Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Στοιχεία,παραδείγματα,απόψεις & πάσης φύσης απορίες,πάνω στη μελέτη των μικρών κεφαλών Ερμή

+11
zsathens
νικος
Elboiteu
Γεωργία Μπάλτσου
heretic77
stelios proedrou
Admin
Νίκος Βαρουξής
Theosal
SHH_Egeo
Παναγιώτης Ρασσιάς
15 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 21 από 21]

petrostro

petrostro

SHH_Egeo έγραψε:Είναι Αθηναικό δείχνει για Γ περιόδου. Το συγκεκριμένο 20λεπτο οπως σωστά λες εχει την σφραγίδα αυτή που το κάνει να εχει ενδιαφέρον και το τοποθετεί σε συλλογή σιδηροδρομικών σφραγίδων
Σας ευχαριστώ πολύ!!!

René

René

Are these stamps H66D, H67E and H69E?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

artaleo

artaleo

The Hellas numbers would be correct if the 13.5 perforation was genuine in all 3 stamps.
But I have serious doubts about the 25 lepta and 1 drachma… 

SHH_Egeo

SHH_Egeo

artaleo έγραψε:The Hellas numbers would be correct if the 13.5 perforation was genuine in all 3 stamps.
But I have serious doubts about the 25 lepta and 1 drachma… 

I agree with Demos, the stamps are all Belgian Prints.
The 40l has genuine perforation 13.5 and the others have not.

René

René

Thanks for your opinions.
If I now viewing the perfs of the 25 lepta and 1 drachme, the perforations are straight cut off.
is that why you think the perforations are not genuine.

But the 40 lepta is already beautifull:)

artaleo

artaleo

If I now viewing the perfs of the 25 lepta and 1 drachme, the perforations are straight cut off.
is that why you think the perforations are not genuine.
The perforation holes are not of the same size, the distance from each other is not constant and, finally, their distance from the design is also variable.

Try to examine the perforations of the 25 lepta and 1 dr. by placing them next to the genuine 40 lepta.  You will see that they do not fit. Genuine perf 13.5 in SHH should be perfectly regular.

Αρέσει στον χρήστη René

SHH_Egeo

SHH_Egeo

The sheet of 50 with perforation 13.5[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες italos1982, artaleo και René

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 21 από 21]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης