Επανέρχομαι και εδώ και κρεμάω και εδώ το περιζήτητο αλλά ανέφικτο να βρεθεί εύκολα 45f (καφεκίτρινο) του Κ. που στις δημοπρασίες του έχει τουλάχιστον 4 διαφορετικούς χρωματικούς τόνους ..... Υπάρχει και σε πιο κίτρινο και σε πιο μελί .... δεν ξέρω ποια απόχρωση να επιλέξω σαν την σωστότερη!!!
Πάντως από τις εικόνες που είδα φαίνεται ότι είναι προγενέστερη όλων των εκτυπώσεων ... πολύ καθαρότερη, πολύ πιο επιμελημένη, πιο κοντά στα παρισινά ... καμία σχέση ακόμη και από τα πρώτα ελαιώδη καφέ που αναφέρονται σαν πρώτα και φέρουν την πρωιμότερη σφραγίδα όλων των Αθηναϊκών 30λέπτων.....
Έχουμε λοιπόν, γραμμή γείσου που τείνει να γίνει διακεκομμένη, γραμμές σκίασης παρειάς με ελαφρά διακεκομένες γραμμές, τουλάχιστον στις πρώτες προς το αφτί γραμμές, μετάλλιο σχεδόν συμπαγές όπως των παρισινών, αλλά φρύδι συνεχές και καμπυλωτό (όπως των Αθηναϊκών από το 1861 και μέτα)... τι τρέχει λοιπόν;;;
Μήπως, λέω μήπως, για μια ακόμη φορά ήρθε κάποιος εργάτης του παρισινού γραφείου στην Αθήνα, έκανε όλες εκείνες τις προετοιμασίες του découpage, αλλά όχι επακριβώς και είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα, όχι όμως το αναμενόμενο, και, λόγω χρώματος που φέρνει προς τα 2λεπτα αφέθηκαν στις αποθήκες του Τυπογραφείου
ξεχάστηκαν κάποια φύλλα; Αλλά, λόγω των απαιτήσεων της εποχής
και τυπώθηκαν τα άλλα 45a, b c, d, e συνεχόμενα - και αυτά (45f) παρέμειναν τελευταία αλλά δεν πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν και αποσύρθηκαν πριν την κυκλοφορία των θαλασσόχρωων του 1882;;;
Ένα θέμα που θέλει έρυενα!!!!!!!!!!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]