Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 9 από 20]

161μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 25, 2021 11:10 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

το 10λεπτο παρέμεινε ανακύρωτο (η σφραγίδα PAQUEBOTS τοποθετήθηκε πάνω στην κάρτα και όχι απευθείας στο γραμ/μο, δεν γνωρίζω γιατί...) έγραψε:Σφραγίστηκε μετέπειτα, κατά την σιδηροδρομική μεταφορά από BRINDISI-FOGGIA, Ιταλία (251 km). 

Εξαιρετικό κομάτι και αυτό, απο την εμπειρία μου οι κάρτες που εχω δει με το συνδυασμό των 2 ακυρώσεων είναι ετσι,ενώ στα φάκελα εχω δει και τους δυο συνδυασμούς.

Ο Μεγάλος δάσκαλος Π.Ιωαννίδης έχει γράψει σχετικά "Φιλοτέλεια / τεύχος 544 Σεπτ-Οκτ 90"

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

162μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 04, 2021 8:50 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Απο το Δελτίο της Ταχυδρομικής και Τηλεγραφικής Υπηρεσίας


_________________
Knowledge not shared is lost

163μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 04, 2021 9:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Επίσης να πω στον αγαπητό Δήμο και σε όποιον άλλο φίλο ενδιαφέρεται να εμβαθύνει πολύ και να μάθει,οτι μετά απο σχετική έρευνα που έκανα το ταχ.γραφείο στο Brindisi που παραλάμβανε τα δια θαλάσσης και ακύρωνε με την Paquebots ηταν το ιδιο που ακύρωνε και με την Brindisi-Foggia.Η διαλογή προφανώς γινόταν απο τον ίδιο/ους υπάλληλο/λους και γιαυτό η ακυρώσεις δεν ήταν με τον ιδιο πάντα τρόπο.Δηλαδή η κατετέθη εν πλώ άλλες φορές ακύρωνε το γραμματοσημο και άλλοτε οχι


_________________
Knowledge not shared is lost

164μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουλ 05, 2021 4:42 am

artaleo

artaleo

Τέλεια Νίκο, σ' ευχαριστώ θερμά για όλες αυτές τις θαυμάσιες "λεπτομέρειες" που και διευρύνουν την φιλοτελική γνώση και πολλαπλασιάζουν τη χαρά από το χόμπι μας!

165μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουλ 05, 2021 7:28 am

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δύο τρόποι πληρωμής του 1ου τέλους συστημένου εξωτερικού (25 + 20 = 45 λεπτά μέχρι το τέλος του 1892) με συνδυασμό ΜΚΕ και μΚΕ:

(I)  ΦΕΒΡ. 1888:  Σύρος - Λονδίνο με 20λεπτο ροζ ανιλίνης 1880-86 και 25λεπτο Βελγικό (δεν υπάρχει κάποια σφραγίδα στην πίσω πλευρά)
(II)  ΙΟΥΝΙΟΣ 1892: Αθήνα - Lund (νότια Σουηδία) με 40λεπτο 1868-69 καθ. πλακών και 5λεπτο 2ης περιόδου με οδ. 11,5.  Από τον γνωστό έμπορο γραμ/μων Βαλώση.  Εδώ βέβαια πρόκειται για έμπορο γραμ/μων ο οποίος πιθανώς (ή προφανώς...) επιδίωξε την χρήση ΜΚΕ, πάντως τα 40λεπτα καθ. πλακών βρίσκονται αρκετά συχνά σφραγισμένα στη δεκαετία του 1890, πολλά χρόνια μετά την εκτύπωσή τους.

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

166μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 06, 2021 8:26 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να επανέλθουμε στην αλληλογραφία "κατετέθη εν πλώ" και να παρουσιάσουμε την πρόδρομη λατιχένια σφραγίδα της PAQUEBOTS  που χρησιμοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 1894 και καθιερώθηκε απο την UPU το 1897 οπως πολύ σωστά λέει ο Δημοσθένης.Η σφραγίδα αυτη είναι η PLEINE MER.
Χρησιμοποιήθηκε ως σφραγίδα άφιξης στα τρία λιμάνια της Αιγύπτου(Αλεξάνδρεια,Port Said και Σουεζ) σε αλληλογραφία που κατετέθη εν πλώ απο το 1892.
Ο όρος Pleine Mer μεταφραζόμενος απο τα Γαλλικά (επίσημη γλώσσα για την UPU κατόπιν) σημαίνει "ανοικτή θάλασσα" σχετικό με το εν πλώ.

Ακολουθεί ενας προτυπωμένος φάκελος PAGUEBOTS-POSTE KHEDIVIE προς Κάιρο.Στην άφιξη το βιολέ 25λ ακυρώθηκε με την PLEINE MER. Στην συνέχεια ALEXANDRIE19.VIII.93 αυθημερόν άφιξη CAIRE 19.VIII.93
Πρώην συλλογή Joseph Chalhoub 

Σχετικό link 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

167μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 13, 2021 6:59 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εχω καιρό να ανεβάσω κάποιο αντικείμενο, σήμερα μου ήρθε έντονα η επιθυμία να παρουσιάσω κάτι που είναι πολύ ενδιαφέρον και σπάνιο κυρίως για τους φίλους Δημοσθένη,Θεόφιλο και Κώστα (η σειρά είναι αλφαβητική για να μην παρεξηγηθώ) 
Σήμερα λοιπόν το πρωί παρέλαβα εναν φάκελο που δεν σου "γεμίζει το μάτι" επειδή καταρχήν δέν είναι πλήρης.Είναι κομμένος δεξιά πιθανόν απο προηγούμενο ιδιοκτήτη για να ισιώσει το βίαιο άνοιγμα,και ανοικτός επάνω. Κατά δεύτερον δεν είναι σε καλή κατάσταση,θα τον έλεγα F. Ο έχων γνώση στην ταχυδρομική ιστορία θα σταθεί καταρχήν σε κάτι που δέν το βλέπεις συχνά σε ταχυδρομικό φάκελο κατά την περίοδο κυκλοφορίας των μικρών κεφαλών,ενώ στίς μεγάλες κεφαλές είναι πολύ σύνηθες.
Δίπλα στα επικολημένα γραμματόσημα υπάρχουν 2 αριθμοί και ενα γράμμα με κόκκινο κραγιόν απο τον ταχυδρομικό υπάλληλο.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Βλέπουμε 5/25 Ν.
Ο φάκελος έφυγε απο Αθήνα και φέρει την ΑΘΗΝΑΙ 3- 12.ΙΑΝ.00.Εχει την ετικέτα του συστημένου R του γραφείου των Αθηνών και στην πίσω πλευρά άφιξη απο το Βρετανικό Ταχ.Γραφείο της Κων/πολης BRITISH POST OFFICE JA.29.00 CONSTANTINOPLE.
Το ταχ. τέλος της κατηγορίας των εντύπων ήταν 5 λεπτά έως 50 γρ.και το τέλος σύστασης 25 λεπτά,τα οποία για να μήν θεωρηθεί ελλιπές στην άφιξη, σημειώθηκε με τους αριθμούς 5/25 , το Ν δεν γνωρίζω τον λόγο που γράφτηκε,είναι προς διερεύνηση.
Κατά πάσα πιθανότητα στην αντίθετη πλευρά απο τα γραμματόσημα και εφόσον το περιεχόμενο ήταν μικρού μεγέθους εχουν κοπεί με ψαλίδι οι δύο γωνίες, συνηθισμένο στους φακέλους που έφεραν έντυπα ή φωτογραφίες.

Να τονίσω εδώ οτι στις σπανιότητες η κατάσταση είναι δευτερευούσης σημασίας.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

168μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 13, 2021 7:53 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και ένα περιτύλιγμα (wrapper) με τέλος 5λ φυσικά
Αλληλογραφία μεταξύ δύο δικηγόρων, πολυ επιμελλημένα κολημένο πισω σε 2 σημεία, εχει χρησιμοποιηθεί χαρτί απο δικόγραφο.Εσωτερικά φαινονται τα ονόματα των δύο αντιδίκων και ανάμεσα τους η λέξη Κατά
Αναχώρησις ΧΑΛΚΙΣ 24.ΟΚΤ.91, άφιξις ΑΘΗΝΑΙ 10Π/25.ΟΚΤ.91.Στην πίσω όψη επίσης το σφραγιδάκι του ταχυδρομικού διανομέα των Αθηνών με αρ.12 που το παρέδωσε

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και costasirun

169μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 13, 2021 8:08 pm

Theosal

Theosal

Νίκο ΥΠΕΡΟΧΑ κομμάτια και τα δύο....

Στο Δικόγραφο απ' όσο μπορώ να διακρίνω ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Ι. ΣΑΡΑΒΑΚΟΣ 
                                                                 κάτοικος ΚΑΡΥΣΤΟΥ
                                                                                  κατά
                                                                 ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ι. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ 
                                                                 ............. 

Όμορφα αυτά τα έγγραφα, μακάρι να σωζόταν περισσότερο κείμενο!!!

Όσο για το πρώτο είναι από μόνο του μια σπανιότητα όπως λες και είναι χαρωπό το ότι κατέληξε στα χέρια σου που ξέρεις την πραγματική του αξία!!!!

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

170μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 14, 2021 1:55 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:...
Βλέπουμε 5/25 Ν.
Ο φάκελος έφυγε απο Αθήνα και φέρει την ΑΘΗΝΑΙ 3- 12.ΙΑΝ.00.Εχει την ετικέτα του συστημένου R του γραφείου των Αθηνών και στην πίσω πλευρά άφιξη απο το Βρετανικό Ταχ.Γραφείο της Κων/πολης BRITISH POST OFFICE JA.29.00 CONSTANTINOPLE.
Το ταχ. τέλος της κατηγορίας των εντύπων ήταν 5 λεπτά έως 50 γρ.και το τέλος σύστασης 25 λεπτά,τα οποία για να μήν θεωρηθεί ελλιπές στην άφιξη, σημειώθηκε με τους αριθμούς 5/25 , το Ν δεν γνωρίζω τον λόγο που γράφτηκε,είναι προς διερεύνηση.
Κατά πάσα πιθανότητα στην αντίθετη πλευρά απο τα γραμματόσημα και εφόσον το περιεχόμενο ήταν μικρού μεγέθους εχουν κοπεί με ψαλίδι οι δύο γωνίες, συνηθισμένο στους φακέλους που έφεραν έντυπα ή φωτογραφίες.

Εξαιρετικό αντικείμενο Νίκο!

Δεν μπορώ να διακρίνω ποιος είναι ο αριθμός κάτω από το 5, εσύ το βλέπεις σίγουρα σαν "25"?
Πάντως το τέλος συστημένου τον ΙΑΝ. 1900 ήταν 30 λεπτά, όχι 25, έτσι δεν είναι?   Το 25λεπτο βιολέ ακόμα άξιζε 30 λεπτά (ή είχε ήδη μειωθεί στα 25 λεπτά)?

Τελευταία ερώτηση, τι αντιπροσωπεύει το μεγάλο μπλε "79"?

171μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 14, 2021 11:02 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Χαιρετώ την παρέα, χαίρομαι που υπήρξα η αφορμή ερωτήσεων στο πεδίο των μικρών κεφαλών, δεν συνηθίζεται γιατί οι μεγάλες κεφαλές έχουν τον μεγαλύτερο όγκο θεμάτων για να μην πώ την αποκλειστικότητα θεματολογίας στο φόρουμ Smile  
Οι μικρές κεφαλές ειδικά στην ταχυδρομική ιστορία εχουν πολλές μικρές και μεγάλες ανακαλύψεις και είναι ενα πεδίο για" πολύ ψαγμένους " Cool

Δεν ξέρω αν διακρίνεται τώρα, είναι 25 Δημοσθένη.
Σχετικά με το τέλος σε δραχμές όντως ήταν 30 λεπτά οι οποίες αντιπροσώπευαν 25  Rolling Eyes
Γιαυτό πάνω στον ενθουσιασμό μου χθές εγραψα 25 λεπτά
Ας τα πάρουμε με την σειρά γιατί νομίζω έχει ενδιαφέρον

Κατά το 2ο εξάμηνο του 1892,λογω της πτώσεως της συναλλαγματικής αξίας της δραχμής,απεφασίσθη η αύξηση του ταχ.τέλους απο 25 σε 30 λεπτά.Επειδή όμως η Ελλάδα ηταν μέλος της U.P.U.είχε την υποχρέωση να χρησιμοποιεί 25λεπτα γραμ/μα για το ταχ. τέλος εξωτερικού.
Ετσι απεφασίσθη η αλλαγή του χρωματισμού των 25 απο κυανούν σε βιολέ, τα οποία ετέθησαν σε κυκλοφορία την 1η Ιανουαρίου του 1893 κατά το Ιουλιανό ημερολόγιο και επωλούντο ομως αντί 30  χάλκινων λεπτών ή 25 λεπτών "είς χρυσόν" διότι ο χρυσός δέν υποτιμήθη σε αντίθεση με την δραχμή  Razz
Η Ελλάδα με τον τρόπο αυτό δεν έχασε στην ουσία απο την μεταβολή αυτή, το κόστος φυσικά όπως γίνεται πάντα πέρασε στους κατοίκους της...
Ομοίως και γιά το τέλος συστάσεως χρησιμοποιήθηκε το βιολέ 25λεπτο που αντιπροσώπευε αξία 30 λεπτών.
Να τονισθεί εδώ οτι κανονικά επρεπε να χρησιμοποιείται για επιστολές εξωτερικού μόνο το βιολέ 25λεπτο ενώ αυτό στην πορεία άλλαξε και για τον λόγο αυτό βλέπουμε ή βιολε 25λεπτα ή γραμματόσημα των 30 λεπτων αιθροιστικά σε επιστολές ή mixed.

Ακολουθεί το Βασ.Διάταγμα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
 
Στις 31.1.93 δόθηκε παράταση στην ανταλλαγή των γραμματοσήμων.

Το τέλος μειώθηκε σε 25 λεπτά τον Ιούνιο του 1900 καθώς και το τέλος σύστασης και το βιολέ 25 λεπτο πήρε την ονομαστική του αξία από τούδε και στο εξής 

Η επιστολή που ανέβασα χθές είναι με αναχώρηση 12 Ιανουαρίου 1900 και το τέλος δεν έχει μειωθεί ακόμη.
Ο ταχ.υπάλληλος σωστά γράφει λοιπόν με κραγιόν 25 και το Ν εχει λογικά σχέση με την αξία των 30λεπτών που είταν σε μεταλικές δραχμές η αντιστοιχία του βιολέ 25λεπτου

Το μεγάλο μπλέ 79 μπήκε στην άφιξη και  πρέπει να αντιπροσωπεύει τον αριθμό καταχωρήσεως στο βιβλίο συστημένων στο ταχ. Γραφείο της Κωνσταντινούπολης

Ακολουθεί απο την εξαιρετική μελετη του Θ.Παπαηλιού" Η ταχ. στορία των Αθηνών" σελ με τα νεα τέλη που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΕΜΠΡΟΣ" (δεν έχω πρόχειρο το Βασ.Διάταγμα)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Πεμ Οκτ 14, 2021 11:44 am, 1 φορά


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

172μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Οκτ 14, 2021 11:27 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και επειδή σας ζάλισα και ζαλίστηκα και εγώ, ενας φάκελος που στάλθηκε τις πρώτες μέρες χρήσης των βιολέ 25λέπτων και αλλαγής των ταχυδρομικών τελών.Οπως βλέπουμε εδώ έχουμε χρήση μόνο βιολέ 25λέπτων.

Συστημένη επιστολή 3ο βάρος.Οριζόντια strip των τριών 25λ και ενα 25λ.Αναχώρησις ΚΕΡΚΥΡΑ 24.ΙΑΝ.93, άφιξις OELSNITZ 9.2.93

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

173μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 2:29 am

artaleo

artaleo

Σε ευχαριστούμε θερμά Νίκο για την super παρουσίαση Exclamation   
Τι να πω, η ταχ. ιστορία, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ό,τι το πιο ενδιαφέρον υπάρχει στο φιλοτελισμό.  Ιδίως όταν τεκμηριώνεται έτσι. 

Ναι Νίκο, το βλέπω τώρα το "25 Ν" !

Παραθέτω έναν (καταταλαιπωρημένο) δικό μου φάκελο από Αθήνα προς Ν. Υόρκη:  1ο τέλος συστημένου 45 λεπτά (25 λεπτά τέλος εξωτερικού και 20 λεπτά τέλος συστημένου) κατά το τέλος του 1892 (22 ΔΕΚ), λίγες δηλαδή μέρες πριν την αλλαγή τελών που ανέφερες παραπάνω.  Να αναφέρω πως το 2λεπτο προστέθηκε αργότερα μάλον για να αναδείξει το σωστό τέλος (είναι 3ης περιόδου, κυκλοφόρησε γύρω στο 1897-98...).  Το 40λεπτο βιολέ με οδόντωση 11,5 νομίζω πως είναι σχετικά σπάνιο σε φάκελο.  

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Theosal και νικος

174μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 10:12 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενδιαφέρον και αυτό αντικείμενο.Σωστά λές για το δίλεπτο Δημοσθένη,είναι Γ περιόδου.Η εντύπωση που εχω και εγώ είναι οτι επικολήθηκε αργότερα, διακρίνω αν δεν κάνω λάθος 18 ΔΕΚΕΜ.(και εκτός κέντρου του κύκλου) ενώ τα υπόλοιπα αποτυπώματα είναι 22 ΔΕΚΕΜ.Νομίζω υπήρχε άλλο γραμ/μο εκεί που αποκολήθηκε και κατόπιν για να είναι σωστό το τέλος και ο φάκελος μπήκε το λάθος (μεταγενέστερης περιόδου)2λεπτο.Διόρθωσε με άν βλέπεις εσύ κάτι άλλο που τον έχεις στα χέρια σου.Εχουμε μια παραποίηση φακέλου εδώ.
Τα 40λ και ακόμη περισσότερο τα οδοντωμένα είναι σπάνια όπως λες.

Και για να συνεχιστεί το "παιχνίδι" ανεβάσματος φακέλων να βάλω έναν απλό φάκελο προς τον ίδιο παραλήπτη (γνωστή η αλληλογραφία προς τον συγκεκριμένο Κύριο) του 1890 στην ίδια διέυθυνση πρίν ματακομίσει (στον δικό σου εχει σβηστεί η διεύθυνση).

Το ενδιαφέρον εδώ είναι οτι υπάρχει η επιστολή που ήταν στον φάκελο (κάτι επίσης πολύ ενδιαφέρον στην ταχυδρομική ιστορία)
Εφυγε απο ΚΕΡΚΥΡΑ 11 ΙΟΥΛ.18..(90) , διαβατική και εδώ LONDON 26.JUL.90,αφιξις 4.AUG...(90).Τα γραμ/μα της Α εκτυπωτικής περιόδου

Ο αποστολέας ζητάει προκαταβολή 1.000 λιρών για πώληση πινάκων του που δεν έχει στείλει ακόμη ".....και αν δεν είχον την ανάγκην χρημάτων διά την υπανδρείαν της κόρης μου βεβαιοθείτε ο,τι ούτε κατά τουτο ήθελον Σας βιάσει...."

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη costasirun

175μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 12:27 pm

Theosal

Theosal

Αυτό που αναφέρεις Νίκο για παραποίηση φακέλου το παρατήρησα και εγώ, αλλά πραγματικά δεν ήθελα να εκτεθώ γιατί την ξαναπάτησα με δικό μου επιστολικό δελτάριο της ίδιας εποχής. Έχοντας όμως εσένα να βγαίνεις μπροστά δεν έχω πρόβλημα να το αναφέρω...



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Theosal στις Παρ Οκτ 15, 2021 1:07 pm, 1 φορά

176μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 12:50 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μα νομίζω το λέει και ο Δημοσθένης οτι επικολήθηκε αργότερα.
ΔΕΚΕΜ. - ΔΕΚΕ. 
Δεν θυμάμαι απο μνήμης αλλα νομίζω στο δόλεπτο δεν είναι κάν ΑΘΗΝΑΙ το αποτύπωμα του.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Παρ Οκτ 15, 2021 12:55 pm, 1 φορά


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη Theosal

177μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 12:53 pm

Theosal

Theosal

Ναι, σίγουρα το αναφέρει, αλλά εδώ έχουμε αποκόλληση ενός γραμματοσήμου και επικόλληση δευτέρου που φέρει άλλου τύπου σφραγίδα. Οι διαφορές στις σφραγίδες επίκεινται στην αναφορά του μήνα που στα κανονικά είναι ΔΕΚΕ. ενώ στο ετεροχρονισμένα επικολλημένο είναι ΔΕΚΕΜ. Η δεύτερη σφραγίδα αποδεικνύει το αυτονόητο, αφού και το2λ είναι της Γ΄περιόδου...

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

178μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 12:56 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Το γράψαμε μαζί Θεόφιλε, εκανα διόρθωση Smile


_________________
Knowledge not shared is lost

179μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 1:03 pm

Theosal

Theosal

SHH_Egeo έγραψε:Μα νομίζω το λέει και ο Δημοσθένης οτι επικολήθηκε αργότερα.
ΔΕΚΕΜ. - ΔΕΚΕ. 
Δεν θυμάμαι απο μνήμης αλλα νομίζω στο δόλεπτο δεν είναι κάν ΑΘΗΝΑΙ το αποτύπωμα του.


Μάλλον είναι λίγο μεγαλύτερο όνομα το όνομα της πόλης, ούτε ΑΘΗΝΑΙ, ούτε ΠΑΤΡΑΙ, αλλά ίσως ΚΑΛΑΜΑΙ... έχεις δίκαιο, αλλά σίγουρα τελειώνει σε ...ΑΙ

180μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Οκτ 15, 2021 2:42 pm

artaleo

artaleo

Δίκιο εχετε κι οι 2 σας!  
Ασφαλώς (και προφανώς Laughing)  είναι  «πειραγμένος» ο φάκελος όπως άλλωστε ανέφερα…. Τον αγόρασα σε μια παρτίδα φακέλων από την ίδια αλληλογραφία εδώ στο Αμερικα πριν από πολλά χρόνια….  Μάλιστα έχω προσπαθήσει να αποκολλήσω το 2λεπτο γιατί και μένα με ενοχλεί! Αλλά είναι καλά κολλημένο το άτιμο…. Rolling Eyes Και μάλλον θα τον καταστρέψω αν επιμείνω…
Ο μόνος λόγος που τον έδειξα είναι η ενδιαφέρουσα ημερομηνία όσον αφορά το τέλος των 45 λεπτών….  Λίγες μέρες πριν την αλλαγή τελών.  Ενώ του Νίκου (με τα 4 25λεπτα) ήταν λίγες μέρες μετά την αλλαγή τελών. 🥸

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 9 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης