Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 18 από 19]

341μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Αυγ 25, 2023 5:19 pm

Theosal

Theosal

Ορμώμενος από την ανασύνθεση του μεγάλου μπλοκ των 30λέπτων ΜΚΕ του 1882 θα επανέλθω και εδώ με το ίδιο θέμα, αλλά με 2 5λεπτα τα οποία αρχικά ήταν ζεύγος, αλλά κάποιος τα διαχώρισε (για ποιον λόγο; Κάτι σαν το ζεύγος των Solferino.... Αλλά εδώ μιλάμε για πολύ μικρής αγοραστικής αξίας γραμματόσημα... 
Κόβοντάς τα όμως κατάστρεψε και το πανέμορφο αποτύπωμα της σιδηροδρομικής σφραγίδας (ΤΓ στο τραίνου, σωστά ΝίκοWink ΠΥΡΓΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ!!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη artaleo

342μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Σεπ 13, 2023 10:06 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εχω καιρό να βάλω κάποιο αντικείμενο αν και εχω πάρει κάμποσα.
Αυτό μου κίνησε το ενδιαφέρον σαν ένα "τίμιο",ευτελούς οικονομικής αξίας, φακελάκι που έπρεπε να επαναπατρισθεί στην πόλη απο όπου εφυγε πρίν απο 136 χρόνια,ταξιδεύοντας τη διαδρομή ανάποδα,ο πωλητής ηταν απο USA.Πιθανόν ηταν εκεί ολα αυτά τα χρόνια και περίμενε κάποιος να κάνει την κίνηση να το πουλήσει και κάποιος να το γυρίσει πίσω..
Καθαρά αποτυπώματα ακόμη και απο την ΑΘΗΝΑΙ 18..
Αναχώρηση 28.ΟΚΤ.18(87),διαβατικές LONDON 17.NOE.87,πολύ ιδιαίτερη με το σταυρό και L το κέντρο ιδια ημερομηνία λογικά LONDON κια αυτή, NEW YORK NOV.?.(87) ,άφιξις BUCKSPORT 29.NOV.(87) 164 miles or 264 km from New York city
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ταχ.τέλος εξωτερικού 25λεπτά,που πληρώθηκε με ενα πανέμορφο Βελγικό 25λεπτο  Smile

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

343μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Σεπ 14, 2023 5:57 pm

Theosal

Theosal

Για να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας πάνω σε ιδιαίτερες σφραγίδες του εξωτερικου…[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, artaleo και costasirun

344μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Σεπ 14, 2023 6:44 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Θεόφιλε είσαι ΓΙΓΑΣ  cheers μεγαλύτερο ψαχτήρι απο εμένα Shocked study
Πάρα πολύ ενδιαφέρον 
Αρα δηλαδή το σήμαντρο αυτό μπήκε στο κεντρικό γραφείο στο Λονδίνο οπου και μπήκε σε σάκκο με προορισμό το λιμάνι του Λίβερπουλ απο οπου και έφυγε για USA  αν καταλαβαίνω καλά
Μία ερώτηση στον φακελο το αποτύπωμα εχει την ημερομηνία παραλαβής-αποστολής ίδια με του Λονδινου L NOV(EMBER)17 /18/87 (1887) ενώ αυτή που έβαλες εχει μόνο αριθμούς (πιθανόν 12.3.1864) τί γνώμη έχεις για αυτό?
Επίσης φοβερό με το κοκ και μαύρο μελάνι-αρα το δικό μου εφθασε βράδυ.
Πές μας και για την πηγή που το αλίευσες!



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Παρ Σεπ 15, 2023 12:28 am, 3 φορές συνολικά

345μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Σεπ 14, 2023 7:37 pm

Theosal

Theosal

Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω στο ερώτημα σου για τη διαφορά του μήνα με γράμματα και με αριθμους. Μπορώ να υποθέσω μόνον ότι αυτή με τους αριθμους είναι παλαιότερη, ενώ η εγγράματη είναι μεταγενέστερη, μετά το 1877…
Όσο για την άντληση της πληροφορίας, έχω ένα βιβλίο με τις αγγλικές σφραγίδες, αλλά είναι πολύ παλιο…
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

346μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Σεπ 17, 2023 6:37 pm

scrap



Η παρακάτω φωτογραφία αφορά μΚΕ με σφραγίδα από Πούληθρα, χωριό της Ν. Κυνουρίας. Να υποθέσω ότι πρόκειται για ταχυδρομικό γραφείο, που πιθανά είχε σύντομη λειτουργία;
Απο πού θα μπορούσα να αντλήσω πληροφορίες; Εαν κάποιος ξέρει τον ευχαριστώ προκαταβολικά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]

347μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Σεπ 17, 2023 7:58 pm

Theosal

Theosal

Το ΤΓ ιδρύθηκε στις 10.10.1896, όταν το χωριό είχε 88 κατοίκους. Το πότε έκλεισε είναι αν όχι άγνωστο πολύ εξειδικευμένο και πρέπει να το ψάξεις στα διατάγματα του ταχυδρομείου….

348μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Σεπ 17, 2023 8:27 pm

scrap



Theosal έγραψε:Το ΤΓ ιδρύθηκε στις 10.10.1896, όταν το χωριό είχε 88 κατοίκους. Το πότε έκλεισε είναι αν όχι άγνωστο πολύ εξειδικευμένο και πρέπει να το ψάξεις στα διατάγματα του ταχυδρομείου….

  Σας ευχαριστώ πολύ.

349μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 3:14 am

artaleo

artaleo

Επιστρέφω στους αγαπημένους μου "γρίφους"...

Φάκελος 1ου βάρους με τέλος 20 λεπτών ταχυδρομημένος στην Κέρκυρα (24 ΝΟΕΜ. ??) προς Αθήνα (26 ΝΟΕΜ. ??).

Στην μπροστινή όψη τρία 5λεπτα μΚΕ 1ης περιόδου.
Στην πίσω όψη ζευγάρι 1λεπτων ΜΚΕ 1880-86 και τρία 1λεπτα μΚΕ 1ης περιόδου, ένα β' διαλογής ζευγάρι χρώματος καφέ και ένα μονό σοκολατί.
Το σοκολατί 1λεπτο είχε ήδη χρησιμοποιηθεί (υπολείμματα σφράγισης, κόκκινο βέλος).  Είναι κάπως άτσαλα κολλημένο με κόλλα η οποία ξεχείλισε (υπάρχουν ίχνη της περιμετρικά γύρω από το γραμματόσημο...)

Τι έχουμε λοιπόν?  Postal fraud (με κέρδος ένα ταπεινό 1λεπτο...Embarassed)  ή  φάκελο "φτιαγμένο εκ των υστέρων (για εξαπάτηση συλλεκτών)?

Τείνω προς την πρώτη άποψη μιας και το μονό 1λεπτο μΚΕ φαίνεται σφραγισμένο με την ίδια αχνή σφραγίδα ΚΕΡΚΥΡΑ, διακρίνονται κάποια γράμματά της καθώς και ο αριθμός 2 (μπλε βέλη).  Ένα δεύτερο αλλά λιγότερο πειστικό επιχείρημα είναι πως ένα τμήμα του 1λεπτου μΚΕ είναι κάτω από το ζεύγος ΜΚΕ και πως φαίνονται ίχνη σφράγισης που ξεκινά από το μΚΕ και "πιάνει" τόσο τα ΜΚΕ καθώς και το ζευγάρι μΚΕ.  Αυτό βέβαια δεν θα ήταν και τόσο δύσκολο να γίνει εκ των υστέρων...
Υπάρχουν κάποιες άλλες απόψεις?drunken

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

350μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 8:27 am

Theosal

Theosal

Ας απαντήσω εγώ πρώτος.
Τείνω να πιστέψω την πρώτη περίπτωση, αφού πραγματι το σοκολά 1λ φέρει διπλή σφράγιση, με την άχνη της Κέρκυρας της ίδιας ημ/νιας με τα υπόλοιπα, μΚΕ και ΜΚΕ, και την παλαιότερη αχνότερη σφράγιση από κάτω. Δεν πιστεύω ότι επικολλήθηκαν τα ΜΚΕ 1λ μεταγενέστερα, ή συνέβη κάτι άλλο αφού οι σφραγίσεις των 3 μΚΕ 1λεπτων επηρεάζουν (επικαλύπτει εν μικρώ μέρει) και τις 2 ΜΚΕ… 
Φθηνιάρης ο κλέφτης….

Αρέσει στον χρήστη artaleo

351μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 10:36 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τι ευχάριστο να προσπαθείς να λυσεις γρίφους Κυριακή πρωί πρωί lol! cheers
Δυσκολεύομαι προσωπικά να εκφέρω γνώμη,το αντικείμενο θέλει εξέταση στο χέρι 
Θέτω καποιες σκέψεις και θα πάω και σε μία υπόθεση που καταλήγω εγω κατά μεγάλο ποσοστό
1)Το σοκολατί μονόλεπτο είναι άλλη απόχρωση απο τα καφέ επικολημένα δηλ δεν ηταν στην ιδια παρτίδα του ταχυδρομείου
2)Στην αριστερη πλευρά (μαύρο βέλος) δεν δείχνει να υπάρχει αποτύπωμα αν και η κόκκινη γραμμή-απόσταση είναι μικρότερη απο την μαύρη δηλ το αποτύπωμα είναι πρός την αριστερή πλευρά οπότε αφού εχει δεξιά θα έπρεπε να έχει και αριστερα
3)Το αποτύπωμα είναι αχνό και ενω "φαίνεται" το 2 δεν φαινεται το 4 ενω στα άλλα φαίνεται 24.Η φορά της σφραγίδας-χρώμα μελάνης ταιριάζει με τα άλλα? Δεν φαίνεται εδώ παρά μόνο στο χέρι
4)Η "κλοπή" οπως είπατε είναι πολύ μικρή άρα μικρό και το κίνητρο-μεγάλο το ρίσκο να μην φύγει το γράμμα και να πάει στα αχρηστα
5)Γιατί το σοκκολατί να μπεί κάτω απο τα ΜΚΕ και πάνω απο τα μΚΕ, μήπως για να μπερδέψει και να δείχνει οτι είναι σωστό και δεν μπήκε αργότερα?
6)Και με 1 λεπτο λιγότερο τέλος ο φάκελος λογικά θα πήγαινε στον προορισμό του, ακόμα και αν το έβλεπε ο υπάλληλος θα το προσπερνούσε.Εχουμε δει πολλά παραδείγματα με πολύ λιγότερα τέλη, Δημοσθένη εχεις και συστημένο αν θυμάμαι καλά
Εγω  
7)Η γόμα δεν δείχνει να είναι ιδια με των υπολοίπων
Θέλει απο κοντά έλεγχο, εγώ νομιζω οτι μπήκε μεταγενέστερα απο έμπορο ή συλλέκτη (συνθέτοντας ολα τα παραπάνω) Smile

Αρέσει στον χρήστη artaleo

352μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 1:16 pm

Theosal

Theosal

Η κλίση της σφραγίδας στο σοκολά 1λ έχει όμοια κλίση αν όχι ίδια με των δυο άλλων 1λ, τα οποία αγόρασε στο ΤΓ. Η σφραγιδα (2η) είναι σιγουρα ΚΕΡΚΥΡΑ 24 (ΝΟΕΜ).
Η ίδια σφραγιδα υπάρχει πάνω στα 1λ ΜΚΕ αλλά με ελαφριά διαφορετική κλίση και με ίδια τα υπόλοιπα στοιχεία πάνω της, ΚΕΡΚΥΡΑ 24 ΝΟΕΜ 4Ε..


Οι μικρές πλαγιές γραμμές πάνω στο απότμημα του 1λ ΜΚΕ είναι ακυρωτικά της όποιας αξίωσης για παραπάνω αξία που δεν σφραγίστηκε για ακύρωση από το ΤΓ..


Δεν ξέρω τι άλλο να πω!



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Theosal στις Δευ Οκτ 02, 2023 6:30 am, 1 φορά

Αρέσει στον χρήστη artaleo

353μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 5:07 pm

artaleo

artaleo

Ευχαριστώ πολύ και τους δύο για τις γνώμες σας!

Νίκο, υπάρχουν ίχνη σφράγισης και στην άλλη μεριά του 1λεπτου, βέβαια δεν φαίνεται καθαρά στα προηγούμενα σκαν, δες μεγέθυνση πιο κάτω (πράσινα βέλη).  Στο σημείο εκείνο υπάρχει ξεχειλισμένη κόλα, ίσως για αυτό τον λόγο το αποτύπωμα δεν είναι πιο έντονο.  Το χρώμα της σφραγίδας είναι το ίδιο, η κατεύθυνση επίσης, όπως λέει και ο Τεο.  Τεο, πολύ ενδιαφέρον το σχόλιο σου για τις γραμμούλες στο κολόβωμα του 1λεπτου ΜΚΕ!

Σχετικά με το σχόλιο Νο. 6, εμείς βέβαια γνωρίζουμε πως γράμματα κάποιες φορές ταξιδεύανε παρά το ελλιπές τέλος, αλλά το γνώριζε αυτό ο αποστολέας...? Smile
Τι ακριβώς εννοείς με το σχόλιο Νο. 7 περί γόμας...  Υποθέτουμε πως το 1λεπτο σοκολατί ήταν ήδη σφραγισμένο και ότι κολλήθηκε εκ των υστέρων με άλλη κόλλα...

Τώρα που ξανακοιτάω τον φάκελο αρχίζω να αμφιβάλω και για το ζευγάρι μΚΕ.  Είναι τόσο μα τόσο κακοκομμένο, ιδίως αυτή η γωνία που λείπει, έλεος !  Αναρωτιέμαι αν ίσως και αυτό είχε σφραγιστεί πιο πριν και ο αποστολέας έκοψε τα σφραγισμένα μέρη.  Οπότε το όφελος ήταν 3 λεπτά!  Αυτό ίσως να εξηγούσε και την ύπαρξη 3 διαφορετικών 1λεπτων στον ίδιο φάκελο...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

354μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 7:32 pm

Theosal

Theosal

Αυτό το σχολιό σου για την κομμένη γωνία μην το ξαναπείς θα έλεγα αν και ακούγεται πολύ απόλυτο.
Έχω τόσες πολλές ΜΚΕ αλλά και μΚΕ με κομμένες γωνιές άσχετο πάνω-κάτω, δεξιά ή αριστερά, που δεν το σχολίασα καθόλου. Αυτό που προσπαθώ να εντοπίσω είναι που και σε ποιο ΤΓ έκαναν κάτι τέτοιο ως ακύρωση… τέλος πάντων. 


Νομίζω ότι το ζευγαρακι ταιριάζει απόλυτα στο φάκελο άσχετο με το κοψίματα και την κακοποίηση…

355μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 8:19 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Παίδες δεν ξέρω, εχω μεγάλες επιφυλλάξεις  scratch  για το πότε μπήκε το σοκολατί

356μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 01, 2023 9:15 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και αφού μιλάμε για το υπέροχο σοκολατί μονόλεπτο να βάλω εναν φάκελο που απέκτησα πρόσφατα με γραμματοσήμανση Βελγική και Αθηναική Α περιόδου
Είναι μεγάλη η ικανοποίηση οταν αντικείμενα γνωστά τελικά μπαίνουν στη συλλογή μας.
Το συγκεκριμένο πρωτοεμφανίσθηκε σε εικόνα(προυπήρχε λογικά σε παλαιότερες δημοπρασίες χωρίς εικόνα)το 1986 απο τους Cristies σε εκποίηση μεγάλης συλλογής Ελληνικών κυρίως κλασσικών γραμ/μων
Απο τότε εμφανίζετο απο καιρού εις καιρόν σε μεταγενέστερες δημοπρασίες με προηγούμενη πρίν απο 4 χρόνια όπου αγοράστηκε απο Ιταλό συλλέκτη(?) γιατί βγήκε σε δημοπρασία της Ιταλικής επικράτειας απο οπου το πήρα και επεναπατρίσθηκε στην συλλογή μου οπου αναπαύεται Sleep
Στην μπροστά οψη ενα Βελγικό 40λεπτο και στην πίσω όψη μία μπάντα των 5 μονολέπτων για να συμπληρώσει το τέλος συστημένου εξωτερικού 45λεπτα
Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 7.ΣΕΠΤ.18(89),διαβατικές BRINDISI 21.set.89 & σιδηροδρομική AMB.No3/MILANO-CHIASSO 22.SET.89,άφιξις GOSSNITZ 24.9.89
Παραλήπτης ο Arthur Ernst Glasewald ο οποίος γεννήθηκε στις 2 Αυγούστου 1861 στο Gößnitz ως ο μεγαλύτερος γιος του βιβλιοπώλη Arthur Glasewald.
Τελειώνοντας το σχολείο, μαθήτευσε στον πατέρα του και έμαθε να είναι βιβλιοδέτης.
Ταξίδεψε ως τεχνίτης μέχρι το 1880 και στη συνέχεια μετέτρεψε το χόμπι του σε επάγγελμα.
Είχε ήδη ανακαλύψει την αγάπη του για τα γραμματόσημα από παιδί. Έλαβε τη βάση για μια συλλογή από τον πατέρα του, ο οποίος ταξίδευε στη Σκανδιναβία για 10 χρόνια, που επεκτάθηκε με αμερικανικά γραμματόσημα από τον θείο του που ζούσε εκεί.
Έτσι ο Glasewald αρχικά εργάστηκε από το 1880 έως το 1883 στο βιβλιοπωλείο Löwenthal στο Κάσελ στη νεοϊδρυθείσα επιχείρηση γραμματοσήμων του.
Το «Casseler Philatelist Club» ιδρύθηκε το 1881, πιθανώς με πρωτοβουλία του Glasewald.
Το 1883 έγινε ο πρώτος εκπαιδευμένος έμπορος γραμματοσήμων που πήγε στο Αμβούργο στον χονδρέμπορο Goldner.
Το 1885 ακολούθησε το κάλεσμα της εταιρείας JHDauth στη Φρανκφούρτη του Μάιν, όπου έγινε διευθύνων σύμβουλος και ταυτόχρονα ανέλαβε τη συντακτική ομάδα της «Frankfurter Briefmarken-Zeitung».
Το 1886 ο AE Glasewald επέστρεψε στη γενέτειρά του, το Gößnitz και έχτισε ένα κτίριο εδώ στις 15 Μαρτίου.
Στις 3 Δεκεμβρίου 1889, παντρεύτηκε την Klara Helene Gabler από το Naundorf κοντά στο Gößnitz και μόλις λίγες εβδομάδες αργότερα, στις 29 Δεκεμβρίου 1889, ο Glasewald ίδρυσε τη Γερμανική Ένωση Φιλοτελιστών Gößnitz, στην οποία κατείχε το αξίωμα του πρώτου γραμματέα μέχρι το θάνατό του.
Δεν ήταν μόνο έμπορος γραμματοσήμων, αλλά και κυρίως συλλέκτης και δημοσιογράφος.
Για τα λογοτεχνικά του επιτεύγματα και τις υπηρεσίες του στις Ημέρες του Γερμανικού Φιλοτελισμού, έλαβε το Μετάλλιο Λίντενμπεργκ το 1920 και το Μετάλλιο Χανς Βάγκνερ το 1925.
Η σημασία του ως φιλοτελιστή γίνεται σαφής, μεταξύ άλλων, μέσω της εργασίας του ως γενικού και ειδικού ελεγκτή, από το 1899 επικεφαλής και από το 1901 διευθύνων σύμβουλος του Ομοσπονδιακού Γραφείου Δοκιμών,
όπου εργαζόταν ως μαχητής κατά της παραχάραξης.
Ήταν επίσης ο πρώτος που πρότεινε την έκδοση των προνοιακών γραμματοσήμων.


Εξέδωσε το 1896 εναν κατάλογο-μελέτη στα Γερμανικά και υπήρξε ενας απο τους πρώτους μελετητές των Ελληνικών γραμματοσήμων

(με πλάγια γράμματα μετάφραση απο το διαδύκτιο https://gago-altenburg.de/

Φιλοτελικός Φάκελος? Φιλοτελική αλληλογραφία με σωστό τέλος και γραμματόσημα που κυκλοφορούσαν εκείνει την στιγμή, κατα την άποψη μου μιά χαρά 


Ακολουθούν οι εικόνες

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και kmagk_

357μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Νοε 01, 2023 8:53 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα πολύ ενδιαφέρον και όμορφο αντικείμενο παρέλαβα σήμερα μετά απο πολύμηνη αναμονή clown
Ενα διπλό ιδιωτικής κατασκευής(Πάλλης-Κοτζιάς),επιστολικό δελτάριο με επικολημένο ενα βιολέ 25λεπτο.Εχω δεί άλλο ενα μέχρι στιγμής.
Το τέλος επιστολικών δελταρίων οπως αναφέρεται στις συμβάσεις της UPU ήταν 10λ και εάν ήταν μετ απαντήσεως στο δεύτερο τμήμα υπήρχε αντίστοιχο τέλος για να μην επιβαρυνθεί ο αρχικός παραλήπτης.
Δεν υπάρχει αναφορά για τέλος διπλού ή και τριπλού δελταρίου στις συμβάσεις της UPU.Υπάρχει επίσης αναφορά στίς διαστάσεις (μέγιστη 14Χ9 εκατοστά του μέτρου) εάν ηταν μεγαλύτερο το μέγεθος επαιρνε το τέλος επιστολής.
Να αναφερθούμε στα διπλά δελτάρια οπως το παρουσιαζόμενο τα οποία έχουν κατά κανόνα 10λ τέλος και πέρναγαν κανονικά απο τον έλεγχο των ταχυδρομείων αποστολής και αφίξεως, προφανώς επειδή δεν υπήρχε απαγορευτική διάταξη αρκουσε να αναγράφεται Carte postale -Union universelle des Postes.
Εχουμε δει και με 20 λεπτα τέλος(έχω ένα ιδιωτικής κατασκευής πρό ιπταμένου) κυρίως με ιπτάμενο, βγήκαν μάλιστα προς πώληση πρόσφατα κάποια απο γνωστο οίκο δημοπρασιών.
Το παρουσιαζόμενο λοιπόν έχει 30 λεπτά τέλος (αξία του βιολέ 25λεπτου το 1999)
Θεωρώ ο αποστολέας ή δεν ηξερε το τέλος του διπλού δελταρίου (υπήρχε?) ή θεώρησε οτι επειδή οι διαστάσεις του ήταν μεγαλύτερες των 14Χ9cm θα θεωρείτο επιστολή και θα επρεπε να λάβει 30 λεπτά τέλος.  

Αναχώρησις ΚΗΦΙΣΣΙΑ 24.ΙΟΥΝ.99 , διαβατική ΑΘΗΝΑΙ-5 αυθημερόν/9η εσπερινή, άφιξις 27.7.99 Vestellt vom Postante-50(BERLIN).
Ο παραλήπτης είχε αλλάξει διεύθυνση και προωθήθηκε.Κατάληξη στο χωριό της Σαξωνίας HOHENGOHREN 31.7.99 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal, italos1982, artaleo και costasirun

358μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Νοε 02, 2023 7:47 pm

italos1982

italos1982

καλησπερα και απο μενα,
μια μικρη,χαζη παρατηρηση,
νομιζω οτι οι 2 ΜΚΕ ειναι πανω απο τις 3 μΚΕ,
σαν να μπηκαν πρωτα οι μικρες (ζευγος + σοκολατι ) κ υστερα οι ΜΚΕ
μηπως αυτο λεει κατι?

359μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Νοε 03, 2023 1:47 am

artaleo

artaleo

Αγαπητέ  Italos1982

Eκεί που τον ξεχάσαμε (γιατί μας πονοκεφάλιασε!) εσύ επανέρχεσαι στον παραπάνω φάκελο με τα 3 Χ 1λεπτα μΚΕ και το ζευγάρι ΜΚΕ...Smile
Πρώτα-πρώτα, καμία παρατήρηση δεν είναι "χαζή", όλοι μαθαίνουμε, καθημερινά...

Όπως θα είδες, υπήρξε γενική διαφωνία για το εν λόγω αντικείμενο.  Περιληπτικά:
Ο υπογράφων (artaleo) είπα ότι το μονό σοκολατί είναι postal fraud, και ίσως και το κακοκομμένο ζευγάρι μΚΕ να είναι επίσης.
Ο Theosal θεωρεί ότι το 1λεπτο σοκολατί είναι postal fraud, αλλά καθόλου δε δέχεται το ίδιο για το κακοκομμένο ζευγάρι μΚΕ.
Ο SHH_Egeo θεωρεί πως ο φάκελος μάλλον είναι παραποιημένος για εξαπάτηση συλλεκτών, δεν είναι δηλαδή περίπτωση postal fraud.

Παραθέτω τώρα και τη γνώμη καλού φίλου, μεγάλου γνώστη ταχ. ιστορίας στον οποίο έστειλα σκαν του φακέλλου μετά τη διάσταση απόψεων εδώ στο φόρουμ:
Θα συμφωνήσω με όσα γράφεις για τα μονόλεπτα γραμματόσημα μΚΕ.  Θα πρόσθετα την εικασία πως μπορεί και τα Μεγάλα Κεφάλια να είναι αποκολλημένα από κάπου (εφημερίδα) και να τα ξαναχρησιμοποίησε. Στο σοκολατί πιστεύω πως φαίνονται ίχνη χαρτιού απ’ όπου αποκολλήθηκε και τα οποία επιμελώς κάποιος προσπάθησε να ξύσει (γδαρσίματα κάτω από το κόκκινο βέλος και δεξιά από τον άσσο του χειρόγραφου 120). 
Επίσης, αναρωτιέμαι αν τα λευκά ίχνη λίγο αριστερά από τα πράσινα βελάκια είναι αλευρόκολλα. Αν ναι, θα μπορούσες να επιβεβαιώσεις αν και το κακοκομμένο ζευγάρι ή και η ΜΚ κολλήθηκαν με τέτοια κόλλα.
Τέλος, στο κακοκομμένο ζευγάρι πιστεύω πως μόνο το διαγώνιο κόψιμο της γωνίας έγινε με δόλο. Οι υπάλληλοι των εφημερίδων τα “έσφαζαν” κόβοντάς τα…, είχαν τόση δουλειά που δεν έδιναν καμία σημασία. Το διαγώνιο όμως είναι πολύ ασυνήθιστο.
Οι διαγραφές στη ΜΚΕ πρέπει να είναι “εξω-ταχυδρομικές”…

Λοιπόν, διαλέγεις και παίρνεις!  Πάντως η τελευταία άποψη ίσως εξηγεί γιατί τα ΜΚΕ είναι πάνω από τα μΚΕ.

Αρέσει στους χρήστες Theosal και italos1982

360μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 18 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Νοε 03, 2023 7:58 am

italos1982

italos1982

Artaleo είσαι θεός για πολλούς λόγους...
1.γιατι σ'αρεσει να έχεις πονοκέφαλο
2.γιατι έβαλες όλες τις απαντήσεις (θέσεις) σε μια κ μόνο ανάρτηση...
3.γιατι μπήκες στον "κόπο" να μου απαντήσεις βραδιάτικα
Για αυτούς τους λόγους ανέβηκες και άλλο στα μάτια μου..
Όσο για το φάκελο,σαν πιο άπειρος,μαρεσαν όλες οι αναφορές (απαντήσεις) γιατί εμπλουτίζεται με σκέψεις το μυαλό προσπαθώντας να βρω το "σωστό"..
Ευχαριστώ για την απάντηση..🤗🤗

Αρέσει στον χρήστη artaleo

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 18 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης