Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 12 από 19]

221μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 03, 2021 1:46 am

artaleo

artaleo

Πολύ ωραία Νίκο και με άψογη τεκμηρίωση όπως πάντα Exclamation  
Δεν γνώριζα πως ΑΘΗΝΑ --- ΠΕΙΡΑΙΑΣ θεωρούνταν "εντός πόλης" από το 1891. 

Ο παραπάνω φάκελός σου με το 10λεπτο και ΑΘΗΝΑΙ-2 είναι όντως εξαιρετικό αντικείμενο !!   bounce

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

222μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 03, 2021 2:07 am

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Για συνέχεια της φιλοτελικής μας κουβέντας, παραθέτω 2 αντικείμενα με τέλος 2 λεπτών
1.  Μικρός φάκελος - επισκεπτήριο "ενταύθα" (ΣΥΡΟΣ), σχετικά κοινό αντικείμενο. Ταχ. τέλος βασισμένο στον Ν. 1950 που μας έδειξες παραπάνω.
2.  Επιστολικό δελτάριο "ενταύθα" (ΑΘΗΝΑ) με σφραγίδα ΑΘΗΝΑΙ-1, ένα κάπως πιο δύσκολο κομμάτι.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

223μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 03, 2021 1:33 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Αλλο ένα ωραίο κεφαλαιο με υπέροχα αντικείμενα!

Το δελτάριο αυτό Δημοσθένη πουλήθηκε στην 501 του Οικου Α.Καραμήτσος  clown
Χωρίς να φαίνεται κάτι ύποπτο,σχετική εγκύκλιο ή νόμο δεν εχω δει που να λέει οτι το εντός πόλεως, εκτός απο τα επισκεπτήρια(να δεχθούμε ίσως και τους φακέλους)να εφαρμόζεται και στα δελτάρια όπως αυτό.Τα δελτάρια είναι μια κατηγορία απο μόνα τους.Μένει σαν απορία..
Εχω δει ενα μεγάλο φάκελο στο έκθεμα Τρύφωνα του 1989 πρός τον μεγαλέμπορο γαιανθράκων Γ. Καζανόβα τον οποίο θεωρώ εξαιρετικό και σωστό.Ακολουθεί φωτό


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη artaleo

224μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 03, 2021 2:55 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και 2 επισκεπτήρια.Το ένα με ένα πολύ ιδιαίτερο οξυδωμένο 2λεπτο, το δεύτερο με δύο 1λεπτα μου ταξίδεψαν στην Κέρκυρα

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

225μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 04, 2021 2:26 am

artaleo

artaleo

Χμμμμ, ενδιαφέρον χρώμα στο "πολύ ιδιαίτερα οξειδωμένο" σου 2λεπτο Νίκο...

Έλα που έχω κι εγώ ένα παρόμοιο 2λεπτο, επίσης με (την ίδια) δυσδιάκριτη σφραγίδα ΣΥΡΟΣ 6ου τύπου (7 'ΙΑΝ. ??) ...  Από την ίδια αλληλογραφία!
Κατά σύμπτωση, ιδού και 3 άλλα επισκεπτήρια από ΣΥΡΟ ΙΑΝ. ?? αλλά με κανονικό χρώμα.

Σύμπτωση άραγε? 
'Η λες να το βαφτίσουμε το "ΚΑΦΕ 2ΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ" Question      Ideacyclops 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

226μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 04, 2021 2:04 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εύγε Δημοσθένη ! Δεκτό το Ονομα του 2 λεπτου  cheers

Δέν είναι τυχαίο που τα επισκεπτήρια που συναντάμε είναι κυρίως απο την Σύρο.Η Ερμούπολις τον 19ο αιώνα πριν την έλευση των ατμόπλοιων είχε τεράστιο στόλο,ήταν ενα λιμάνι με μεγάλη αίγλη και έπαιξε μεγάλο ρόλο στη διακίνηση των εμπορευμάτων στην Ανατολική Μεσόγειο.Γνώρισε μεγάλη αίγλη και πλούτο.Οι κάτοικοι ταξίδεψαν γνώρισαν άλλους πολιτισμούς και διαμόρφωσαν παιδεία και κουλτούρα διαφορετική απο της Ελλάδας της τότε εποχής.
Το βασικό για την ταχ. ιστορία που μας ενδιαφέρει εδώ είναι οτι η κοινωνική ζωή της ανώτερης τάξης στα τέλη του 19ου αιώνα είχε χαρακτήρα Ευρωπαικό.Μεγάλες Οικογένειες οπως οι Μαυρογορδάτοι και οι Πετροκκόκινοι,οικογένειες προσφύγων απο τη Χίο που εγκαταστάθηκαν και αναπτύχθηκαν στην Σύρο,κατά τα ευρωπαικά πρότυπα αντάλλασαν και προσκαλούσαν για τις κοινωνικές εκδηλώσεις τους επισκεπτήρια.Αυτά στέλνονταν ομαδικά και για τον λόγο αυτό βλέπουμε πατήματα των σημάντρων μισά ή και "ύποπτα" για παραποιημένα αντικείμενα απως τα 2 που θα ανεβάσω.

Το ένα πολύ ιδιαίτερο,παραλήπτης ο Ιωάννης Α.Παππαδάμ που δραστηριοποιήθηκε σε Πειραιά και Σύρο,αλλη μία μεγάλη οικογένεια της Ερμούπολης που έχει δώσει το όνομα της και σε δρόμο.Αντί για "Ενταύθα" υπάρχει το "Οίκος" διευκρινίζοντας την αποστολή μεταξύ εργασίας και οικίας

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη artaleo

227μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 05, 2021 2:12 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:1.  ...δεκτό το όνομα του 2 λεπτου...

2.  Δέν είναι τυχαίο που τα επισκεπτήρια που συναντάμε είναι κυρίως απο την Σύρο.  Η Ερμούπολις τον 19ο αιώνα πριν την έλευση των ατμόπλοιων είχε τεράστιο στόλο, ήταν ενα λιμάνι με μεγάλη αίγλη και έπαιξε μεγάλο ρόλο στη διακίνηση των εμπορευμάτων στην Ανατολική Μεσόγειο.Γνώρισε μεγάλη αίγλη και πλούτο.Οι κάτοικοι ταξίδεψαν γνώρισαν άλλους πολιτισμούς και διαμόρφωσαν παιδεία και κουλτούρα διαφορετική απο της Ελλάδας της τότε εποχής....

1.  Τέλεια λοιπόν, να τα χαιρόμαστε τα "δίδυμα"!

2.  Θαυμάσιο μάθημα ιστορίας!  Πάντως ακόμα και τώρα, μετά από 150 χρόνια, η Σύρος έχει "άλλο αέρα".  Διαφορετικό από τα άλλα κυκλαδίτικα νησιά.  Γοητευτικός τόπος.

228μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Δεκ 07, 2021 1:30 am

artaleo

artaleo

Μιας και πρόσφατα ασχοληθήκαμε με το τέλος των 2 λεπτών,  προσθέτω κι ένα έντυπο το οποίο δεν είναι ούτε επισκεπτήριο "ενταύθα" ούτε επιστολικό δελτάριο.

Είναι χρηματιστηριακό δελτίο του 1899 από ΑΘΗΝΑ προς ΣΥΡΟ με ζευγάρι 1λεπτων 3ης περιόδου.  Είχε τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να σφραγίζει το έντυπο.  Φυσικά, μόλις ανοίχτηκε το ζευγάρι διαχωρίστηκε...

Ακολουθεί η σύντομη ιστορία απόκτησης του.  'Ημουν φοιτητής στην Αθήνα στα μέσα της δεκαετίας του '80.  Σε μια από τις τακτικές μου βόλτες στα γραμματοσημάδικα του κέντρου, σταμάτησα σε ένα από αυτά στη στοά της Αριστείδου.  Ο συμπαθέστατος έμπορος (και φίλος) μου έδειξε μια "νέα παραλαβή", μια μεγάλη στίβα αυτών των δελτίων, τουλάχιστον 100 ίσως και 150 (!!), όλα από Αθήνα προς Λαδόπουλο στη Σύρο.  Φυσικά τα κοίταξα όλα.  Δεν υπήρχε ούτε ένα στο οποίο και τα 2 γράμ/μα να ήταν άρτια...  Βέβαια κάποιος/κάποιοι μπορεί να με προλάβανε (Νίκο? Laughing)...  Κόστος 300 δρχ.  Από τότε τα βλέπω κατά καιρούς σε δημοπρασίες.  Τώρα ζητάνε 20-30 ευρώ...  

Νίκο, μήπως έχεις κάποιο με διπλό τέλος 4 λεπτών? Shocked

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

229μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Δεκ 07, 2021 6:57 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μπαίνουμε σε ψηλά γράμματα των ταχυδρομικών τελών χάρη στον Δημοσθένη..   [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Ηξερα για τα δελτία του χρηματιστηρίου με παραλήπτη τον Λαδόπουλο ήταν πολλά αλλά οχι και τόσα πολλά !
Νομίζω είναι λογικό να είναι κομένα (διαχωρισμένα) γιατί ο αποστολέας τα κολούσε με τέτοιο τρόπο που δεν άνοιγε το έντυπο δελτίο αλλιώς αφού δεν ήταν σε φάκελο.Επίσης ο βασικότερος λόγος ήταν για να φανεί το τί είδους έντυπο είναι να πάρει το τέλος των 2λ αντί για 5λ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 
Ενα παρόμοιο έχω και εγώ με καθαρό αποτύπωμα του 1898 με ακύρωση στο ένα μονόλεπτο, το άλλο έμεινε παραπονεμένο  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Τι να πρωτοπούμε για τον Λαδόπουλο και την Οικογένεια αυτή,ενα λινκ με κάποια στοιχεία...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δέν εχω με 4λ και δέν θυμάμαι να έχω δεί μάλιστα τώρα που το σκέφτομαι.. [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  

Με αφορμή αυτό λοιπόν να σας πήξω λίγο με τα ΦΕΚ και τις αγαπημένες μου εγκυκλίους [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Ενας πολύ σημαντικός νόμος για τα τέλη εσωτερικού δημοσιεύθηκε στις 19.6.1882

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Στεκόμαστε στο άρθρο 4 με κόκκινο οπου κατατάσεται το δελτίο του Χρηματηστηρίου 2λ/15 γρ 
και παρουσιάζω ένα μοναδικό κομάτι απο το έκθεμα-συλλογή του Αγι Παπαδόπουλου,πρώην συλλογή Καδινόπουλου,που κατατάσεται στην κατηγορία του άρθρου 3 δηλ. 5λ/50γρ  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

230μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 08, 2021 12:59 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...  Με αφορμή αυτό λοιπόν να σας πήξω λίγο με τα ΦΕΚ και τις αγαπημένες μου εγκυκλίους [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Ενας πολύ σημαντικός νόμος για τα τέλη εσωτερικού δημοσιεύθηκε στις 19.6.1882

sunny  Απίστευτο, για ΟΛΑ τα αντικείμενα μΚΕ βρίσκεις την σχετική εγκύκλιο...  

RESPECT ! ...που λέμε εδώ στην αλλοδαπή Very Happy !!  Εύγε.

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

231μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 08, 2021 1:15 am

artaleo

artaleo

Και για να τελειώνουμε (?) με τα τέλη επισκεπτηρίων εσωτερικού, αυτή την φορά από πόλη σε άλλη πόλη (3 λεπτά), παραθέτω 2 επισκεπτήρια προς ΠΥΡΓΟ με, δυστυχώς, δυσανάγνωστες σφραγίδες αποστολής.  Το πρώτο μάλλον είναι από ΠΕΙΡΑΙΑ.  Αναδεικνύονται οι 2 πιθανοί συνδυασμοί για το τέλος 3 λεπτών (τρία 1λεπτα ή 2λεπτο+1λεπτο).  

Αναμένουμε τη σχετική εγκύκλιο!  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

232μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 08, 2021 8:48 am

Theosal

Theosal

Και επειδή πιο πάνω αναφερθήκατε στην ιστορική οικογένεια Λαδόπουλου από την Σύρο, ας παραθέσω και εγώ με τη σειρά μου δύο προγραμματοσημικές επιστολές προς Λαδόπουλον από το μακρινό, ακόμη και για το 1895-1900, 1844 από Liverpool και 1845 .... άρτι αγορασθείσες...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Theosal στις Τετ Δεκ 08, 2021 8:52 am, 1 φορά

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

233μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 08, 2021 8:51 am

Theosal

Theosal

και η δεύτερη του 1845 ....
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Valeroi, SHH_Egeo και artaleo

234μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 08, 2021 11:53 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Θεόφιλε πολύ καλά τα προγραμματοσημικά, τι να πρωτοπάρει κανείς αναρωτιέμαι  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Αγαπητέ Δημοσθένη εξαιρετικά τα δύο επισκεπτήρια ,δέν εχω με 3 λεπτά εγώ στην κατοχή μου [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 
Στο πρώτο αν δεν κάνω λάθος βλέπω 1900 στο αποτύπωμα.Πρέπει να είναι ΠΑΤΡΑΙ με ώρα και ημερομηνία.

Το τέλος απο πόλη εις πόλιν εντός του Ελληνικού Βασιλείου διαμορφώθηκε σε 3 λεπτά ( Νόμος 2767 05.06.1900 ΠΕΡΙ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΔΕΜΑΤΩΝ ΤΑΧ.ΤΗΛ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ )  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] Ενας πολύ σημαντικός Νόμος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

235μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 09, 2021 2:35 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...  Στο πρώτο αν δεν κάνω λάθος βλέπω 1900 στο αποτύπωμα.  Πρέπει να είναι ΠΑΤΡΑΙ με ώρα και ημερομηνία.

Το τέλος απο πόλη εις πόλιν εντός του Ελληνικού Βασιλείου διαμορφώθηκε σε 3 λεπτά ( Νόμος 2767 05.06.1900 ΠΕΡΙ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΔΕΜΑΤΩΝ ΤΑΧ.ΤΗΛ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ )  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] Ενας πολύ σημαντικός Νόμος.


Ναι, το πρώτο επισκεπτήριο έχει σφραγίδα τύπου VI με πρώτο γράμμα Π, νόμιζα ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ, αλλά ίσως είναι ΠΑΤΡΑΙ, όπως λες.
Η ημερομηνία είναι Ιούνιος ή Ιούλιος 1900.

ΟΚ, επιστρέφουμε τώρα Νίκο στο πάθος σου με τις εγκυκλίους!  Στίβω ήδη το μυαλό μου, νομίζω πως οφείλουμε να σου βγάλουμε ένα καλό παρατσούκλι Smile...

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

236μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 09, 2021 8:07 am

Theosal

Theosal

Νίκος ο Έγκυκλος;;

Αρέσει στους χρήστες Valeroi και artaleo

237μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 11, 2021 9:58 pm

artaleo

artaleo

Theosal έγραψε:Νίκος ο Έγκυκλος;;

Laughing Καλό Τεο-!  
Και μία άλλη πιθανή εκδοχή...  Νίκος ο Εγκυκλο-τελιστής Question

Πάντως για να σοβαρεύουμε λιγάκι ναι να μην πειράζουμε το Νίκο που μόνος του έχει αναλάβει την "μικροκεφαλική" επιμόρφωσή μας, συνεχίζω με ένα ακόμα τέλος 3 λεπτών, αυτή τη φορά περιοδικού/εντύπου.

Είναι η πρώτη σελίδα του νομικού περιοδικού ΝΕΑ ΘΕΜΙΣ Φεβρουαρίου 1889. 
Η γραμματοσήμανση είναι μεικτή:  1λεπτο Βελγικό μΚΕ και 2λεπτο 1880-86 MΚΕ.  ΑΘΗΝΑΙ ?3 ΜΑΡΤ 18?? 
Το τέλος για εφημερίδες/περιοδικά ήταν 1 λεπτό για κάθε 25 γρ.  Άρα το περιοδικό θα πρέπει να ήταν 3ου βάρος (51 με 75 γρ.).

Διατηρώ κάποιες (ελάχιστες) αμφιβολίες περί γνησιότητας, αλλά νομίζω πως το αντικείμενο είναι ΟΚ. 
2λεπτα μΚΕ δεν υπήρχαν μέχρι αρκετά αργότερα (εννοώ τα Αθηναϊκά βέβαια), οπότε το 2λεπτο ΜΚΕ 1880-86 εξηγείται (και είναι η "σωστή" τελευταία έκδοση). 
Ο μήνας της σφραγίδας (κατά 90% είναι ΜΑΡΤ.) είναι για αυτός ΟΚ για περιοδικό Φεβρουαρίου 1889.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

238μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 11, 2021 10:09 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ όμορφο,σωστό και δύσκολο βεβαίως-βεβαίως... Karamitsos 520 ήμουν εκεί.
Κρίμα που δεν είναι ολόκληρο, χωρίς να μειώνεται η αξία του [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

239μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 11, 2021 10:47 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να βαλω 2 πλήρεις εφημερίδες με απλό τέλος 1λεπτού που με Βελγικά 1λεπτα δεν είναι συνήθης.
Πολύ σημαντική η ύπαρξη της ταινίας με το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση του παραλήπτη.
Φύλλα του Οκτωβρίου του 1888 σταλμένα στην Πάρο
Και οι δύο εχουν αναφορά στις προετοιμασίες για την λόγω της 25ετηρίδας Βασιλείας του Γεωργίου του Α,
4ης Ζάππειας Ολυμπιάδας 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

240μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 12 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 12, 2021 12:42 am

artaleo

artaleo

Όμορφα αντικείμενα, με ιστορικό ενδιαφέρον.
Δεν είχα υπόψη μου τις "Ζάππειες Ολυμπιάδες"...
Πάλι κάτι μάθαμε...Idea

Αρέσει στον χρήστη Theosal

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 12 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης