Με τα γεγονότα των τελευταίων τριών ημερών θα ξεχάσουμε και το αντίκειμενο του φορουμ....
Εν αναμονή ενός σημαντικου θέματος που θα αναδείξω αύριο,να δουμε και λίγο τις δύο Μκε του αγαπητού μας Κ.Στελιου
Το δεκάλεπτο ασφαλώς είναι 1875/80,απόχρωση χαρτιού κρεμ και ΑΕ πολύ βαρείς και χωρίς καμία διαφορά σκίασης μεταξύ των πλευρών .
Το 20λ είναι αυτα ακριβώς τα δύσκολα των μεταξύ 1867-1872,που περιλαμβάνουν τρεις εκδόσεις.
Τα κρητιρια κατάταξης είναι :
ΑΕ,με μικρή διαφορά σκίασης μεταξύ πλευρών,βοηθάει και το ότι δεν διακρίνονται στιγματα μελανης στους μαργαριτες και το πάνω μερος του 0 που έχει λίγο παραμόρφωση άρα αποκλείεται η συνεχόμενων 1862/67
Στη συνέχεια μεταξυ των άλλων δύο εκδοσεων η μόνη διαφορά είναι κάπως στη σκοτεινη αποχρωση και τις γκριζωπες γωνίες αλλά κυρίως στο ότι οι γραμμές σκίασης στο μάγουλο κάτω μπερδεύονται μεταξύ τους,οπότε το γραμμ.παει στις εκδόσεις 1871.
Εν αναμονή ενός σημαντικου θέματος που θα αναδείξω αύριο,να δουμε και λίγο τις δύο Μκε του αγαπητού μας Κ.Στελιου
Το δεκάλεπτο ασφαλώς είναι 1875/80,απόχρωση χαρτιού κρεμ και ΑΕ πολύ βαρείς και χωρίς καμία διαφορά σκίασης μεταξύ των πλευρών .
Το 20λ είναι αυτα ακριβώς τα δύσκολα των μεταξύ 1867-1872,που περιλαμβάνουν τρεις εκδόσεις.
Τα κρητιρια κατάταξης είναι :
ΑΕ,με μικρή διαφορά σκίασης μεταξύ πλευρών,βοηθάει και το ότι δεν διακρίνονται στιγματα μελανης στους μαργαριτες και το πάνω μερος του 0 που έχει λίγο παραμόρφωση άρα αποκλείεται η συνεχόμενων 1862/67
Στη συνέχεια μεταξυ των άλλων δύο εκδοσεων η μόνη διαφορά είναι κάπως στη σκοτεινη αποχρωση και τις γκριζωπες γωνίες αλλά κυρίως στο ότι οι γραμμές σκίασης στο μάγουλο κάτω μπερδεύονται μεταξύ τους,οπότε το γραμμ.παει στις εκδόσεις 1871.