Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Γερμανική αυτοκρατορία-κράτη-ζώνες κατοχής-Ανατολική & Δυτική,Germany

4 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παραθέτω και δύο ωραίες περιπτώσεις,που μπορει κάποιος να βρει κατά τύχη μπερδεμένο μέσα σε παρτίδα πολλών γραμμ,ειδικά απο το ebay
1875, 2 μάρκα ,το κοινό κόκκινο-καρμινοχρωμο και το σπανιότερο βιολέ:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Και η επόμενη,η σειρά του 1902-4,η πρώτη με την νέα επιγραφή Deutsches reich αντι  Reichpost.
Το πρώτο είναι το κανονικό,το δεύτερο μάλλον ανατύπωση,ή μπορει και σπανιότερη περίπτωση[δεν αναφέρεται στον yvert] και το τρίτο,η πολυ ενδιαφέρον περίπτωση της κάτω επιγραφής σε γότθικο στυλ,με την ανάλογη υπερτίμηση:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρo,απο Φιλοτέλεια του 1967:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Νίκος Βαρουξής

Νίκος Βαρουξής

Καλησπέρα σε όλους.
Ένα τελευταίο απόκτημα για τη μικρή μου συλλογή είναι και η πρώτη επισημασμένη σειρά του Λουξεμβούργου μετά την κατοχή του Δουκάτου από το Γερμανικό στρατό.
Η σειρά αποτελείται, με φθίνουσα αξιακή κατάταξη από:
α. το γραμματόσημο των 10 Fr (100 Rpf) με αρχική έκδοση 15/11/1935 που απεικονίζει το κάστρο Vianden (Vianden Castle)
β. το γραμματόσημο των 5 Fr (80 Rpf) με αρχική έκδοση 30/08/1934 που απεικονίζει την πύλη των τριών πύργων (Gate of three Towers)
γ. το γραμματόσημο των 2 Fr (60 Rpf) με αρχική έκδοση 18/09/1939 που απεικονίζει μία κοπέλα να λούζεται στα ιαματικά νερά του Mondorf
δ. τα γραμματόσημα της Μεγάλης Δούκισσας Charlotte με αρχική έκδοση σε διάφορες ημερομηνίες του 1926-1929.
Τα γραμματόσημα αυτά επισημάνθηκαν με τις "νέες αξίες" και τέθηκαν σε κυκλοφορία το Δεκέμβριο του 1940 (05/12/1940), επτά μήνες μετά την εισβολή των Γερμανικών δυνάμεων στο Δουκάτο (10/05/1940).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Αγαπητέ chief  θεώρησα σωστό να το βάλω σε αυτό το Topic  και όχι σε θέμα Λουξεμβούργο. 
Αν θεωρείς πως είναι λάθος είσαι ελεύθερος να το τοποθετήσεις όπου είναι πρέπων.

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Όχι βέβαια,εξάλλου υπήρξε και ο Α' Π.Π.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Νίκος Βαρουξής

Νίκος Βαρουξής

Καλησπέρα, αν δεν κάνω λάθος τα συγκεκριμένα γραμματόσημα ανήκουν στη σειρά Hindenburg των ετών 1933-36.
Η επισήμανση «Luxembourg» προστέθηκε και τέθηκαν σε ισχύ στο κατεχόμενο Δουκάτο την 01 Οκτωβρίου 1940.

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

NikMar έγραψε:Καλησπέρα, αν δεν κάνω λάθος τα συγκεκριμένα γραμματόσημα ανήκουν στη σειρά Hindenburg των ετών 1933-36.
Η επισήμανση «Luxembourg» προστέθηκε και τέθηκαν σε ισχύ στο κατεχόμενο Δουκάτο την 01 Οκτωβρίου 1940.


Σωστότατος,εδώ κάνω λάθος,παρασυρμένος απο τον στραταρχη του Α' ΠΠ και όχι σαν πρόεδρος,οπότε εκτυπώθηκαν τα γραμμ.που πολυ σωστα γράφεις το ιστορικό τους.
Επειδή και τα λάθη είναι χρήσιμα δεν τροποποιώ τίποτα απο τα παραπάνω,εξάλλου δεν το εχω κάνει και ποτέ ούτε και θα το κάνω,ενω έχουν υπάρξει σε αρκετές περιπτώσεις επισημάνσεις άλλων φίλων,όπως καλή ώρα εσύ ,που εντοπιζουν κάτι λάθος στα γραπτά μου,μου αρέσει να με διορθώνουν [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Νίκος Βαρουξής

Νίκος Βαρουξής

Προφανώς και δεν είμαι σε θέση να διορθώνω κανένα.
Δεν έχω τη γνώση που απαιτείται για αυτό το σκοπό.
Ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.

νικος

νικος

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ας σας στείλω ένα γερμανικό σε επιστολή από Μόναχο σε Σάμο του 1928. Πιστεύω πως υπάρχει ξεκάθαρο σφάλμα στο μετάλλιο. Πείτε τη γνώμη όποιος φίλος γνωρίζει.

νικος

νικος

Καλησπέρα στην παρέα. Κάποιος φίλος έχει άποψη για το πως ερμηνεύουμε αυτό που βλέπουμε στο γερμανικό γραμματόσημο του 1927;

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Αγαπητέ εορτάζοντα το είδα και προχθές,είναι σίγουρο εκτυπωτικό ?
το λέω γιατι φαίνεται κάπως σαν φθορά,σαν τρύπα....

νικος

νικος

Καλησπέρα Παναγιώτη. Είναι θα έλεγα, αν είναι δόκιμος ο όρος, από τη μάνα του. Όταν εκτυπώθηκε μάλλον κάτι εμπόδισε αυτό το σημείο να εκτυπωθεί και έμεινε το σημείο από το λευκό χαρτί.

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ναι,είναι όμως εκτυπωμένο το σημάδι ή κολλημένο επάνω,χωρίς να θέλω να φανώ κάπως,μου φαίνεται λίγο παράταιρο εμφανισιακά....
Αν παραταύτα είναι εκυπωμένο στη επιφάνεια του γραμμ.τότε θα το κοιτάξω στον κατάλογο Yvert,αμα το αναφέρει σαν σφάλμα,αλλιώς είναι τριτογενές σφάλμα πλάκας.
Βέβαια καλύτερα θα ήταν να είχα καταλογο Michel που είναι γερμανικός,αλλά....

νικος

νικος

Ευχαριστώ. Κοιταξέ το Παναγιώτη αν μπορείς. Δεν είναι εκτυπωμένο το σημάδι ή κολλημένο. Δεν έχει πέσει καθόλου μελάνι σαυτό το σημείο.  Είναι το χαρτί πάνω στο οποίο  εκτυπώθηκε το γραμματόσημο. Γύρω - γύρω μελάνι και το σημείο χωρίς μελάνι, φαίνεται πολύ καθαρά και με το μάτι.

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης