Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 10 από 20]

181μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 3:41 am

artaleo

artaleo

Αγαπητοί μου φίλοι,
Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως μετά από πολύωρη επέμβαση αφαιρέθηκε επιτυχώς το κακόηθες 2λεπτο από τον παραπάνω φάκελό μου.  
Ο ασθενής στα χάλια του (ακρωτηριασμένος), αλλά εν ζωή! Laughing
Ελπίζω τώρα όλοι να ηρεμήσουμε ...[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Το περιεχόμενο του φακέλου είναι ενδιαφέρον!  Περιλαμβάνει τετρασέλιδο γράμμα στον "μικρό Τέλλο" ο οποίος προφανώς ήταν φιλοτελιστής!
Ο αποστολέας στέλνει με συστημένο γράμμα στον Τέλλο Ελληνικά γραμματόσημα, "τινά εκ των οποίων είναι από τα πρώτα και σπάνια..."  (? ΜΚΕ bounce) και τον παρακαλεί να του στείλει Αμερικανικά γραμματόσημα σε ανταλλαγή!  Πολύ ωραίο!  Ιδού σκαν της πρώτης σελίδας.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και νικος

182μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 9:12 am

Theosal

Theosal

Εφόσον πέτυχε η εγχείριση και ο ασθενής επέζησε να τον χαίρεσαι τώρα έστω και ακρωτηριασμένο...

Αρέσει στον χρήστη artaleo

183μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 5:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εύγε Δημοσθένη, απέκτησες χειρουργική εδικότητα  Razz

Να ανεβάσω έναν πένθιμο φάκελο που απο πλευράς ταχ.τέλους είναι απλός (1ο βάρος συστημένο με τα βιολέ 25λεπτα της τρίτης περιόδου σε κάθετο ζεύγος, απο τα πλέον εύκολα γραμματόσημα που χρησιμοποιήθηκαν κατα κόρον). 
Αν γυρίσουμε όμως απο την πίσω πλευρά θα γίνει αρκετά ενδιαφέρον φάκελος..
Πριν τον γυρίσουμε να πούμε οτι οι πένθιμοι φάκελοι αποτελούν απο μόνοι τους πεδίο συλλογής Rolling Eyes  και υπάρχει και φιλοτελικος σύλλογος  [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] με έδρα πού αλλού; τις USA φυσικά  Wink

Γυρίζουμε λοιπόν τον φάκελο και βλέπουμε το βουλοκέρι σε μαύρο χρώμα και αυτό, δυστυχώς να εχει χάσει με τον καιρό λόγω αποθήκευσης το αποτυπωμα του.Εχει ομως ανάγλυφο τον θυρεό του Βασιλέως Γεωργίου Α και γράφει με το ίδιο μπλέ κραγιόν που εχει τον αριθμό παραλαβής του συστημένου και την υπογράμιση μπροστά του παραλήπτη ταχ.υπάλληλου, King of Greece.


Αποστολέας λοιπόν κάποια υπηρεσία του Ελληνικού Βασιλείου που είχε την αρμοδιότητα της συγκεκριμένης αλληλογραφία και παραλήπτης ο ΟΙκος Westley Richards & Co κατασκευαστής τυφεκίων και όπλων απο το 1812 που προμήθευε και την Βασιλική Οικογένεια 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ο Φάκελος φέρει την ΑΘΗΝΑΙ-3- 30.ΟΚΤ.1898 ,Αφιξις η πανέμορφη των συστημένων μπροστά και πίσω η οβάλ με ίδια ημερομηνία LONDON 16.NOV.98.

Να σημειωθεί οτι στις 10 Σεπτεμβρίου (50 ημέρες πρίν) είχε δολοφονηθεί η Αυτοκράτειρα της Αυστρίας και Βασιλισσα της Ουγγαρίας,σύζυγος του Φραγκίσκου Ιωσήφ Α της Αυστρίας (Η αποκαλούμενη και Σίσσυ) η οποία, εκτός των άλλων,είχει στίσει το Αχίλλειον στην Κέρκυρα.

Για τον λόγο αυτό,κατά πάσα πιθανότητα,πενθούσε η Βασιλική οικογένεια και αλληλογραφούσε με πένθιμους φακέλους

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[size=48][Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[/size]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

184μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 8:37 pm

artaleo

artaleo

Ωραιότατο αντικείμενο Νίκο και ευχαριστούμε θερμά για το μάθημα ιστορίας! Smile

Ανεβάζω κι εγώ 2 απλούς (μη συστημένους) φακέλους προς εξωτερικό (3ο βάρος) με τέλος 90 λεπτά.  Η συνήθης γραμματοσήμανση για 3ο βάρος ήταν με 3 25λεπτα βιολέ.  Αφίξεις στο πίσω μέρος Λονδίνο και Κων/λη αντίστοιχα.

Ο πρώτος έχει όμορφη τετραχρωμία, όλα τα γραμματόσημα είναι 3ης περιόδου.
Ο δεύτερος φέρει 9 10λεπτα μουσταρδί 3ης περιόδου με στρατηγική επικόλληση ώστε να μην επικαλυφθεί ούτε η διεύθυνση του αποστολέα ούτε φυσικά του παραλήπτη.  Όμορφος γραφικός χαρακτήρας, κάτι που πάντα εκτιμώ στα φάκελα.  Η καλλιγραφία δυστυχώς αποτελεί είδος υπό εξαφάνιση στις μέρες μας Rolling Eyes...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

185μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 8:52 pm

Theosal

Theosal

Καλά παίδες, μας ανοίξατε την όρεξη με τα όμορφα αυτά φακελάκια με την υπέροχη γραμματοσήμανση και φυσικά την υπέροχη από κάθε πλευρά καλλιγραφία της εποχής!!! Ένα είδος γραφής που έχει εκλείψει εδώ και πολλά χρόνια, αφού θυμάμαι ότι μέχρι την 3η Δημοτικού κάναμε καλλιγραφία, σαν μάθημα, με πένα -με χύμα μελάνη, όχι φύσιγγα, μάθημα που αμέσως μετά σταμάτησε και ξεχάσαμε πραγματικά τι μαθαίναμε!!! Αλλά εδώ αλλοιώθηκε ποικιλοτρόπως η γλώσσα μας, θα έμενε η καλλιγραφία;

Αρέσει στον χρήστη artaleo

186μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 16, 2021 9:43 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

9 μουσταρδί 10λεπτα cheers ... I give up... drunken

Εξαιρετικά και τα δύο εύγε !


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

187μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 17, 2021 12:42 am

artaleo

artaleo

Theosal έγραψε:... θυμάμαι ότι μέχρι την 3η Δημοτικού κάναμε καλλιγραφία, σαν μάθημα, με πένα -με χύμα μελάνη, όχι φύσιγγα, μάθημα που αμέσως μετά σταμάτησε και ξεχάσαμε πραγματικά τι μαθαίναμε!!! Αλλά εδώ αλλοιώθηκε ποικιλοτρόπως η γλώσσα μας, θα έμενε η καλλιγραφία;

Τι καλλιγραφία φίλε Τεο, ούτε να γράψουμε ευανάγνωστες λέξεις δεν μπορούμε πια...
Ατροφήσανε οι μύες των δακτύλων από τα πάτα πάτα πλήκτρα όλη μέρα...Wink

Αρέσει στον χρήστη Theosal

188μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 17, 2021 10:12 am

Theosal

Theosal

artaleo έγραψε:
Τι καλλιγραφία φίλε Τεο, ούτε να γράψουμε ευανάγνωστες λέξεις δεν μπορούμε πια...
Ατροφήσανε οι μύες των δακτύλων από τα πάτα πάτα πλήκτρα όλη μέρα...Wink
Εννοείται ότι αυτό δεν το συζητάμε... Πως γράφουν οι γιατροί; Καμία σχέση!!! Ακόμη χειρότερα, να μην πω ότι ξεχάσαμε πως πιάνουν το μολύβι στο χέρι δεν ξέρουμε πια!!! Δεν συζητάμε για τα παιδιά και ακόμη ίσως περισσότερο τα νεότερα!! Sad Sad Sad

Αρέσει στον χρήστη artaleo

189μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 20, 2021 2:24 am

artaleo

artaleo

                                ΕΞΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ... σε φάκελα με μΚΕ

Ταξίδια μακρινά σε μέρη εξωτικά!

Ένας φάκελος της συλλογής μου (1ο βάρος, 30 λεπτά) από Αργοστόλι προς Ινδία...

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


...μου άνοιξε την όρεξη να προσθέσω 2 απίστευτους φακέλους!!  Very Happy   Βαρύ πυροβολικό Shocked...

Ο πρώτος από Αθήνα προς Πεκίνο είναι, απ' ότι γνωρίζω, ο πιο ακριβός φάκελος με μΚΕ που έχει πουληθεί ποτέ.  53,000 ευρώ παρακαλώ.  Από το εξώφυλλο του τεύχους 660 της Φιλοτέλειας:

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Και ένας (φιλοτελικής έμπνευσης) μεικτός ΜΚΕ + μΚΕ από Κέρκυρα προς Τασμανία! drunken  Συλλογή Bœgli, Καραμήτσος 01/2005. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Τι είπατε παρακαλώ?

Αρέσει στον χρήστη Theosal

190μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 20, 2021 5:57 am

Theosal

Theosal

Πολύ όμορφο ταξίδι Δήμο!! Σε μέρη που δύσκολα θα πηγαίναμε έτσι και αλλιώς!!

Πολύ όμορφοι φάκελοι ακόμη και το ενα Φιλοτελικό δημιούργημα!!

Αρέσει στον χρήστη artaleo

191μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 20, 2021 11:40 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ !


Να ξεκινήσουμε με τον φάκελο προς Πεκίνο που έβαλε ο Δημοσθένης και να πούμε οτι η σπανιότητα δεν είναι μόνο στον προορισμό αλλά κυρίως στην μικτή γραμματοσήμανση με Κινεζικό γραμματόσημο το οποίο τοποθετήθηκε στην άφιξη ως τέλος για προώθηση στο εσωτερικό απο τα λιμάνια της Β. Κίνας.

Να ανεβάσω εναν φάκελο σε όχι εξωτικό αλλά με προορισμό σπάνιο που έχει ενδιαφέρον, ο εξωτικός θα ακολουθήσει Razz

Απο Καλαμάτα πρός Καναδά μέσω Αθηνών.
Η Καλαμάτα απέκτησε σιδηροδρομικό σταθμό και λειτούργησε το 1896.Η αλληλογραφία απο τότε και στο εξής που παραδίδονταν στο εκεί ταχυδρομικό γραφείο σφραγίζονταν, έμπαινε σε σάκκους(για τον λόγο αυτό δεν έπαιρνε σιδηροδρομική ακύρωση αφού δεν δίδονταν απευθείας στο τραίνο)και ακολουθούσε την σιδηροδρομική διαδρομή καθώς επίσης και τα εμπορεύματα.
Το λιμάνι της Καλαμάτας ολοκληρώθηκε το 1901 και απο τότε και μετά υπήρξε μεγάλη εμπορική δραστηριότητα με αποτέλεσμα να γίνει ενα απο τα μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της χωρας τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ο φάκελος είναι εμπορικός απο το μεταξουργείο Ν.Ψάλτη-Ν.Παπαφωτεινού που ιδρύθηκε στην Καλαμάτα την δεκαετία του 1870.Αξίζει να σημειωθεί οτι την εποχή εκείνη η Καλαμάτα ήταν το πρώτο μεταξοπαραγωγικό κέντρο της χώρας και είχε πάνω απο το μισό της εθνικής παραγωγής σε μετάξι

Εχουμε λοιπόν αναχώρηση ΚΑΛΑΜΑΙ 12.ΔΕΚ.1900 ,διαβατική ΑΘΗΝΑΙ (faint), άφιξις HAMILTON (Canada) 12.JAN.1901

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

192μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 20, 2021 11:58 am

Theosal

Theosal

Απ' όσο μπορώ να διαβάσω το ισχνό αποτύπωμα της σφραγίδας της Αθήνας συμπεραίνω ότι η ημερομηνία της είναι 14 ΔΕΚΕΜ 1900, με μια πολύ μικρή επιφύλαξη για το 14 -αλλά μοιάζει σαν λογική ημερομηνία, μετά την παράδοση του φακέλου στην Καλαμάτα, 2 μέρες μετά.

193μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 20, 2021 12:08 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Σε καλύτερη ανάλυση, μάλλον 15 ειναι


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη Theosal

194μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 21, 2021 1:45 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:... η σπανιότητα δεν είναι μόνο στον προορισμό αλλά κυρίως στην μικτή γραμματοσήμανση με Κινεζικό γραμματόσημο το οποίο τοποθετήθηκε στην άφιξη ως τέλος για προώθηση στο εσωτερικό απο τα λιμάνια της Β. Κίνας.

Ναι, έτσι ακριβώς, mixed φάκελο μΚΕ με Κινέζικο γραμ/μο σε εξαιρετική κατάσταση...  
Αν βέβαια το φάκελο αφορούσε οποιαδήποτε άλλη "δύσκολη" χώρα φαντάζομαι θα έφτανε το πολύ 5000-6000 ευρώ.  
Αλλά ότι έχει σχέση με Κίνα γίνεται ανάρπαστο, εξ ου και η απίστευτη τιμή κατακύρωσης 53000 ευρώ!

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

195μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 21, 2021 1:50 am

artaleo

artaleo

Να κι ένας άλλος ωραίος "εξωτικός" φάκελος 1ου βάρους από πρόσφατη δημοπρασία.

ΠΥΡΓΟΣ -----> Dar Es Salaam, ΤΑΝΖΑΝΙΑ !!Laughing 


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και costasirun

196μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 21, 2021 7:23 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να βάλουμε και ένα άλλο αντικείμενο με προορισμό τη Βομβάη  clown

Το συγκεκριμένο ταξίδεψε με το ατμόπλοιο MONTENEGRO, έφυγε απο ΚΕΡΚΥΡΑ και η ακύρωση άφιξης ειναι οπως και στου Δημοσθένη SEA POST OFFICE B (Bombay). Να σταθούμε εδώ γιατί είναι μια ακύρωση που έμπαινε στην αλληλογραφία που παραλαμβάνετο η αναχωρούσε με τα ατμόπλοια 
Πολύ μεγάλο κεφάλαιο και αυτό, ακολουθεί link 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Και link με την αντίθετη διαδρομή Ινδία- Κεφαλλονιά  
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

197μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 22, 2021 2:47 am

artaleo

artaleo

Πολύ ωραία κάρτα!

Το MONTENEGRO καθώς και τα άλλα "PIROSCAFI POSTALE ITALIANO" ταξίδευαν κυρίως στην Αδριατική ή σε όλη την Μεσόγειο?  
Ξέρεις Νίκο ποιά ήταν η διαδρομή του MONTENEGRO?  Έφτανε ως το Σουέζ ή πήγαινε και πιο πέρα?

198μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 22, 2021 5:58 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Γιά τα Ιταλικά ατμόπλοια καθόσον γνωρίζω δέν υπάρχουν πολλά στοιχεία όπως υπάρχουν για τα Αυστρικά και τα Γαλλικά που ταξίδευαν στην λεκάνη της Μεσογείου. Εχω ψάξει και ρωτήσει παλαιούς συλλέκτες και δεν έχω πάρει συγκεκριμένες απαντήσεις. Ξέρω πάντως οτι η γραμμή της Αδριατικής που πήγαινε στην Ανατ.Μεσόγειο περνούσε και απο Αλεξάνδρεια και Port -Said. Εξάλλου υπήρχε Ιταλικό Ταχυδρομικό γραφείο το οποίο λειτούργησε απο το 1863-1884 στην Αλεξάνδρεια. Το Port Said άλλωστε που βρίσκεται στην έξοδο του καναλιού του Σουέζ στην Μεσόγειο είχε τεράστια εμπορική κίνηση, δεν θα μπορούσαν να μην το προσεγγίζουν και τα Ιταλικά ατμόπλοια.
Σχετικά με την αλληλογραφία που μας ενδιαφέρει εμάς το κανάλι δεν το διέσχιζαν τουλάχιστον εκείνη την εποχή, δεν ξέρω για αργότερα.Οι σάκκοι και τα δέματα μεταφορτώνονταν σε Αιγυπτιακά νομίζω ατμόπλοια.
Δεν ανοίγονταν μέχρι τον τελικό προορισμό γιαυτό δεν βλέπουμε και διαβατικά αποτυπώματα παρά μόνον άφιξης ή διαβατικά της Ινδίας.

Να βάλουμε και μια κάρτα του Montenegro για να ομορφήνουμε το θέμα και να μην ειναι μόνο κείμενο  clown

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες νικος και artaleo

199μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Οκτ 23, 2021 5:51 pm

artaleo

artaleo

Ευχαριστώ πολύ Νίκο!

Προσθέτω μερικές σφραγίδες PIROSCAFO σε μΚΕ από τη συλλογή μου.  
Τις βρίσκω ιδιαίτερα καλαίσθητες.  Η πλειοψηφία τους ανήκει στον "συνήθη" τύπο, όμοιο με την παραπάνω MONTENEGRO (στο δελτάριό σου).  Η ROSAMUNDE είναι άλλου τύπου (και προγενέστερη, 1895).
 
'Όλα τα δελτάρια έχουν Eυρωπαϊκούς προορισμούς (Ιταλία, Γαλλία, Βέλγιο) μέσω Αδριατικής.

Διάβασα (Wikipedia) πως υπήρχαν τουλάχιστο 50 πλοία.
Αναρωτιέμαι πόσα από αυτά τα πλοία είχαν ταχυδρομικά σήμαντρα και πόσα αποτυπώματα έχουν βρεθεί σε μΚΕ... sunny
Χρειαζόμαστε ειδικό στα ναυτιλιακά ή στην Ιταλική ταχ. ιστορία!


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και costasirun

200μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 10 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 24, 2021 5:31 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εξαιρετικά ολα Δήμοσθένη Shocked .Πές μας εάν του BOSNIA (αυτό με προορισμό το Βέλγιο) έχει κάποια διαβατική στην άλλη οψη.

Πάμε απο την άλλη μεριά της λεκάνης της Μεσογείου για Νότια Αμερική.Εκεί περνάμε απο το Γιβραλτάρ.Μία βραχώδης χερσόνησος που στα τέλη του 19ου αιώνα,με το άνοιγμα της διώρυγας του Σουέζ,αυξήθηκε η στρατηγική της σημασία καθώς βρισκόταν στην θαλάσσια διαδρομή μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Βρετανικής Ινδικής Αυτοκρατορίας 

Εχουμε λοιπόν έναν όμορφο φάκελο με απλό τέλος Α βάρους.Αποστολέας BRITISH CONSULATE- SYRA.
Αναχώρησις ΣΥΡΟΣ 19.ΟΚΤ.1898 , άφιξις GIBRALTAR NO.10.98 (Espagne)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Φθάνουμε στην Βραζιλία λοιπόν και έχουμε ένα φάκελο με προτυπωμένο το τέλος των 20λεπτών και ενα 10λ Β περιόδου. Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 19.ΑΠΡ.95 ,διαβατική σιδηροδρομική MONTENIS A MACON 5.MAI.95 .Αφιξις PERNAMBUCO 25.MAI.95 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 10 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης