Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 16 από 19]

301μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 11:31 pm

Theosal

Theosal

Ρωτώ για να μαθαίνω, κια ξέρεις ότι μου αρέσει να μαθαίνω, αλλά αμφιβάλω ότι παίζει το ρόλο χαρτοσήμου… το αφήνω έτσι μετέωρο.

302μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 11:50 pm

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...
Εγώ θεωρώ ότι υπήρξε κάποια κεντρική οδηγία για την εφαρμογή των χερόγραφων ενδείξεων.Η γνώμη μου αυτή ενισχύεται απο το ότι οι επιστολές αυτές ήταν συστημένες(?)οπου επιβάλετο να είναι γνωστό το γραφείο αποστολής γιατι στο βιβλίο συστημένων επρεπε να γίνει πλήρης καταγραφή του φακέλου και να πάρει αριθμό.Κάτι που στήν απλή αλληλογραφία δέν γινότανε.
Μεχρι στιγμής όπως λέει και ο Αλέκος δεν εχει βρεθεί η συγκεκριμένη οδηγία-εγκύκλιος αν και έχω"χτενίσει" οτι εχω βρεί.Είμαι σε συνεχή  αναζήτηση και ελπίζω οτι και ο συγκεκριμένος γρίφος θα βρεί την απάντηση του study .

Πολύ ωραία Νίκο, λογικά έτσι είναι.  Εύχομαι οι προσπάθειές σου να καρποφορήσουν Exclamation  

Προσθέτω 2 ενδιαφέροντα αντικείμενα από το ταχ. γραφείο της όμορφης Καρδαμύλης:
1. Στο ζευγάρι 10λεπτων μΚΕ, σχεδόν καρμπόν με το δικό σου, ο υπάλληλος δεν μπήκε καν στον κόπο να σφραγίσει τα γραμματόσημα, φέρουν μόνο τη χειρόγραφη διαγραφή.
2. Στο ζευγάρι Ολυμπιακών 20λεπτων (40 λεπτά για συστημένο εσωτερικού) η χειρόγραφη αναγραφή μπήκε παρά τη σχετικά ευανάγνωστη σφραγίδα ΚΑΡΔΑΜΥΛΗ τύπου ΙΙΙ και την επίσης ευανάγνωστη σφραγίδα ΤΑΜΕΙΟΝ ΚΑΡΔΑΜΥΛΗΣ. Ενδιαφέρουσα ημερομηνία 27/4/1897 μιας και η διαταγή για σφράγιση (στην όψη) με τις σφραγίδες ΤΑΜΕΙΟΝ είχε σταλεί στις 16/4/1897.  


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

303μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μαρ 26, 2023 12:04 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Theosal έγραψε:Ρωτώ για να μαθαίνω, κια ξέρεις ότι μου αρέσει να μαθαίνω, αλλά αμφιβάλω ότι παίζει το ρόλο χαρτοσήμου… το αφήνω έτσι μετέωρο.

Θεόφιλε δέν μπορεί να αποκλεισθεί αυτό που λές, μιλάμε με πιθανότητες και με βάσει τη μελέτη Γαληνού οτι δέν αναφέρεται για εντοπισμένα αντικείμενα μετά τα Β Ολυμπιακά.Επίσης κατά τη γνώμη μου πάντα θα πρέπει να βρεθεί τουλάχιστον άλλο ένα για να τεκμηριωθεί η άποψη σου.

Αρέσει στον χρήστη Theosal

304μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Απρ 06, 2023 2:46 am

artaleo

artaleo

Δύο όμορφοι φάκελοι με Βελγικά 50λεπτα μΚΕ.


1.  Τέλος 75 λεπτών, τριπλό βάρος, από Πάτρα προς Γερμανία (1890).

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


2.  Πενταχρωμία: συστημένος φάκελος, 1ο βάρος, από Κέρκυρα προς Γερμανία (1894).  
Απαιτούμενο τέλος 60 λεπτών, αλλά εδώ 68 λεπτά (προφανώς φιλοτελικής έμπνευσης σταλμένος σε συλλέκτη).
Το 50λεπτο έχει οριζόντια γράμμωση μεταλλίου

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

305μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Απρ 06, 2023 9:30 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

To 50λεπτο (μόνο Βελγικής εκδόσεως) πανέμορφο και δύσκολο σε μη φιλοτελικά ταχυδρομημένα αντικείμενα.
Ο 1ος Δημοσθένη δύσκολο κομάτι δεν είχα καταφέρει να πάρω τον συγκεκριμένο λαχνό, ευτυχώς τον πήρες εσύ οπότε είναι σε καλά χέρια Smile 
Να ανεβάσω και εγώ ενα απο τα αγαπημένα μου κομάτια να ανοίξει το μάτι πιό ευχάριστα Cool 

Τέλος 50λεπτών, 2ο βάρος εξωτερικού.Αναχώρησις ΣΥΡΟΣ 28.ΣΕΠΤ... ,διαβατική ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ 29.ΣΕΠΤ.18..,άφιξις WIEN 18.10.90 
Αποστολέας το Αυστροουγγρικό Προξενείο της Σύρου,παραλήπτης ο Καθηγητής του Εμπορικού δικαίου Prof.Glasser.
Στην εμπρος απάνω αριστερή γωνία ο αριθμός πρωτοκόλου 327 και στην πίσω όψη η σφραγίδα της γραμματείας του καθηγητή.
Οι φάκελοι απο προξενεία μου αρέσουν πολύ, στο επόμενο τεύχος της Φιλοτέλειας θα είναι ενα δικό μου ιδιαίτερο αντικείμενο.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

306μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Μάης 05, 2023 9:48 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα νέο απόκτημα που παρέλαβα χθες.Ιδιωτικό ταχυδρομικό δελτάριο με προτυπωμένο ιπτάμενο Ερμή τέλος 5λεπτά και μετατόπιση κατα 5mm αριστερά.Με την ιδια μετατόπιση οδόντωσης 11.5 αριστερά το 5λεπτο Μικρής Κεφαλής Ερμού που επικολήθηκε για να συμπληρώσει το τέλος των 10 λεπτών.
Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 12.ΔΕΚΕΜ.1900 προορισμός Bibundi Cameroon.Το Καμερούν από το 1884 μέχρι τον WW1 ηταν Γερμανική Αποικία.H γραφή είναι στα Γερμανικά απο Γερμανό ταξιδιώτη στήν Αθήνα και ο παραλήπτης συγγενής του.Διαβατικές LONDON 29.DE.00, KAMERUN 18.2.01 αφιξις VICTORIA KAMERUN 24.2.01.To Bibundi βρίσκεται βορειότερα παραλιακά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

307μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 06, 2023 3:35 am

artaleo

artaleo

Exclamation Καμερούν... cyclops  Πολύ ωραία Νίκο!


Βάζω και ένα δικό μου έντυπο δελτάριο ΜΚΕ με τέλος 10 (5+5) λεπτά από Mylonas Frères, ΑΘΗΝΑ 24/4/1899 (4/5/1899 ν.η.) μέσω Αλεξάνδρειας (13/5/99), Σουέζ (14/5/99), Colombo-Κεϋλάνη (28/5/99), Brisbane Australia (15/6/99) και άφιξη Dalby, Queensland.  Ο αποστολέας στην Αθήνα γράφει πως 1 shilling είναι αρκετό για τη συνδρομή στο περιοδικό "Timbrophile Athenièn" και ρωτά τι να κάνει με τα υπόλοιπα 2 shillings που περίσεψαν...

Ο παραλήπτης απαντά (αρχικά με μπλε/μαύρη και μετέπειτα κόκκινη μελάνη) πως ενδιαφέρεται για τα γραμματόσημα της Ολυμπιάδας 1896, 25λεπτο ως 10δραχμο.  Μετά από λίγες μέρες στέλνει την ίδια κάρτα πίσω στην Αθήνα με 2 γραμματόσημα Queensland (1/2 and 1 d) τέλος 1,5 d το οποίο είναι σωστό για κάρτα προς Ελλάδα (επιβεβαιώθηκε μετά από επικοινωνία με την Φιλοτελική Εταιρεία Queensland, τέτοια τρέλα να δείτε ο artaleo...).  Διαγράφει τη διεύθυνση με κόκκινη μελάνη και επιστρέφει το δελτάριο στους Mylonas Frères στην Αθήνα.

Αντίστροφη πορεία ---> Dalby, Brisbane, Colombo, Suez και (αχνή) ΑΘΗΝΑΙ-5 ίσως ?28 ΙΟΥΛ. 99 στο πίσω μέρος (πράσινο βέλος).  

Ελλάδα-Αυστραλία, με επιστροφή, σε περίπου 3 μήνες.  Καθολου άσχημα για το 1899!Smile

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

308μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 06, 2023 7:25 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Αλλο ένα γνωστό αντικείμενο που ευτυχώς το πήρες εσύ Δημοσθένη silent confused
Εξαιρετική αποκρυπτογράφηση διαδρομών και κειμένου! έκπληκτος και με την τοπική Φ.Ε. cheers 
Απορίας άξιον βέβαια το γιατί ο παραλήπτης επαναχρησιμοποίησε το ίδιο δελτάριο και πέρασε και απο το εκεί ταχυδρομικό γραφείο  Idea
Μία πρώτη εξήγηση λόγω Φιλοτελικής(?) αλληλογραφίας καθότι συνομιλία σχετική με συνδρομή φιλοτελικού περιοδικού?
Ακόμη δεν μπορώ να χωνέψω πώς μετέφρασες τα μπλεμαυροκόκκινα  drunken κολλυβογράμματα clown .Εύγε!

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

309μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 07, 2023 12:54 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...
Απορίας άξιον βέβαια το γιατί ο παραλήπτης επαναχρησιμοποίησε το ίδιο δελτάριο και πέρασε και απο το εκεί ταχυδρομικό γραφείο  Idea
Μία πρώτη εξήγηση λόγω Φιλοτελικής(?) αλληλογραφίας καθότι συνομιλία σχετική με συνδρομή φιλοτελικού περιοδικού?

Σ΄ευχαριστώ Νίκο!  

Είναι πράγματι περίεργο πως η απάντηση δεν στάλθηκε σε ξεχωριστό δελτάριο ή γράμμα. 
Ίσως "τεμπελιά"?  Ίσως σκόπιμη δημιουργία mixed franking (αν και για την πρώιμη αυτή περίοδο του φιλοτελισμού θα ήταν πολύ προχωρημένο concept... ?)
Και όπως αναφέρεις, το ότι την αποδέχτηκε το ταχυδρομείο αποτελεί μια ακόμα έκπληξη.  Ενδιαφέρουσα η άποψή σου περί φιλοτελικής αλ/φιας. 

Πάντως ο παραλήπτης αντιλήφθηκε πως το αρχικό μελάνι θα δημιουργούσε πλήρη σύγχυση (= μουτζούρα Rolling Eyes ) και το γύρισε στο κόκκινο.

Μήπως γνωρίζεις κάτι για τους Mylonas Frères και τη σχέση τους με το Timbrophile Athenièn?

Αρέσει στον χρήστη Theosal

310μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 20, 2023 6:33 pm

artaleo

artaleo

Δελτάριο (Αχίλλειο ανάκτορο) με τέλος 5 λεπτών γραμμένο στην Κέρκυρα στις 19 Οκτώβρη 1898(?).  
Προς Σωσώ Δουρούτη.  Άφιξη στην Αθήνα στις 20 ΟΚΤ.
Mixed Ολυμπιακά με 2λεπτο μΚΕ.
Δυσδιάκριτη σφραγίδα PELORO PIROSCAFI ITALIANI.
Ιταλικό ταχύπλοο από Κέρκυρα προς Πειραιά?  
Ύποπτο ακούγεται, όλα τα PIROSCAFI ταχ. αντικείμενα που έχω δει πήγαν εξωτερικό, αλλά εκτός από την σφραγίδα του Ιταλικού ταχύπλοου (?γνήσια, χαριστική ή πλαστή) όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά... ΧμμμμNeutral

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

311μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 20, 2023 10:17 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ομορφο αντικείμενο, κρίμα που τα αποτυπώματα δεν είνια καθαρά
Κατά τη γνώμη μου γνήσια η σφραγίδα του Ιταλικού ατμόπλοιου 
Σχετικά με το δρομολόγιο,όντως τα αντικείμενα που κυκλοφορούν πηγαίνουν εξωτερικό αλλά τα δρομολόγια ερχόντουσαν 
κιόλας απο το εξωτερικό προς την Ελλαδα δηλαδή η διαδρομή ηταν και αντίθετη.Καποια έπιαναν και Πειραιά 
Εχω αντικείμενο απο Κερκυρα προς Βομβάη με Ιταλικό ατμόπλοιο 
Το τέλος ειναι 10 λεπτα, εκτός αν ήταν άγραφο και ταξίδευε ως εντυπο οπου έπαιρνε 5 λεπτά.
Επειδή κατετέθη εν πλώ και δεν περασε απο το ταχυδρομείο της Κερκυρας πέρασε ετσι.Στην άφιξη στην Αθηνα δεν γινόταν έλεγχος 
στα δελτάρια την εποχή εκείνη ο ογκος ήταν πολύ μεγάλος

Αρέσει στον χρήστη artaleo

312μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 20, 2023 10:36 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μία παρόμοια περίπτωση αλλα με Αυστριακό ατμόπλοιο απο Κερκυρα προς Καλαμάτα 
Το Lloyd επιανε Καλαμάτα,αφιξη δεν υπάρχει οπως φυσικά σε πολλά δελτάρια
Αναχώρηση 9.5.1901 (Γρηγοριανό ημερολόγιο),και εδώ βλέπουme 5 λεπτά τέλος αντί για 10 
Πολύ σπάνια Γερμανική κάρτα με εικόνα απο τις Μπενίτσες στην Κέρκυρα γύρω στο 1900, κρίμα λείπει τμήμα στο πάνω μέρος
Εχω διαβάσει καπου δεν θυμάμαι που οτι εδιναν απευθειας την αλληλογραφία στο ταχυδρομείο του πλοίου  για να πληρώνουν λιγότερο τέλος

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

313μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουν 03, 2023 10:45 pm

artaleo

artaleo

Τρεις περιπτώσεις διπλής χρήσης 20λεπτου μΚΕ με σκοπό την εξαπάτηση του Ταχυδρομείου (postal fraud). 
Η δεύτερη καταχρηστική σφράγιση καλύπτει την αρχική (αχνή) σφράγιση:
ΑΘΗΝΑΙ και ΣΑΛΑΜΙΣ
ΓΑΥΡΙΟΝ ΑΝΔΡΟΥ και ΧΑΛΚΙΟΝ
ΑΤΑΛΑΝΤΗ και ΑΓΝΑΝΤΑ

Σχετικά σπάνιες διπλές χρήσεις σε μΚΕ, είναι πιο κοινές σε ΜΚΕ.
Δεν έχω δει κάποιο σχετικό φάκελο (με μΚΕ).

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

314μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουν 04, 2023 8:27 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα εξαιρετικό θέμα αγγίζει ο Δημοσθένης το οποίο και εμένα συγκινεί ιδιαίτερα.
Είναι αποδεδειγμένο πλέον με τα αντικείμενα που εχουν βρεθεί οτι η ταχυδρομικοί υπάλληλοι έκαναν επαναχρησιμοποίηση των μεταχειρισμένων γραμματοσήμων με σκοπό το προσωπικό κέρδος.Κατά τη γνώμη μου σε πολλές περιπτώσεις και οι προιστάμενοι των κατώτερων ταχυδρομικών υπαλλήλων που διενεργούσαν τον έλεγχο είχαν γνώση και συμμετοχή
Παρά τις εγγυκλίους των διευθυντών της ταχυδρομικής υπηρεσίας και τις αυστηρότατες ποινές(αποπομπή απο την υπηρεσία και ποινικές κυρώσεις) το φαινόμενο δεν μπορούσε να παταχθεί.
Οπως λέει και ο Δημοσθένης κατά την εποχή κυκλοφορίας των μεγάλων κεφαλών έχουν βρεθεί αρκετά αντικείμενα ενώ κατά την διάρκεια των μικρών πολύ λίγα σε μεμονομένα γραμματόσημα.Γνωρίζω ένα φάκελο που βρίσκεται σε συλλογή φίλου με επαναχρησιμοποίηση γραμματοσήμου.Εχει δύο μισά 20λεπτα απο τα οποία λείπει το τμήμα με την ακύρωση και εχουν επικοληθεί με τέτοιο τρόπο που να σχηματίζεται ενα 20λεπτο πλήρες. Εχει ένα επιπλέον 10λεπτο και έφυγε απο το γραφείο των Αθηνων το 1895 χωρίς σύσταση που ηταν και πιο εύκολο.Αποκλείω το ενδεχόμενο να ρίχθηκε ετσι στο γραμματοκιβώτιο γιατι φαίνονται τα 2 μισά.
Ο Γενικός Διευθυντής των ΤΤ προσπαθούσε να βάλει τάξη αλλά προφανώς γινόταν πάρτυ  cheers
Ακολουθούν 2 εγκύκλιοι απο τις πολλές με ηπιο και έντονο υφος 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

315μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουν 04, 2023 8:32 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

316μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 30, 2023 10:02 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα πολύ ενδιαφέρον νέο απόκτημα.Ιδιωτικό δελτάριο κανονικά ταξιδεμένο για Παρίσι με τέλος 2λεπτά Shocked
Η ΑΘΗΝΑΙ σωστή με βαρύ αποτύπωμα που φαίνεται και στην μπροστά οψη, δεν φαίνεται να έχει αποκοληθεί κάποιο γραμ/μο, υπάρχει ενα ιχνος με ξαναζωγραφισμένο τον μαίανδρο με κόκκινο χρώμα στο επάνω μερος του δελταρίου(πιθανόν ξεκόλησε κάποιος προηγούμενος κάτι που βοηθούσε στη στήριξη στη συλλογή του), το ζεύγος σωστό Γ περιόδου..
Αναχώρηση 8.ΦΕΒΡ.1900, άφιξις PARIS 24.FEVR.00
Η πιό πιθανή κατά τη γνώμη μου εκδοχή οτι ξέφυγε απο τον έλεγχο στην Αθήνα.Κάποια άλλη άποψη?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

317μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 30, 2023 10:19 pm

Theosal

Theosal

Σίγουρα υπάρχει αποκόλληση στο σημείο που έχει επαναχρωματιστεί  ο μάιανδρος. Διακρίνονται τα δόντια του αποκολληθέντος γραμματοσήμου, πάνω από το κόκκινο πλαίσιο…


Δεν ξέφυγε κανενός ελέγχου μάλλον το δελτάριο!


I’m pretty certain that a stamp is taken (not omitted) from the PS. There are traces of a perforated stamp over the maeander in red. 

318μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 30, 2023 10:30 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Theosal έγραψε:Σίγουρα υπάρχει αποκόλληση στο σημείο που έχει επαναχρωματιστεί  ο μάιανδρος. Διακρίνονται τα δόντια του αποκολληθέντος γραμματοσήμου, πάνω από το κόκκινο πλαίσιο…


Δεν ξέφυγε κανενός ελέγχου μάλλον το δελτάριο!


I’m pretty certain that a stamp is taken (not omitted) from the PS. There are traces of a perforated stamp over the maeander in red. 

Φίλε Θεόφιλε λείπουν 8 λεπτά, και 8λεπτο δεν υπάρχει.. αποτύπωμα επίσης δεν υπάρχει καθόλου
Κατ επανάληψιν εχω δει το τμήμα που περίσσευε απο τα οδοντωμένα γραμματόσημα να χρησιμοποιήται για στήριξη

319μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 30, 2023 10:36 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και "δόντια" εγώ δεν βλέπω cyclops

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

320μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 16 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουλ 01, 2023 2:39 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:Ενα πολύ ενδιαφέρον νέο απόκτημα.Ιδιωτικό δελτάριο κανονικά ταξιδεμένο για Παρίσι με τέλος 2λεπτά Shocked
...
Η πιό πιθανή κατά τη γνώμη μου εκδοχή οτι ξέφυγε απο τον έλεγχο στην Αθήνα. Κάποια άλλη άποψη;


Συμφωνώ Νίκο.  Αν υπήρχε και άλλο γραμματόσημο το οποίο αποκολλήθηκε αργότερα, λογικά θα υπήρχε το αποτύπωμα της σφραγίδας μπροστά, ιδίως αν λάβουμε υπόψη το "βαρύ χέρι" του ταχ. υπαλλήλου στην Αθήνα που φαίνεται καθαρά στο υπάρχον αποτύπωμα...

Το πως και γιατί έφυγε για Παρίσι με τόσο ελλιπές τέλος, άλλο θέμα...Question

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 16 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης