Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 15 από 20]

281μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Σεπ 05, 2022 10:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο.
Αν αποκλείσουμε την πλαστότητα (δεν φαίνεται κάτι ύποπτο απο τα scans) που ο Δημοσθένης θα την καταλάβαινε, είναι περίεργο πώς πέρασε απο το ανταλλακτήριο των Αθηνών.
Η ΑΘΗΝΑΙ 6 είναι η σωστή σφραγίδα που έμπαινε διαβατική στα συστημένα, οι ημερομηνίες σωστές ολα δείχνουν σωστά.
Να σχολιάσω τον αριθμό συστημένου 246 που είναι με τον ίδιο γραφικό χαρακτήρα που είναι τα στοιχεία του παραλήπτη, κάτι που ενισχύει την άποψη οτι ο ταχυδρομικός που παρέλαβε την επιστολή την έγραψε κιόλας,ισως ο παραλήπτης δεν ήξερε Αγγλικά(?), και ήταν πιθανόν γνωστός του αποστολέα οπότε άφησε με μικρότερο τέλος να φύγει ο φάκελος.
Δημοσθένη εξαιρετικό κομάτι [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

282μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Σεπ 06, 2022 5:31 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:... Να σχολιάσω τον αριθμό συστημένου 246 που είναι με τον ίδιο γραφικό χαρακτήρα που είναι τα στοιχεία του παραλήπτη, κάτι που ενισχύει την άποψη οτι ο ταχυδρομικός που παρέλαβε την επιστολή την έγραψε κιόλας,ισως ο παραλήπτης δεν ήξερε Αγγλικά(?), και ήταν πιθανόν γνωστός του αποστολέα οπότε άφησε με μικρότερο τέλος να φύγει ο φάκελος...

Ευχαριστώ Νίκο.  Πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση... Exclamation

283μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Οκτ 11, 2022 9:08 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Σε συνέχεια του προηγούμενου αντικειμένου ενα σημερινό απόκτημα με ελλειπές τέλος που και αυτό ταξίδεψε κανονικά, οχι βέβαια συστημένο οπως το προηγούμενο.
Φάκελος που αναχώρησε με την ΑΘΗΝΑΙ 1/ 9.ΑΠΡ.1898 , Αφιξις ZURICH 25.IV.98
Ζεύγος μουσταρδί 10λεπτα Β περιόδου και 5λ ατονο πράσινο Γ περιόδου.Ολα οδοντωμένα με τη μηχανή 11,5.
Το τέλος εξωτερικού ηταν 30 λεπτά, ο φάκελος εχει επάνω 25 λεπτά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

284μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 13, 2022 2:52 am

artaleo

artaleo

Δύο δελτάρια από διαφορετικούς αποστολείς προς τον ίδιο παραλήπτη "Mademoiselle Vial, Digne, France":


- το πρώτο, Μάης 1900, με τέλος 5 λεπτών, σφραγισμένο "IMPIMES" (έντυπο) με μόνο 2 λέξεις κείμενο "Athènes, Propylées".  Διαγράφηκαν τα ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΟΝ ΔΕΛΤΑΡΙΟΝ & Carte postale...
- το δεύτερο, Μάρτης 1900, με τέλος 10 λεπτών, τυπικό επιστολικό δελτάριο με κείμενο μπροστά.


Τίποτα συνταρακτικό βέβαια, απλά χαριτωμένο.  Περιμένουμε την σχετική εγκύκλιο! Laughing


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

285μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 13, 2022 7:56 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ όμορφα τα δελτάρια όσο απλά και αν είναι, όμορφες εικόνες απο εποχές που δεν ζήσαμε.
Ο πιό διαδεδομένος και οικονομικός τόπος επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπων της εποχής αλλά και εμπορικής αλληλογραφίας.
Κρύβουν συναισθήματα στα κείμενα τους,οταν μπορούμε να τα διαβάσουμε γιατί τα περισσότερα δεν είναι στην Ελληνική γλώσσα.

Στο θέμα μας ομως σχετικά με την διαφορά δελταρίων που στέλνονταν ως "εντυπα", γιατί ούτως ή αλλιώς ειναι έντυπα, η ως επιστολικά δελτάρια με το διπλάσιο τέλος των 10λεπτών
Στις συμβάσεις της UPU (ακολουθεί της Ουάσιγκτον 15.6.97)"τα έντυπα πάσης φύσεως .... μήτε σημείωσιν ιδιόχειρον έχουσαν χαρακτήρα ενεστώσης και προσωπικής αλληλογραφίας..."
Επρεπε δηλαδή να μην έχουν γράμμένο κατι ή αυτό να μην είχε τον χαρακτήρα προσωπικής αλληλογραφίας.Το Αθηναι-προπύλαια σίγουρα δεν εχει αυτό τον χαρακτηρισμό, οπως και η σφραγίδα με την επωνυμία του αποστολέα ή οποία θα μπορούσε να θεωρηθεί αλλά δεν λαμβάνεται διότι είναι η διεύθυνση του αποστολέα.
Κυκλοφορούσαν και δελτάρια με την ένδειξη Imprime - Εντυπον.Aκολουθεί ενα που κατασκευάσθηκε απο Γερμανικό οικο με τον Φραγκίσκο Ιωσήφ με τον Γεώργιο Α που κυκλοφόρησε ευρέως . Ειναι σταλμένο απο την Αθήνα τον Νοέμβριο του 98  στο Βερολίνο .
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

286μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Οκτ 24, 2022 1:18 am

artaleo

artaleo

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 1899:  
Σπάνιο δελτάριο με τέλος 10 λεπτών σταλμένο από την ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΘΗΝΩΝ στον Βόλο.  Μεταφέρθηκε με πλοίο της ΑΤΜΟΠΛΟΪΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ως την Θεσσαλονίκη (VOIE DE SALONIQUE) και από εκεί με τραίνο στο Μόναχο.  
Σφραγίδα ΠΡΑΚΤΟΡ. ΑΤΜΟΠΛΟΪΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ - P.M.C.& Co - ΕΝ ΒΩΛΩ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

287μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 05, 2022 5:23 am

artaleo

artaleo

1892:  απλούστατος αλλά αγαπημένος φάκελος 1ου βάρους, 25 λεπτά, από Βόλο προς Lyon.
Προσέξτε την Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η καλλιγραφία Exclamation 
(...sorry παίδες, έχω ψώνιο με την καλλιγραφία... Rolling Eyes )

Μα πως είναι δυνατόν κάποιος, κάποτε να έγραφε έτσι?  Απολαύστε!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

288μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 05, 2022 8:23 am

Theosal

Theosal

artaleo έγραψε:1892:  απλούστατος αλλά αγαπημένος φάκελος 1ου βάρους, 25 λεπτά, από Βόλο προς Lyon.
Προσέξτε την Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η καλλιγραφία Exclamation 
(...sorry παίδες, έχω ψώνιο με την καλλιγραφία... Rolling Eyes )

Μα πως είναι δυνατόν κάποιος, κάποτε να έγραφε έτσι?  Απολαύστε!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Δήμο δεν ξέρω αν το πρόλαβες στο σχολείο, αλλά εγώ προλαβα 2 ώρες την εβδομάδα καλλιγραφία. Παλαιότερα ήταν μέρος της εκπαίδευσης, καλλιγραφία με πένα, και μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος το ξύλο αν δεν ακολουθούσες το παράδειγμα του δασκάλου ή σου ξέφευγε η γραμμή του γράμματος… πολύ όμορφη η καλλιγραφία, και εγώ τρελαίνομαι, αλλά και το ξύλο που έφαγα τρία χρόνια στο δημοτικό για να μάθω να καλλιγράφων ήταν υπεραρκετό…και δεν έμαθα τελικά, γιατί ούτε εγώ καταλαβαίνω τον γραφικό μου χαρακτήρα…

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

289μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 06, 2022 1:28 am

artaleo

artaleo

Χα χα! ... μα αγαπητέ Τεο, αν θυμάσαι καλλιγραφία στο σχολείο θα πρέπει να είσαι πολύ παλιός!
(...ΟΚ, μην παρεξηγείσαι, πλάκα σου κάνω... Laughing )

Δεν θυμάμαι καλλιγραφία στο δημοτικό της Άρτας, αλλά ασφαλώς θυμάμαι ξύλο από τον δάσκαλο για άλλους διάφορους λόγους.  Άλλες εποχές Rolling Eyes  

Αρέσει στον χρήστη Theosal

290μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Νοε 10, 2022 9:49 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Για τους εραστές της καλλιγραφίας.. 
Ακόμη και τα αποτυπώματα πίσω άψογα!

Enjoy!!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

291μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Νοε 10, 2022 4:40 pm

Theosal

Theosal

artaleo έγραψε:Χα χα! ... μα αγαπητέ Τεο, αν θυμάσαι καλλιγραφία στο σχολείο θα πρέπει να είσαι πολύ παλιός!
(...ΟΚ, μην παρεξηγείσαι, πλάκα σου κάνω... Laughing )

Δεν θυμάμαι καλλιγραφία στο δημοτικό της Άρτας, αλλά ασφαλώς θυμάμαι ξύλο από τον δάσκαλο για άλλους διάφορους λόγους.  Άλλες εποχές Rolling Eyes  
Μα και βέβαια καμία παρεξήγηση… είμαι παιδί από εκείνα που πέρασαν από όλες τις αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, δλδ μετά τη χούντα και πάει λέγοντας με όλες τις ενδιάμεσες εξετάσεις κλπ κλπ που έζησε εκείνη η περίεργη γενιά…

Αρέσει στον χρήστη artaleo

292μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 24, 2022 2:28 am

artaleo

artaleo

Εύχομαι σε όλους τους φίλους στο φόρουμ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ rendeer !!


Αντί χριστουγεννιάτικης κάρτας σας στέλνω μια φιλοτελικής έμπνευσης ΒΡΑΧΕΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του Δεκέμβρη 1899 (στολισμένη με πολλά και κάθε είδους "στολίδια"), αλλά με το σωστό τέλος συστημένης βραχείας (60 λεπτά), από ΒΟΛΟ προς Parthenay, France. 

Ο παραλήπτης ήταν φιλοτελιστής.  Μου αρέσει πως ο αποστολέας αρχίζει με τα φιλοτελικά νέα και αργότερα συνεχίζει με μικρότερης σημασίας νομικά θέματα σχετιζόμενα με τον εισαγγελέα Λαρίσης... χα χα Laughing Laughing !!  Μαθαίνουμε λοιπόν πως στο Βόλο είχαν τελειώσει οι "φάκελοι με τα έκτυπα 20λεπτα γραμματόσημα" και το μόνο είδος επιστολής με έντυπο γραμματόσημο ήταν η παρούσα!  

Να το βαφτίσουμε triple mixed combination (ΜΚΕ, μΚΕ, ολυμπιακό 1896) ή "καραγκιόζης mixed"?  

Όπως και να έχει, το αντικείμενο πιστεύω πως έχει τη γοητεία του. 



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και costasirun

293μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 24, 2022 9:53 am

Theosal

Theosal

Χρόνια πολλά σε όλους μας από εμένα, αλλά χωρίς χριστουγεννιάτικη και παραποιημένη κάρτα ή επιστολή! Να περάσετε όλοι σας ΠΟΛΥ ΟΜοΡΦΑ!!

294μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 24, 2022 1:58 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Χρόνια πολλά και απο εμένα σε όλους και ειδικά στους φίλους εδώ που αναταλλάσουμε εικόνες και κείμενα ομορφαίνοντας την καθημερινότητα μας.
Αντί για κάρτα να βάλω ενα εξαιρετικό και ιδιαίτερο κόκκινο 20λεπτο με οδόντωση 12 1/2 απο τις τρείς πλευρές λόγω άκρης φύλλου, (Hellas 99M)που ακυρώθηκε την ιδια ωρα 2Ε και ημερομηνία 24.ΔΕΚ.1899 παραμονή Χριστουγέννων πριν απο 123 χρόνια ακριβώς drunken


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

295μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 24, 2022 5:26 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Shocked Shocked Shocked Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Αρεσε αρκετά η συγκεκριμένη ακύρωση!!!
Το εστειλα και αλλού και τσούπ το ανεβασαν χωρίς να το ξέρω!

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

296μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 24, 2022 7:57 pm

artaleo

artaleo

Χα χα, λέω να ζητήσεις πνευματικά δικαιώματα ! Very Happy
Εκτός κι αν δεν επιτρέπεται ως μέλος του ΔΣ!  
Δικαιολογημένος πάντως ο θαυμασμός για το 20λεπτο, είναι πολύ όμορφο.

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

297μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 5:26 pm

artaleo

artaleo

Στο πρόσφατο τεύχος της Φιλοτέλειας 737 δημοσιεύτηκε η εξαιρετικά τεκμηριωμένη εργασία του φίλου Αλέκου Γαληνού σχετικά με τις χειρόγραφες ενδείξεις πόλεων σε μΚΕ. Τις βαφτίζει "διευκρινιστικές χειρόγραφες αναγραφές" (handwritten inscriptions for clarification) και εικάζει πως η αναγραφή γινόταν σε συστημένες επιστολές με δυσδυάκριτη σφράγιση.  Σας προτρέπω να τη διαβάσετε, πραγματικά εντυπωσιακή μελέτη. 

Στον αναλυτικό πίνακα 124 ταχ. γραφείων που παραθέτει δεν περιλαμβάνονται τα παρακάτω:  Κυλλήνη, Σαλαμίνα και Κριεκούκι.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Με προβληματίζει η "σύμπνοια" τόσο πολλών ταχ. γραφείων στο να εφαρμόζουν την ίδια ακριβώς τακτική, χωρίς κάποια γνωστή επίσημη εντολή/διαταγή...  
Ιδίως αν σκεφτεί κανείς πως στην πατρίδα μας, ακόμα και όταν υπάρχουν επίσημα διατάγματα, οι παραβάσεις γίνονται συχνά κανόνας! Very Happy

Μήπως υπάρχει κάποια εναλλακτική άποψη από την ομήγυρη?Idea

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

298μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 8:43 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

artaleo έγραψε:Στο πρόσφατο τεύχος της Φιλοτέλειας 737 δημοσιεύτηκε η εξαιρετικά τεκμηριωμένη εργασία του φίλου Αλέκου Γαληνού σχετικά με τις χειρόγραφες ενδείξεις πόλεων σε μΚΕ. Τις βαφτίζει "διευκρινιστικές χειρόγραφες αναγραφές" (handwritten inscriptions for clarification) και εικάζει πως η αναγραφή γινόταν σε συστημένες επιστολές με δυσδυάκριτη σφράγιση.  Σας προτρέπω να τη διαβάσετε, πραγματικά εντυπωσιακή μελέτη. 
........................................

Με προβληματίζει η "σύμπνοια" τόσο πολλών ταχ. γραφείων στο να εφαρμόζουν την ίδια ακριβώς τακτική, χωρίς κάποια γνωστή επίσημη εντολή/διαταγή...  
Ιδίως αν σκεφτεί κανείς πως στην πατρίδα μας, ακόμα και όταν υπάρχουν επίσημα διατάγματα, οι παραβάσεις γίνονται συχνά κανόνας! Very Happy

Μήπως υπάρχει κάποια εναλλακτική άποψη από την ομήγυρη?Idea


Ενα εξαιρετικό αρθρο-μελέτη του Αλέκου, ένα απο τα τόσα πολλά,σε πάρα πολλά φιλοτελικά πεδία ταχυδρομικής ιστορίας που έχει εμβαθύνει.Είμαστε τυχεροί που τον έχουμε δίπλα μας και συνεχώς μαθαίνουμε απο αυτόν!

Εξαιρετικά αντικείμενα και τα δικά σου Δημοσθένη, βάζουμε όλοι το λιθαράκι μας να πάμε παραπέρα τη γνώση.Μπράβο που το ανέδειξες και εδώ το συγκεκριμένο θέμα.

Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος για το συγκεκριμένο άρθρο,με τιμάει βεβαίως που κάνει αναφορά στο όνομα μου,γιατί δεν θυμάμαι άλλη φορά μετά την απόσυρση απο αυτό τον κόσμο των μεγαθηρίων Παπαιωάνου-Ιωαννίδη να γράφτηκε ενα άρθρο-μελέτη μικρών κεφαλών απο τους Αθηναίους μελετητές του πεδίου απο κοινού.
Ο Αλέκος απευθύνθηκε σε εμάς πρίν καταλήξει και μας το έστειλε πρίν το δώσει για δημοσίευση για διορθώσεις-συμπληρώσεις.Τί να διορθώσουμε όμως, ήταν οπως ολα τα άρθρα του πλήρες.

Να πάμε στο θέμα ομως: 

Θα συμφωνήσω,θα ταυτιστώ θα έλεγα με τη μελέτη. Οσα αντικείμενα εχω δεί συγκλίνουν στο οτι πρόκειται για συστημένη αλληλογραφια εσωτερικού.Και στα δικά μου είναι κυρίως 20λεπτα ή πολλαπλάσια αυτών με μεγαλύτερο τέλος μπάντες των τριών 20λέπτων=60λεπτά, 2ο βάρος συστημένου.Θα βάλω και εγώ ένα τμήμα φακέλου(οχι απόκομμα) γιατί έχει και την πίσω όψη του φακέλου.Και αυτό είναι 40λεπτά και φεύγει απ Καρδαμύλη με αχνά αποτυπώματα και εχει άφιξη στην πίσω όψη ΣΠΑΡΤΗ.Να σημειώσω επίσης οτι ο ισπανικός κηρός εμπαινε βάσει εγκυκλίων στα συστημένα.Βλέπουμε υπάρχει εδώ.
Στα πρώτα αντικείμενα που εμφανίζονται είναι μεγάλες κεφαλές του Ερμού καιόπως λέει και ο Αλέκος ο κύριος όγκος του υλικού είναι μικρές κεφαλές και Ολυμπιακά Α.
Ας μεταφερθούμε όμως νοερά στην εποχή εκείνη.Πόσο εύκολη ή δύσκολη ήταν η επικοινωνία δια ζώσης μεταξύ των κατοίκων των μικρών χωριών μεταξύ τους? Βλέπουμε αντικείμενα απο χωριά με πολύ λιγους κατοίκους ή και απομακρυσμένα νησιά.
Η μόνη επικοινωνία των ταχυδρομικών γραφείων ήταν μέσω της αλληλογραφίας και των εγκυκλίων απο την κεντρική διεύθυνση των Αθηνών.
Εγώ θεωρώ ότι υπήρξε κάποια κεντρική οδηγία για την εφαρμογή των χερόγραφων ενδείξεων.Η γνώμη μου αυτή ενισχύεται απο το ότι οι επιστολές αυτές ήταν συστημένες(?)οπου επιβάλετο να είναι γνωστό το γραφείο αποστολής γιατι στο βιβλίο συστημένων επρεπε να γίνει πλήρης καταγραφή του φακέλου και να πάρει αριθμό.Κάτι που στήν απλή αλληλογραφία δέν γινότανε.
Μεχρι στιγμής όπως λέει και ο Αλέκος δεν εχει βρεθεί η συγκεκριμένη οδηγία-εγκύκλιος αν και έχω"χτενίσει" οτι εχω βρεί.Είμαι σε συνεχή  αναζήτηση και ελπίζω οτι και ο συγκεκριμένος γρίφος θα βρεί την απάντηση του study .

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

299μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 10:51 pm

Theosal

Theosal

Υπέροχο το άρθρο του Αλέκου πραγματικά και επίσης πολύ σημαντικά τα στοιχεία που παραβάλλονται εδώ.
Εγώ θέτω ένα ερώτημα, μπορεί αυτή η χειρόγραφη ακύρωση αναγραφή του ΤΓ να ίσχυε και πολύ αργότερα, το μακρυνό 1918; Και ρωτώ γιατί έχω στην κατοχή μου το παρακάτω 5λεπτο χαλκογραφική με αναγραφή ΠΡΑΒΙΟΝ (μετέπειτα Ελευθερούπολη Καβάλας) 11 ΟΚΤΩΒΡ. 1918.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

300μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 15 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μαρ 25, 2023 11:01 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Θεόφιλε πρέπει να εχει και αποτύπωμα ταχ.γραφείου.Το δικό σου μάλλον εχει χρήση χαρτοσήμου


_________________
Knowledge not shared is lost

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 15 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης