο για την αξία του σαν φάκελλος /ταχυδρομική μελέτη να υποθέσω σχεδόν μηδενική;;αφού λείπει η πίσω πλευρά του φακέλλου και οι υπόλοιπες αξίες (γραμματόσημα) για την συμπλήρωση του τέλους εξωτερικού;;
Είναι απλά μια δεκαδα 1λεπτων και μια δυάδα με οδόντωση 11 1/2 (μάλλον 2ης αθηναϊκής) με κακή σφράγιση;;
Σαν αξία μελέτης εννοώ,όχι αξία κοστολόγησης..

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 19 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης