Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 13 από 19]

241μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 12, 2021 2:41 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να επανέλθουμε στήν πιο πάνω ανάρτηση με τα υπέροχα επισκεπτηρια με το τέλος των 3λεπτών


Οπως ανέφερα και πιό πάνω το αποτύπωμα της αναχώρησης είναι ΠΑΤΡΑΙ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 
Η ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ του 1900 τύπου VI έχει ρομβοειδές κόσμημα ενώ η ΠΑΤΡΑΙ στο κάτω μέρος εχει το ετος
Είναι η VIγ1 κατά Νταή με το ΠΑΤΡΑΙ με αραιά γράμματα σε ακτίνα 180 

Ακολουθουν φωτό απο τη μελέτη των σφραγίδων του Γιάννη Νταή,ένα έργο μοναδικό

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

242μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 12, 2021 2:51 pm

Theosal

Theosal

Ο Νίκος, εκτός από ο Εγκυκλο-τελιστής (αποδοχή του τίτλου από πλευράς μου) είναι και πολύ μεγάλος σφραγιδο-δίφης!!!

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

243μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 12, 2021 4:25 pm

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:... Οπως ανέφερα και πιό πάνω το αποτύπωμα της αναχώρησης είναι ΠΑΤΡΑΙ [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 
Η ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ του 1900 τύπου VI έχει ρομβοειδές κόσμημα ενώ η ΠΑΤΡΑΙ στο κάτω μέρος εχει το ετος
Είναι η VIγ1 κατά Νταή με το ΠΑΤΡΑΙ με αραιά γράμματα σε ακτίνα 180 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]




ΟΚ, νομίζω πως με έπεισες, ΠΑΤΡΑΙ λοιπόν !!
Παραθέτω ως τεκμήριο Νο. 1 Smile την ΠΑΤΡΑΙ VIγ1 σε φάκελο ΕΝΤΑΥΘΑ με 10λεπτο Α' Ολυμπιακής.

Όμως το 1900 στον Πειραιά δεν χρησιμοποιήθηκε μόνο η ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ με κόσμημα....  
Τεκμήριο Νο. 2 , μια 10άδα Αθηναϊκής δραχμής που είχα ανεβάσει και παλιότερα.  Έχω δει την ίδια ακριβώς late use της σφραγίδας σε δελτίο δέματος (νομίζω με ΑΜ Ολυμπιακά 1901), αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποια δημοπρασία... Evil or Very Mad

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

244μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 16, 2021 8:37 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα ενδιαφέρον αντικείμενο που μόλις παρέλαβα και αξίζει να ανέβει εδώ γιατί είναι μια ακόμη πλευρά της ταχυδρομικής ιστορίας.
Μετά την ιδρυση της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Ενώσεως το1874(UPU) στη Βέρνη το 1875 εγινε το πρώτο συνέδριο και ετέθη σε ισχύ απο 1ης Ιουλίου 1875 η ενιαία ταχυδρομική σύμβασις για όλα τα μέλη της ενώσεως.Απεφασίσθη εκτός των άλλων οτι το ταχυδρομικό τέλος που θα  ίσχυε για ολη την ένωση ανεξαρτήτως της διανυθήσας απόστασης να είναι το ίδιο.
Εάν μάλιστα ο παραλήτης δεν ηταν στην χώρα της αφίξεως τα γράμματα επεναπροωθούνταν όσες φορές χρειάζετο μέχρι να το παραλάβει.Συνήθως η σφράγιση εγίνετο στο πίσω μέρος του φακέλου και σπανίως βλέπουμε δεύτερη ακύρωση στην γραμματοσήμανση.Σε μεμονομένα γραμματόσημα το συναντάμε, σε πλήρη ομως αντικείμενα δεν είναι συνηθισμένο θα έλεγα.

Στο αντικείμενο που παρουσιάζεται η επαναπροώθηση είνια στην ίδια χώρα.
Εχουμε ένα αντικείμενο της Γερμανικής Πρεσβείας των Αθηνών,το οποίο έφυγε απο την Αθήνα με ακύρωση 2(9?).ΙΑΝ.1899 με προορισμό την πόλη SEHRBORNE στην Νοτιοδυτική Αγγλία.Αφιξις 15.FE.1899
Ο παραλήπτης αναζητήθηκε,δεν βρέθηκε, συμπληρώθηκε η νέα διεύθυνση,αφού διεγράφη η αρχική.Η επιστολή μία μέρα μετά αναχώρησε για το Λονδίνο.Ακύρωση 16.FE.1899, στην μπροστά οψη και στο γραμματόσημο επάνω στο αποτύπωμα των Αθηνών.
αφιξις στο Λονδίνο αυθημερόν.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

245μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 17, 2021 2:34 am

artaleo

artaleo

Πολύ ωραίο Νίκο, με γειά σου!!  

Παραθέτω το μπροστινό τμήμα ενός μεγάλου συστημένου φακέλου 6ου βάρους από ΙΣΘΜΙΑ προς Lugo, Provincia de Ravenna, Emilia Romagna (Ιταλία), 1894.
Τέλος 210 λεπτά (6 Χ 30 λεπτά + 30 λεπτά τέλος συστημένου), με 9 10λεπτα και 6 20λεπτα Β' περιόδου. 
Κρίμα που δε διασώθηκε ολόκληρος ο φάκελος.
Προφανώς στα ΙΣΘΜΙΑ, όπως άλλωστε και σε πολλά μικρά ταχ. γραφεία, δεν υπήρχαν μεγάλες αξίες μΚΕ...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

246μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Δεκ 19, 2021 1:32 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Κάτι πολυ ενδιαφέρον και όμορφο είναι οταν συναντάμε αντικείμενα μή φιλοτελικά με ταχ.τέλος μεγαλύτερο απο το κανονικό.
Πολλές φορές εύποροι έστελναν μεγαλύτερο τέλος προς ένδειξη "ευμάρειας".

Ενας φάκελος απο τον εμπορικό οίκο του Μιλτιάδη Μεσσηνέζη ,απόγονου του Λέοντος, πρός τον Αλέξανδρο Ζαίμη πρώην πρωθυπουργό της Ελλάδος οταν ηταν βουλευτής Καλαβρύτων (1899-1902).Παράδοση απο τον αστικό διανομέα των Αθηνών με τον αριθμό 12.Το τέλος εντός του Βασιλείου ήταν 20λεπτά και εδώ έχουμε 25λεπτά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αναχώρησις ΠΑΤΡΑΙ 16.ΦΕΒΡ.901, άφιξις ΑΘΗΝΑΙ 17.ΦΕΒΡ.1901

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Valeroi, Theosal, artaleo και costasirun

247μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 23, 2021 12:23 am

artaleo

artaleo

Να λοιπόν και το αντίθετο απ' ότι αναφέρει ο Νίκος παραπάνω...

Δελτάριο ΙΕ του 1901 με προορισμό Berne, Ελβετία (1901) το οποίο ταξίδεψε κανονικά παρά το ελλιπές τέλος, 9 αντί για 10 λεπτά (δεν έχει αποκολληθεί κάποιο γραμ/μο).

Κι αμέσως πιο κάτω ένα δελτάριο του 1900 από Πειραιά προς Λονδίνο με το σωστό τέλος 10 λεπτών σε όμορφη τριχρωμία (όλα 3ης περιόδου μΚΕ με οδ. 11,5 - το 5λεπτο είναι το βαθύ πράσινο Hellas 129i). 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

248μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 24, 2021 4:35 pm

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Φάκελος 1ου βάρους του 1891 με τέλος 25 λεπτών από ΑΘΗΝΑ προς ΒΕΡΝΗ, Ελβετία.  
Αποστολέας ήταν το κεντρικό γραφείο των Σιδηροδρόμων Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ).
Όμορφη οβάλ διοικητική σφραγίδα ΣΙΔΗΡΟΔΡ. Π.Α.Π. - ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ.
Θαυμάσια καλλιγραφία!

Χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους!rendeersanta

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal, νικος και costasirun

249μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 24, 2021 9:48 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

cyclops clown silent Εύγε! το καλυτερο χριστουγενιάτικο δώρο μας έκανες Δημοσθένη!!
Να κάνω και εγώ ενα σιδηροδρομικό δωράκι  rendeer albino

"Εκ του ξενοδοχείου Πατρών" με προορισμό ΑΘΗΝΑΙ.Σιδηροδρομική δίκυκλη ΠΑΤΡΩΝ-ΑΘΗΝΩΝ 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, νικος, artaleo και costasirun

250μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 25, 2021 5:11 pm

artaleo

artaleo

Πολύ όμορφο Νίκο, φαντάζομαι πως ταχυδρομήθηκε στο τραίνο (ή μήπως στον σταθμό Πάτρας)?

Και πάλι καλά Χριστούγεννα! rendeer  santa

Αρέσει στον χρήστη Theosal

251μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 25, 2021 7:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ναι βέβαια είναι κινητό ταχυδρομικό γραφείο. Στην γραμμή Αθηνών-Πατρών λειτουργούσε το γραφείο αυτό και παραλάμβανε αλληλογραφία.Συναντάμε σφραγίδες δίκυκλες με ημερομηνία ή χωρίς ΑΘΗΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ  και ΠΑΤΡΩΝ -ΑΘΗΝΩΝ και τύπου VI. Τα σήμαντρα μπερδεύονταν πολλές φορές και συναντάμε και λάθος αποτυπώματα όπως στην κάρτα που ακολουθεί. Βλέπουμε αποτύπωμα ΑΘΗΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ ενώ η διδρομή είναι ανάστροφη.
Στην πίσω οψη άφιξη ΑΘΗΝΑΙ.
Ενα υπέροχο σμαραγδί κακέκτυπο γ.περιόδου σε ζεύγος.
Αποστολέας μιά πολύ μεγάλη οινοποιητική εταιρία της εποχής(οχι παρασκευής Hamburger [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] )  με έδρα την Πάτρα.
Ακολουθεί και το ΦΕΚ περί ατέλειας του εξαγόμενου οίνου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

252μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 25, 2021 8:11 pm

artaleo

artaleo

Πολύ όμορφο αντικείμενο και με ιδιαίτερα ενδιαφέρον συνδυασμό χρωμάτων μΚΕ και δελταρίου.  Πολύ avant-garde Very Happy !!!

Και, φυσικά, ο φίλος μας ο Νίκος ο εγκυκλοτελιστής "ξαναχτυπά" με το ΦΕΚ για την ατέλεια οίνου της Εταιρείας " Άμβουργερ και Σία ".  Μας έχεις τρελάνει (με την καλή έννοια βέβαια)!!   bounce

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

253μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 25, 2021 8:34 pm

artaleo

artaleo

Επανέρχομαι στο ίδιο θέμα με κάτι λιγότερο εντυπωσιακό χρωματικά pirat αλλά ενδιαφέρον από πλευράς ταχ. ιστορίας:  ένας ελαφρά ταλαιπωρημένος φάκελος 4ου βάρους (120 λεπτά) από ΑΘΗΝΑ προς ΒΙΕΝΝΗ, ταχυδρομημένος στο τραίνο ΑΘΗΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ με ανεστραμμένη ημερομηνία 31 ΑΥΓ. '95 (π.η.).  Το "95" μοιάζει σε πρώτη ματιά με "96", αλλά έμπειρα μάτια που τον είδανε μου είπανε ότι πρόκειται για "95".  Ο αποστολέας άγνωστος. 

O φάκελος θα πρέπει να μεταφέρθηκε με πλοίο από Πάτρα προς Ιταλία.  Από εκεί, μάλλον με τραίνο στη Βιέννη 16/9/95 (ν.η.)
Δεν υπάρχουν διαβατικές σφραγίδες.  Από ότι μου λέει καλός φίλος που ειδικεύεται στα σιδηροδρομικά, αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]   [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

254μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 25, 2021 9:31 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εξαιρετικό σωστό και σπανιότατο! Shocked Shocked
Ευγε Δημοσθένη,4ο βάρος με σιδηροδρομικό αποτύπωμα δεν νομιζω να εχω ξαναδεί..

Αρέσει στον χρήστη artaleo

255μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Δεκ 28, 2021 11:25 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να επανέλθω στο θέμα του ελλειπούς τέλους με 2 αντικείμενα της συλλογής μου οπου το ένα με εχει απασχολήσει ιδιαίτερα και το εχουν δει κορυφαίοι μελετητές της ταχ. ιστορίας και ο Γ.Νταής (για την ΑΘΗΝΑΙ 6) και εχει θεωρηθεί ως γνήσιο.
Να τονισθεί εδώ οτι στα συστημένα δεν συναντάμε ελλειπές τέλος γιατί η διαδικασία ήταν διαφορετική και ο έλεγχος των ταχ.υπαλλήλων πολύ αυστηρός καθώς κατεγράφοντο στο βιβλίο συστημένων και υπέγραφε ο παραλαβών ταχ. υπάλληλος.Οποιος εχει διαβάσει τις εγκυκλίους Rolling Eyes  εχει δεί ποινές πολύ αυστηρές σε χρήματα και απόλυση αν ήταν κατ εξακολούθησιν.

Θα ήθελα να δώ και κάποια αποψη απο εδώ,αν υπάρχει φυσικά.

Εχουμε δύο ακριβώς ίδιους συστημένους φιλοτελικούς φακέλους με τον ίδιο παραλήπτη και αποστολέα τον γνωστό μεγαλοδικηγόρο,συλλέκτη και έμπορο γραμματοσήμων αργότερα Κ. Σοκόλη (στον πρώτο πολύ όμορφη σφραγίδα του στην πίσω όψη).
Εστάλησαν την ιδια ημέρα 31.ΔΕΚ.1900  με αποτύπωμα ΑΘΗΝΑΙ-3 που ηταν το σύνηθες αποτύπωμα αναχώρησης για τα συστημένα εξωτερικού και ΑΘΗΝΑΙ-6 που για τα συστημένα ήταν κυριως διαβατική.
Ωρα ακύρωσης για το πρώτο 6 εσπερινή (ανάστροφή) και για το δεύτερο 7.
Να σημειωθεί το σπάνιο deep green σε ζεύγος με οδόντωση 11 1/2 που φέρει ο πρώτος φάκελος
Το ταχ. τέλος στον πρώτο σωστό 60λεπτά (30+30λ η σύσταση) ενώ στον δεύτερο 55λεπτά, 5 λεπτά λιγότερα.Να θυμίσουμε οτι το βιολέ 25λεπτο είχε αξία 30λεπτών εκείνη την περίοδο.
Επίσης κάτι επίσης ενδιαφέρον οτι ο δεύτερος φάκελος εστάλη ανοικτός,κατι που αποδεικνύεται και απο τη θέση του αποτυπώματος άφιξης (δεν εχει ιχνος στο flap)
Επίσης εικόνες απο την ΑΘΗΝΑΙ-6 το 1896 και το 1900 απο το βιβλίο του Γ.Νταή "Οι ταχυδρομικές σφραγίδες της Αθήνας" Εκδόσεις Βλαστός

Ιδού τα 2 αντικείμενα λοιπόν πρός συζήτηση Question 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

256μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 29, 2021 2:25 am

artaleo

artaleo

Πολύ όμορφα αντικείμενα Νίκο παρά την προφανή "φιλοτελική χροιά"...  Ο κύριος Σοκόλης στέλνει σκόπιμα, και σχεδόν ταυτόχρονα, 2 συστημένους φακέλους με διαφορετικής απόχρωσης 5λεπτα και 20λεπτα 3ης περιόδου, λες και ήθελε να αναδείξει την γκάμα αποχρώσεων/οδοντώσεων (και σφραγίδων αναχώρησης?) σε πελάτη ή φίλο φιλοτελιστή...  Ακόμα και τα 25λεπτα ίσως δεν ανήκουν στο ίδιο φύλλο, το ένα λιγάκι πιο σκούρο από το άλλο...?

Μια πιθανή εξήγηση, ελπίζω όχι παρατραβηγμένη, είναι ότι ο δεύτερος ανοιχτός συστημένος φάκελος, μάλλον 1ου βάρους όπως κι ο πρώτος, είναι "υπερπληρωμένος" (overfranked) κατά 20 λεπτά και όχι underfranked κατά 5 λεπτά.  Αφού ήταν ανοιχτός, ίσως το "σωστό τέλος" να ήταν 5 λεπτά για τέλος εντύπου και 30 λεπτά για σύσταση = 35 λεπτά.  Δε βλέπω βέβαια κάποια ένδειξη "ΕΝΤΥΠΟ", αλλά -όπως έχουμε συζητήσει και παλιότερα- αυτό δεν αποκλείει τέλος εντύπου.  Με αυτόν τον τρόπο δε βρίσκει τον μπελά του ο ταχ. υπάλληλος στην Αθήνα.  Ο δεύτερος φάκελος δεν φέρει τη σφραγίδα του Σοκόλη στο πίσω μέρος, ίσως σκόπιμα για αυτό τον λόγο...?

Αξιοσημείωτο είναι πως οι 2 φάκελοι ίσως ακολούθησαν διαφορετικές διαδρομές και έφτασαν στον παραλήπτη με 6 μέρες διαφορά!  Ο πρώτος φέρει την γνωστή διαβατική AMB. BRINDISI-FOGGIA και κάποια άλλη δυσανάγνωστη δίπλα στη σφραγίδα του Σοκόλη.  Ο άλλος δεν έχει διαβατικές.

Αρέσει στον χρήστη Theosal

257μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 29, 2021 6:38 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ευχαριστώ Δημοσθένη για τις πολύ ενδιαφέρουσες σκέψεις σου, λογικά είναι το πιό πιθανό σενάριο αυτό που λές.

Εγώ δεν εχω πεισθεί πάντως οτι η ΑΘΗΝΑΙ-6 είναι 100% γνήσια,ασχέτως που ο Δάσκαλος Νταής την εχει στο βιβλίο του.Προφανώς την έχει ξαναδεί σε αυτό το αποτύπωμα, εγώ οχι.Γιά ψάξτα τις συλλογές σας  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  .Ηταν ένα ή περισσότερα τα σήμαντρα άραγε? Δεν νομίζω να υπάρχει απάντηση...Η ΑΘΗΝΑΙ-6 είναι σχετικά σπάνια με μικρή χρήση.
Το συγκεκριμένο σήμαντρο δείχνει πολύ παραμορφωμένο σαν να εχει περάσει φορτηγό απο επάνω του Razz.

Κάτι που πρέπει να τονισθεί επίσης είναι οτι "οι φάκελοι Σοκόλη" έχουν πάντα(?) το σωστό τέλος.

Αλλο ένα απίθανο σενάριο που βγαίνει το τέλος όμως είναι τέλος εντύπυ με απόδειξη παραλαβής. 5 + 30 + 20. Λείπει το AR Βέβαια και δεν εχει και νόημα ανοικτός φάκελος να πήγε με απόδειξη παραλαβής,αν θυμάμαι καλά δεν επιτρέπετο κιόλας.

Κατι που δεν αναφέραμε είναι οι αριθμοί στην μπροστά οψη 15 & 16 με μολύβι.Ο τρίτος φάκελος που ακολουθεί απο δημοπρασία του Οικου Karamitsos μάλλον αποδεικνύει την ομαδική αποστολή φιλοτελικών φακέλων την ιδια ημέρα.Αριθμός 13 ωρα 6 εσπερινή και αυτός με τις ίδιες διαβατικές με τον σίγουρα γνήσιο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

258μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 29, 2021 9:06 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και για να ομορφήνουμε λίγο με εικόνες γιατί τα γραπτά είναι βαρετά, μία κάρτα που αλίευσα ψάχνοντας το αποτύπωμα της ΑΘΗΝΑΙ-6. Σταλμένη στις 25 Ιουλ 99 (5 μήνες πρίν) καθαρότατη με προορισμό την Οδησσό.Οχι και πολύ συνηθισμένος προορισμός.

Δύο κυρίες αλληλογραφούν με καρτποστάλ όπως ήταν συνηθισμένο τότε.
"Αγαπητή μου Μαρία προ .... ημερών έστειλα κατα την επιθυμίαν σου τρία ωραία ταχυδρομικά δελτία είς την φίλην σου την Β...Το εν επαρίστανε το Θησείον,το έτερον το Ερεχθείον Κ το τρίτον την Ακρόπολιν...."

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, νικος και artaleo

259μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 30, 2021 12:08 am

Theosal

Theosal

Να σε διορθώσω ελαφρά Νίκο.

Γράφει στην κάρτα “…..εις την φίλη σου εις Bari.“ Δεν αναφέρεται σε όνομα από Β με 4 γράμματα…

Και πιο πάνω αναφέρεται σε επιστολή που έστειλες κατά την επιθυμία της φίλης της προ …«τριών» ημερών…

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

260μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 13 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 30, 2021 2:08 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:... Εγώ δεν εχω πεισθεί πάντως οτι η ΑΘΗΝΑΙ-6 είναι 100% γνήσια,ασχέτως που ο Δάσκαλος Νταής την εχει στο βιβλίο του.
Προφανώς την έχει ξαναδεί σε αυτό το αποτύπωμα, εγώ οχι. Γιά ψάξτε τις συλλογές σας  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  ....Ηταν ένα ή περισσότερα τα σήμαντρα άραγε? 

Πολύ ενδιαφέρον Νίκο...
Πρόχειρος απολογισμός στη συλλογή μου αποτυπωμάτων ΑΘΗΝΑΙ-6.  Όλα, πλην ενός, είναι προγενέστερα του Δεκ. 1899. 

Μήπως λοιπόν έγινε κάποια ζημιά στο σήμαντρο κατά το τέλος του 1899...?  Το λέω γιατί:
1. Στο βιβλίο του Γιάννη το αποτύπωμα είναι του 1900... 
2. Βρήκα μια (μερική) σφραγίδα ΑΘΗΝΑΙ-6 του 1901 σε 2 δρχ ΑΜ Ολυμπιακό 1901 (σκαν).  Λείπει το αριστερό της τμήμα το οποίο είναι το πιο εμφανώς ελαττωματικό.  Μήπως όμως έχει μία ελάχιστη παραμόρφωση κάτω δεξιά παρόμοια με τη δικό σου φάκελο (ομολογώ πως ίσως και να το φαντάζομαι μιας και το αποτύπωμα είναι κάπως βαρύ... Rolling Eyes )?  Παραθέτω λεπτομέρεια από τον φάκελό σου (5λεπτο). 
3. Εφόσον τα "φιλοτελικά" φάκελα του Σοκόλη ήταν αριθμημένα (τουλάχιστο 1-16...), ταχυδρομημένα την ίδια μέρα και τα 2 που μας δείχνεις είναι γνήσια, δεν μπορώ να φανταστώ πως η συγκεκριμένη σφραγίδα δεν είναι γνήσια...


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 13 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης