Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 14 από 19]

261μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 30, 2021 9:53 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πρόχειρος απολογισμός στη συλλογή μου αποτυπωμάτων ΑΘΗΝΑΙ-6.  Όλα, πλην ενός, είναι προγενέστερα του Δεκ. 1899. έγραψε:
Μήπως λοιπόν έγινε κάποια ζημιά στο σήμαντρο κατά το τέλος του 1899...?  Το λέω γιατί:
1. Στο βιβλίο του Γιάννη το αποτύπωμα είναι του 1900... 
2. Βρήκα μια (μερική) σφραγίδα ΑΘΗΝΑΙ-6 του 1901 σε 2 δρχ ΑΜ Ολυμπιακό 1901 (σκαν).  Λείπει το αριστερό της τμήμα το οποίο είναι το πιο εμφανώς ελαττωματικό.  Μήπως όμως έχει μία ελάχιστη παραμόρφωση κάτω δεξιά παρόμοια με τη δικό σου φάκελο (ομολογώ πως ίσως και να το φαντάζομαι μιας και το αποτύπωμα είναι κάπως βαρύ... Rolling Eyes )?  Παραθέτω λεπτομέρεια από τον φάκελό σου (5λεπτο). 
3. Εφόσον τα "φιλοτελικά" φάκελα του Σοκόλη ήταν αριθμημένα (τουλάχιστο 1-16...), ταχυδρομημένα την ίδια μέρα και τα 2 που μας δείχνεις είναι γνήσια, δεν μπορώ να φανταστώ πως η συγκεκριμένη σφραγίδα δεν είναι γνήσια...



Δεν είδα μεμονωμένα δικά μου γραμματόσημα αλλά το αποτύπωμα του 2λεπτου σου είναι κοντά.Μετά απο 7 ημέρες και χωρίς τα στοιχεία του έτους (μάλλον 1900), πιθανόν λόγω έλλειψης τυπογραφικών στοιχειων ή ολιγωρίας των ταχ. υπαλήλων.

Δύο είναι τα ερωτηματικά για μένα.Γιατί δεν ταξίδεψε μαζί με τους άλλους φακέλους που εχουν τις διαβατικές αν και κατατέθηκαν μαζί στον γκισέ και γιατί το τέλος δεν είναι το σωστό.Επισημαίνω πάλι οτι δεν εχω δεί αλληλογραφία Σοκόλη με λάθος τέλος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη artaleo

262μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 31, 2021 2:19 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:... Δύο είναι τα ερωτηματικά για μένα. Γιατί δεν ταξίδεψε μαζί με τους άλλους φακέλους που εχουν τις διαβατικές αν και κατατέθηκαν μαζί στον γκισέ και γιατί το τέλος δεν είναι το σωστό.
Επισημαίνω πάλι οτι δεν εχω δεί αλληλογραφία Σοκόλη με λάθος τέλος.

Ναι, δίκιο έχεις Νίκο.  Ίσως να μη μάθουμε ποτέ...

263μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιαν 03, 2022 6:54 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

"Περί διαχειρήσεως της αλληλογραφίας των πολιτών μετά της απαιτούμενης ευλαβείας"


Απο το Δελτίο Ταχυδρομικής και Τηλεγραφικής υπηρεσίας,μία πολύ ιδιαίτερη εγκύκλιος του 1891 που αποτυπώνει το κλίμα της τότε πολύ όμορφης εποχής...


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

264μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιαν 09, 2022 7:07 pm

artaleo

artaleo

Μιας και πρόσφατα ασχοληθήκαμε με τον κύριο Σοκόλη...  
Φάκελος του 1897 από Αθήνα προς Cincinnati, Ohio, USA με αποστολέα τον Σοκόλη (με την χαρακτηριστική σφραγίδα του μπροστά) και σωστό τέλος 60 λεπτών για συστημένο 1ου βάρους εξωτερικού.
Mixed 20λεπτο μΚΕ με οδ. 11,5 και 40λεπτο Ολυμπιακό 1896.  

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και costasirun

265μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιαν 10, 2022 9:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εξαιρετικός ο Κος Σοκόλης, καλλιτέχνης !

Ενας ακόμη πανέμορφος φάκελος ισως φιλοτελικός [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 

Προτυπωμένος συστημένος φάκελος με 20λ τέλος και 1λ + 2Χ2λ + 5λ με σφάλμα πλακός θ.79 (Λεύκανσις αρ. ανθεμίου και κάθετος λεύκανσις κατά μήκος εξωτ. πλαισίου του δεξ. μαιάνδρου/Παπαιωάννου) + 2Χ25 λ βιολέ.
Απο Κέρκυρα 16.ΣΕΠΤ.95 ,άφιξις RARIS 1.OKT95.
2o βάρος συστημένο/ 90λ τέλος.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

266μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιαν 11, 2022 2:25 am

artaleo

artaleo

Κουκλίστικος παρά την όποια φιλοτελική χροιά (who cares?).  Χαίρεσαι να τον κοιτάς βρε παιδί μου.  
Και πενταχρωμία βλέπω (ή εξαχρωμία αν προσθέσεις και το χρώμα του φακέλλου... χα χα Twisted Evil )

Kαι, ώπα... θαυμάσια.  Θα αρχίσουμε και σφάλματα πλάκας στα μΚΕ προς ανταγωνισμό των φίλων μας των μεγαλοκεφαλάδων (συμπεριλαμβανομένου και του γράφοντα...). SmileLaughingRazz  Τέλεια!

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

267μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιαν 11, 2022 2:46 am

artaleo

artaleo

Να κι άλλος ένας φάκελος φιλοτελικής έμπνευσης επίσης με σωστό τέλος σταλμένος από τον γνωστό έμπορο γραμματοσήμων Βαλλώση προς τον πρόεδρο/διευθυντή της Φιλοτελικής Εταιρείας Βιέννης.

22 ΝΟΕ 1890.  Τέλος 3ου βάρους συστημένου εξωτερικού (120 λεπτά):  
40λεπτο Βελγικό
3 Χ 20 λεπτα 1ης περιόδου (2 διαφορετικές αποχρώσεις) 
10λεπτο μΚΕ 1ης περιόδου  
10λεπτο ΜΚΕ 1880-86.  
Λίγο απ' όλα δηλαδή...

Κάπως άτακτα βαλμένα γραμ/μα (πιθανώς για να μην καλύψουν τη διεύθυνση του παραλήπτη) και με όχι καθαρή σφράγιση Αθηνών.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

268μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιαν 11, 2022 2:46 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα πολύ ενδιαφέρον θέμα έρχεται στην επιφάνεια σχετικά με το τί ειναι φιλοτελικό και τί οχι.
Οι γνώμες εδώ είναι πολλές και όλες δεκτές και σεβαστές βεβαίως.Καλό θα ήταν όλα τα φάκελα να ήταν σταλμένα σε τυχαίους παραλήπτες και απο μή φιλοτελιστές και εμπόρους αποστολείς, αλλά σε αυτή την περίπτωση θα ήταν ελάχιστα και δεν ξέρω άν αυτό θα ήταν και τόσο καλό...
Εχουμε τις "καραμπινάτες" περιπτώσεις τύπου Βαλώσση, Σοκόλη και άλλων, αλλά υπάρχουν και φάκελοι πολύ ενδιφέροντες όπως αυτός που θα παρουσιάσω οι οποίοι είναι απο αλληλογραφία φιλοτελιστών της εποχής που για τον λόγο αυτό ευτυχώς διασώθησαν και δεν κατέληξαν στον κάλαθο των αχρήστων.
Να τονίσουμε εδώ οτι σε αντίθεση με τις επιστολές που διασώθηκαν απο την περίοδο των μεγάλων κεφαλών και την προγραμματοσημική περίοδο, στην περίοδο των μικρών κεφαλών οπου πρωτοκυκλοφόρησαν (λιγοστοί υπάρχουν και με μεγάλες κεφαλές προς το τέλος) και κατόπιν συναντάμε λιγοστούς φακέλους διότι πετιόντουσαν,αφού αφαιρεθεί το περιεχόμενο,είτε κρατιόντουσαν μόνο τα γραμματόσημα.Για τον λόγο αυτό δεν υπάρχουν πολλοί φάκελοι με μικρά κεφάλια και γενικώς εχουν κάποια σπανιότητα ακόμη και οι συνηθισμένοι.

Η άποψη μου είναι οτι όσοι εχουν το σωστό τέλος και τα σωστά γραμματόσημα δηλ. αυτά που κυκλοφορούσαν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι μιά χαρά και τους ονομάζω "φιλοτελικής χροιάς".Ειδικά η αλληλογραφία μεταξυ φιλοτελιστών και οχι με εμπόρους είναι μιά χαρά διότι και οι φάκελοι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το αισθητικό αποτέλεσμα εξαιρετικό.

Εχουμε εναν φάκελο που αν ο παραλήπτης δεν ήταν σε διεύθυνση φιλοτελική (Φιλοτελικό Βαυαρικό club) θα ήταν ενας τυχαίος φάκελος.
Αναχώρησις ΚΕΡΚΥΡΑ 20 ΜΑΙΟΣ 18..,διαβατική BRIDISI 2...90, άφιξις MUENCHEN 4.JUN.90
Μπάντα των 5 1λέπτων με σφάλμα πενηντάδος Θ.8 (6 φορές εις το φύλλο των 300) Λευκή κηλίς υπό το δεύτερον Λ (Κωνσταντινίδης) και 20λ ,όλα Α περιόδου.
Στα σφάλματα θα αναφέρομαι στα ήδη γνωστά διότι το θέμα είναι αχαρτογράφητο και σκοπεύω στο μέλλον κάποτε να το δημοσιεύσω [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

269μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιαν 12, 2022 2:03 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...  
Η άποψη μου είναι οτι όσοι εχουν το σωστό τέλος και τα σωστά γραμματόσημα δηλ. αυτά που κυκλοφορούσαν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο είναι μιά χαρά και τους ονομάζω "φιλοτελικής χροιάς". Ειδικά η αλληλογραφία μεταξυ φιλοτελιστών και οχι με εμπόρους είναι μιά χαρά διότι και οι φάκελοι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το αισθητικό αποτέλεσμα εξαιρετικό....
Συμφωνώ απόλυτα!

By the way, ωραιότατος ο παραπάνω φάκελοςI love you

270μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιαν 12, 2022 2:27 am

artaleo

artaleo

Μια άλλη ενδιαφέρουσα πτυχή της ταχ. ιστορίας των κλασικών γραμματοσήμων είναι οι πρώιμες χρήσεις.

Ιδού ένα ενδιαφέρον Αθηναϊκό 20λεπτο με σφραγίδα ΦΕΒΡ. 89
Δυστυχώς δεν φαίνεται ούτε η μέρα ούτε το ταχ. γραφείο...
Ο Φεβρουαριος 1889 ήταν ο πρώτος μήνας κυκλοφορίας των Αθηναϊκών 20λεπτων (και των Αθηναϊκών εκδόσεων μΚΕ γενικότερα). 

Βέβαια, ασφαλή συμπεράσματα από μεμονωμένα γραμματόσημα δεν βγαίνουν, για πολλούς και διάφορους λόγους.  


Αλλά ας αρχίσουμε από το πρώτο βήμα:  Νίκο σου φαίνεται αυτό το 20λεπτο τυπικό για αρχικά τραβήγματα 1ης περιόδου?  Νομίζω πως είναι (χαρτί μετρίου πάχους, υπόλευκο, ημιδιαφανές...), αλλά ρωτάω γιατί δεν είμαι σίγουρος Rolling Eyes

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

271μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιαν 12, 2022 6:43 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ ενδιαφέρον κομμάτι ! καθαρότατη περίπτωση πρώτων τραβηγμάτων, η ακύρωση μεγάλου γραφείου 18.. 
Ο νεωτερος γνωστός φάκελος 23.2.89

Αρέσει στον χρήστη artaleo

272μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιαν 12, 2022 7:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να βάλω ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια, χρήση τελευταίου μήνα κυκλοφορίας των Βελγικών 20λέπτων.Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 4.ΙΑΝ.1889 , άφιξις ΠΑΤΡΑΙ 6.ΙΑΝ.1889

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

273μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιαν 13, 2022 2:14 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:Να βάλω ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια, χρήση τελευταίου μήνα κυκλοφορίας των Βελγικών 20λέπτων.Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 4.ΙΑΝ.1889 , άφιξις ΠΑΤΡΑΙ 6.ΙΑΝ.1889

Τέλεια!  
Διαμαντάκι για... μυημένους Idea

274μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιαν 13, 2022 2:31 am

artaleo

artaleo

Λιγάκι μεταγενέστερος φάκελος με Βελγικό 20λεπτο και 5λεπτο ταχυδρομημένος στη Λευκάδα στις 14 ΦΕΒΡ 1889
Μέσω Μπρίντιζι στη Γένοβα. 

Σε αντίθεση με το φάκελο του Νίκου, αυτό προέρχεται από μικρό ταχ. γραφείο.  
Φαίνεται πως ξεμείνανε κάποια Βελγικά μΚΕ (είτε στο ταχ. γραφείο της Λευκάδας είτε στο συρτάρι του γραφείου του εμπόρου κρασιού/λαδιού...) Smile

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

275μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιαν 13, 2022 12:10 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ όμορφα! Εχω και εγώ εναν φάκελο απο τον ιδιο αποστολέα στον ίδιο παραλήπτη με Αθηναικό 25λεπτο Α περιόδου σταλμένο το 92 την εποχή της Β περιόδου.... Rolling Eyes  
Πολύ σωστά τα λες Δημοσθένη, οι πρώιμες χρήσεις εχουν σπανιότητα.Ο φάκελος που έβαλα είναι απο τους αγαπημένους μου γιατί μου θυμίζει το τέλος της Βελγικής και την αρχή των Αθηναικών εκτυπώσεων.

Ερχεται στην επιφάνεια ενα άλλο θέμα,της διάθεσης των γραμματοσήμων απο τα ταχ.γραφεία στη σωστή χρονική περίοδο.Ενα θέμα οχι ευρέως γνωστό, να δούμε κάτι σχετικό.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 
Στην Ταχυδρομική Νομοθεσία τόμος Α (Εκδοσις Εθνικού Τυπογραφείου 1885) βλέπουμε να αναφέρεται ρητά οτι η επικόλλησις του γραμματοσήμου γίνεται υπο των αποστολέων.Αυτό σημαίνει δηλ οτι ο αποστολέας μπορεί να κάνει χρήση γραμματόσημα προηγούμενης περιόδου και μεταγενέστερα.Εννοώ Α περιόδου στη Β ή Βελγικά στην Α κλπ.Την εποχή εκείνη ήταν σύνηθες όσοι είχαν αλληλογραφία να έχουν μαζί τους γραμματόσημα για να μπορούν να στέλνουν γράμματα απο οπουδήποτε,χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να περνούν απο τα γκισέ των ταχυδρομικών γραφείων απαραίτητα.Θυμίζω την ύπαρξη γραμματοκιβωτίων έξω απο τα ταχυδρομικά γραφεία αλλά και σε άλλα κεντρικά σημεία στις πόλεις κυρίως.
Ο λόγος που ο νόμος δεν επέτρεπε στους υπαλλήλους των ταχυδρομείων να το κάνουν είναι για να μην γίνεται επαναχρησιμοποίηση γραμματοσήμων εν αγνοία του αποστολέα και κλοπή των ταχυδρομικών τελών.Βέβαια στην πράξη πάντα γινόντουσαν παρατυπίες, έχουμε αντικείμενα τέτοια, και σε εσωτερικές εγκυκλίους μεταγενέστερες υπενθυμίζεται να τηρείται ο νόμος. 

Τα αντικείμενα με μικτή γραμματοσήμανση είναι σπάνια και πολύ όμορφα βεβαίως
Εχουμε  εναν συστημένο φάκελο με 25λ Βελγικό και 20λ Α Αθηναικής περιόδου.
Αναχώρησις ΠΑΤΡΑΙ 31.ΙΑΝ.18.., διαβατική BRINDISI 14.FEB.90, άφιξις (BERLIN) 17.2

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

276μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Φεβ 24, 2022 6:43 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εχω ιδιαίτερη αδυναμία στα ταχυδρομημένα καρτποστάλ γιατί σε αντίθεση με τους ταχυδρομημένους φακέλους έχουν γραμμένο και το περιεχόμενο τους.Ενα όμορφο και σχετικά σπάνιο αντικείμενο, λόγω της διπλής διάτρησης 11 1/2 του γραμματοσήμου το οποίο δεν το συναντάμε επι αντικειμένου εύκολα, χθεσινό απόκτημα.

Αποστολέας ο Β.Κουρβέλης πού είχε τη διεύθυνση εκείνη την εποχή του Grand hotel d Athens,Grande Bretagne αργότερα και παραλήπτης ο μεγαλέμπορος γαιανθράκων Γ.Καζανόβας 
Επίκαιρο σήμερα λόγω της ενεργειακής κρίσης και του χρηματιστηρίου της αγοράς ενέργειας.Τον 19ο αιώνα "το κάρβουνο" ήταν ο πρωταγωνιστής.Οι σελίδες ειναι απο το περιοδικό Ναυτική Ελλάς 23 Σεπτ 1901


"Ευχαριστώ δια την συμβουλήν επειδή ομως δεν υπάρχει χώρος εν τη αποθήκη για 6 τόνους παρακαλώ να μου στείλετε μονο 2 τόνους"


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη artaleo

277μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Φεβ 25, 2022 2:23 am

artaleo

artaleo

Ωραιότατο αντικείμενο και τεκμηρίωση Νίκο.  
Συμφωνώ απόλυτα ως προς την γοητεία των ταχυδρομημένων καρτών, ιδιαίτερα αυτών με ενδιαφέρον κείμενο!

Ακολουθεί ένα δελτάριο με παραλήπτη τον Δημ. Μελετόπουλο ταχυδρομημένο από το ταχ. γραφείο Καζακλαρίου.  Ο Μελετόπουλος ήταν, προφανώς, από τους πρώτους Έλληνες σφραγιδόφιλους και έβαλε στόχο να καταγράψει τα εν λειτουργία ταχ. γραφεία.  

Έστειλε λοιπόν έναν μεγάλο αριθμό γραμμάτων σε ταχ. γραφεία της εποχής (με εσώκλειστα ταχ. δελτάρια και πιθανώς μΚΕ) ζητώντας πληροφορίες για το έτος ίδρυσης, αριθμό γραφείου, αποτυπώματα των χρησιμοποιούμενων σφραγίδων. κλπ.  Αυτό είναι το δελτάριο-απάντηση από το γραφείο Καζακλαρίου.  Η έναρξη λειτουργίας του ήταν το Νοέμβριο του 1892. 

Για όποιον ενδιαφέρεται για περαιτέρω, ας ανατρέξει στο εξαιρετικό σχετικό άρθρο του αείμνηστου Μιχάλη Τσιπίδη, ΦΙΛΟΤΕΛΕΙΑ, Νο. 681 (2013), σελ. 235-241.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και costasirun

278μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Μαρ 08, 2022 8:33 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα επιστολικό δελτάριο με προτυπωμένο 5λ ιπτάμενο ερμή και το υπέροχο λαδί της τρίτης περιόδου με οδόντωση 11 1/2 και σφ. πλακός θ.299. Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 28.ΙΟΥΝ.1901,άφιξις ALEXANDRIE 15.VII.1901.Τρείς ημέρες πρίν την κατάργηση απο την κυκλοφορία των μικρών κεφαλών.

Στην πίσω οψη η οδός Ερμού.Το Ελληνική κοινότητα στην Αίγυπτο και ιδιαίτερα στην Αλεξάνδρεια διέπρεψε αλλά πάντοτε είχε την ψυχή της στην πατρίδα Ελλάδα
 
"....αφίχθημεν αισίως  Ζήτω η Ελλάς"

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

279μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Απρ 05, 2022 7:05 pm

Theosal

Theosal

Εγώ ανεβάζω ένα ευτελές δελτάριο, τελευταίο απόκτημα του είδους του.

Αυτό καθεαυτό δεν έχει κάτι να αναδείξει, ούτε ως αξία γραμματοσήμου, ούτε σαν δελτάριο, ούτε σαν αποστολέας, ούτε και ως προορισμός, ΑΛΛΑ, μάλλον θα έλεγα ότι παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον το κείμενο της πίσω όψης που έχει ελαφρά χιουμοριστικό για μένα ενδιαφέρον, αφού αναφέρεται στην οικία-γραφείο του Τρικουπη και πόσος κόσμος περνάει από εκεί προεκλογικά, ‘κάθε τάξεως άνθρωποι’ όπως τους περιγράφει… Θυμίζει από τότε και το σήμερα με τα πολιτικά γραφεία των πολιτικών μας και τις επισκέψεις των απλών ψηφοφόρων, «επιλήφθηκα με του προβλήματος σας και γύρα εν την λυσιν του» όπως θα αναφωνούσε ο πολιτικός της ελληνικής ταινίας….
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, artaleo και costasirun

280μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 14 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Σεπ 04, 2022 4:22 pm

artaleo

artaleo

Συστημένος φάκελος 1ου βάρους από το μικρό ταχ. γραφείο των Καλημεριάνων προς Stockton, California.


Το τέλος όφειλε να ήταν 60 λεπτά (30 + 30) το 1897, εδώ όμως είναι μόνο 50 (πληρωμένο με 10λεπτο και 20λεπτα β' περιόδου).  Δεν λείπει κάποιο γραμματόσημο, ούτε υπάρχει ένδειξη "Τ" για εισπρακτέο τέλος.  Πέρασε από Αθήνα (ΑΘΗΝΑΙ 6) και Λονδίνο.  Ταξίδεψε κανονικά. 


Μου κάνει εντύπωση που δεν αναγνωρίστηκε το ελλιπές τέλος σε συστημένο γράμμα που προφανώς πέρασε από πολλά χέρια...Mad

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 14 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης