Προσωρινή Επιμελημένη Έκδοση (Δεκέμβρης 1861 έως Μάρτης 1862)
Ρrovisional Athens printings,fine print
Αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας εξοικείωσης των Ελλήνων τεχνιτών με την εκτύπωση των γραμματοσήμων. Εκτυπώθηκαν οι αξίες των 1, 2, 5, 10, 20 και 40 λεπτών. Αρκετοί τοποθετούν σε αυτή την έκδοση και το 80λεπτο με πορτοκαλί Αριθμούς Ελέγχου.
It is a continuation of the effort to familiarize Greeks technicals with the printing of stamps. The values of 1, 2, 5, 10, 20 and 40 lepta were printed. Many place in this version and the 80L with orange Control Numbers.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Χαρακτηριστικά της έκδοσης.
Η μέθοδος εκτύπωσης είναι η αποκαλούμενη ‘’μαλακή’’. Οι τεχνίτες τοποθετούσαν το λεγόμενο πίλημα, ένα κομμάτι τσόχα ή μερικές στρώσεις χαρτί ώστε να εξισορροπηθεί η πίεση που δέχονταν το φύλλο από την πίεση της πλάκας (θα υπάρξει ειδική αναφορά για αυτούς τους όρους).
Characteristics of printings.
The printing method is the so-called "soft". The technicians placed the so-called felt, a piece of felt or a few layers of paper to balance the pressure the sheet was receiving from the pressure of the plate (there will be special reference to these terms).
Η εκτύπωση κρίνεται γενικά επιτυχημένη. Η συνολική εικόνα της μπροστινής πλευράς αποτελεί τη διαχωριστική γραμμή από την προηγούμενη έκδοση.
Λόγω της μεθόδου εκτύπωσης εμφανίζεται ελαφρύ ανάγλυφο που είναι διακριτό στις περιοχές γύρω από το λευκό τρίγωνο του λαιμού, πιο πολύ στις περιοχές του στόματος και των ματιών αλλά και στις εξωτερικές γραμμές. Αποτελεί ισχυρό γνώρισμα της έκδοσης αυτής το οποίο όμως μετά από πλύσιμο ή ‘’σιδέρωμα’’ πιθανόν να μην είναι διακριτό.
Μάλιστα λόγω της ύπαρξης εκτομής (decoupage), εμφανίζεται κάποιες φορές και ανεπαίσθητος περίγυρος.
Η εικόνα είναι καλοτυπωμένη και συμμετρική, αποτέλεσμα της εξοικείωσης των τεχνιτών με τα μέσα της εποχής. Οι λεπτομέρειες της εκτύπωσης έχουν αποδοθεί αρκετά προσεγμένα.
Printing is generally considered successful. The overall image on the front is the dividing line from the previous version.
Due to the printing method, a light relief appears that is distinct in the areas around the white triangle of the neck, mostly in the areas of the mouth and eyes but also in the outer lines. It is a strong feature of this version, but after washing or "ironing" it may not be noticeable.
In fact, due to the existence of decoupage, sometimes imperceptible white spots around the head appears.
The image is well-printed and symmetrical, a result of the technicals' familiarity with the media of the time. The details of the print have been rendered quite carefully.
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς είναι διακεκομμένες κανονικά (1). Κάποιες φορές μπορεί οι διακοπές να είναι λίγες σε αριθμό και οι γραμμές να φαίνονται μακριές και να δίνουν την εντύπωση της ευθείας γραμμής. Δεν καταλήγουν όμως σε τελείες αλλά στα άκρα λεπτύνονται (οξύνονται) (2). Το βάθος του μεταλλείου είναι γενικά ομοιομερώς τυπωμένο, υπάρχουν όμως περιπτώσεις που εμφανίζονται αρκετά λευκά στίγματα (3). Δεν θα πρέπει να συγχέεται με το γεγονός πως μερικές φορές η μελάνωση δεν ήταν επαρκής και ως εκ τούτου το βάθος μεταλλείου μπορεί να φαίνεται με πολλά στίγματα, σε σημείο που να δίνει την εντύπωση με μια πρώτη ματιά πως πρόκειται για έκδοση μετά τον καθαρισμό των πλακών (στα 20λεπτα). Δεν υπάρχουν συσσωρεύσεις χρώματος.
Οι γωνίες είναι πολύ καλά τυπωμένες, χωρίς λευκάζοντα μέρη και χαρακτηρίζονται από μεγάλη ευκρίνεια (4).
Τα χρώματα είναι ζωηρά αντίθετα με την Κακέκτυπη Έκδοση.
Η γόμμα και το χαρτί είναι όπως της προηγούμενης έκδοσης.
Το πάχος του χαρτιού ποικίλει μεταξύ των αξιών.
The shading lines of the cheek are normally dashed (1). Sometimes the breaks may be few in number and the lines may look long and give the impression of a straight line. However, they do not end in dots but are thinned (sharpened) at the ends (2). The depth of the mine is generally uniformly printed, but there are cases where several white spots appear (3). It should not be confused with the fact that sometimes the inking was not enough and therefore the depth of the mine can be seen with many spots, to the point that it gives the impression at first glance that it is a version after cleaning the tiles (at 20L). There are no accumulations of color. The corners are very well printed, without whitening parts and are characterized by high definition (4). The colors are vivid in contrast to the coarse print 1861 The gum and paper are the same as in the previous version. The thickness of the paper varies between values.
Ρrovisional Athens printings,fine print
Αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας εξοικείωσης των Ελλήνων τεχνιτών με την εκτύπωση των γραμματοσήμων. Εκτυπώθηκαν οι αξίες των 1, 2, 5, 10, 20 και 40 λεπτών. Αρκετοί τοποθετούν σε αυτή την έκδοση και το 80λεπτο με πορτοκαλί Αριθμούς Ελέγχου.
It is a continuation of the effort to familiarize Greeks technicals with the printing of stamps. The values of 1, 2, 5, 10, 20 and 40 lepta were printed. Many place in this version and the 80L with orange Control Numbers.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Χαρακτηριστικά της έκδοσης.
Η μέθοδος εκτύπωσης είναι η αποκαλούμενη ‘’μαλακή’’. Οι τεχνίτες τοποθετούσαν το λεγόμενο πίλημα, ένα κομμάτι τσόχα ή μερικές στρώσεις χαρτί ώστε να εξισορροπηθεί η πίεση που δέχονταν το φύλλο από την πίεση της πλάκας (θα υπάρξει ειδική αναφορά για αυτούς τους όρους).
Characteristics of printings.
The printing method is the so-called "soft". The technicians placed the so-called felt, a piece of felt or a few layers of paper to balance the pressure the sheet was receiving from the pressure of the plate (there will be special reference to these terms).
Η εκτύπωση κρίνεται γενικά επιτυχημένη. Η συνολική εικόνα της μπροστινής πλευράς αποτελεί τη διαχωριστική γραμμή από την προηγούμενη έκδοση.
Λόγω της μεθόδου εκτύπωσης εμφανίζεται ελαφρύ ανάγλυφο που είναι διακριτό στις περιοχές γύρω από το λευκό τρίγωνο του λαιμού, πιο πολύ στις περιοχές του στόματος και των ματιών αλλά και στις εξωτερικές γραμμές. Αποτελεί ισχυρό γνώρισμα της έκδοσης αυτής το οποίο όμως μετά από πλύσιμο ή ‘’σιδέρωμα’’ πιθανόν να μην είναι διακριτό.
Μάλιστα λόγω της ύπαρξης εκτομής (decoupage), εμφανίζεται κάποιες φορές και ανεπαίσθητος περίγυρος.
Η εικόνα είναι καλοτυπωμένη και συμμετρική, αποτέλεσμα της εξοικείωσης των τεχνιτών με τα μέσα της εποχής. Οι λεπτομέρειες της εκτύπωσης έχουν αποδοθεί αρκετά προσεγμένα.
Printing is generally considered successful. The overall image on the front is the dividing line from the previous version.
Due to the printing method, a light relief appears that is distinct in the areas around the white triangle of the neck, mostly in the areas of the mouth and eyes but also in the outer lines. It is a strong feature of this version, but after washing or "ironing" it may not be noticeable.
In fact, due to the existence of decoupage, sometimes imperceptible white spots around the head appears.
The image is well-printed and symmetrical, a result of the technicals' familiarity with the media of the time. The details of the print have been rendered quite carefully.
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς είναι διακεκομμένες κανονικά (1). Κάποιες φορές μπορεί οι διακοπές να είναι λίγες σε αριθμό και οι γραμμές να φαίνονται μακριές και να δίνουν την εντύπωση της ευθείας γραμμής. Δεν καταλήγουν όμως σε τελείες αλλά στα άκρα λεπτύνονται (οξύνονται) (2). Το βάθος του μεταλλείου είναι γενικά ομοιομερώς τυπωμένο, υπάρχουν όμως περιπτώσεις που εμφανίζονται αρκετά λευκά στίγματα (3). Δεν θα πρέπει να συγχέεται με το γεγονός πως μερικές φορές η μελάνωση δεν ήταν επαρκής και ως εκ τούτου το βάθος μεταλλείου μπορεί να φαίνεται με πολλά στίγματα, σε σημείο που να δίνει την εντύπωση με μια πρώτη ματιά πως πρόκειται για έκδοση μετά τον καθαρισμό των πλακών (στα 20λεπτα). Δεν υπάρχουν συσσωρεύσεις χρώματος.
Οι γωνίες είναι πολύ καλά τυπωμένες, χωρίς λευκάζοντα μέρη και χαρακτηρίζονται από μεγάλη ευκρίνεια (4).
Τα χρώματα είναι ζωηρά αντίθετα με την Κακέκτυπη Έκδοση.
Η γόμμα και το χαρτί είναι όπως της προηγούμενης έκδοσης.
Το πάχος του χαρτιού ποικίλει μεταξύ των αξιών.
The shading lines of the cheek are normally dashed (1). Sometimes the breaks may be few in number and the lines may look long and give the impression of a straight line. However, they do not end in dots but are thinned (sharpened) at the ends (2). The depth of the mine is generally uniformly printed, but there are cases where several white spots appear (3). It should not be confused with the fact that sometimes the inking was not enough and therefore the depth of the mine can be seen with many spots, to the point that it gives the impression at first glance that it is a version after cleaning the tiles (at 20L). There are no accumulations of color. The corners are very well printed, without whitening parts and are characterized by high definition (4). The colors are vivid in contrast to the coarse print 1861 The gum and paper are the same as in the previous version. The thickness of the paper varies between values.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Varg83 στις Κυρ Ιαν 28, 2018 8:25 pm, 1 φορά