Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+5
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
9 απαντήσεις

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από SHH_Egeo Παρ Ιουν 25, 2021 11:10 am

το 10λεπτο παρέμεινε ανακύρωτο (η σφραγίδα PAQUEBOTS τοποθετήθηκε πάνω στην κάρτα και όχι απευθείας στο γραμ/μο, δεν γνωρίζω γιατί...) έγραψε:Σφραγίστηκε μετέπειτα, κατά την σιδηροδρομική μεταφορά από BRINDISI-FOGGIA, Ιταλία (251 km). 

Εξαιρετικό κομάτι και αυτό, απο την εμπειρία μου οι κάρτες που εχω δει με το συνδυασμό των 2 ακυρώσεων είναι ετσι,ενώ στα φάκελα εχω δει και τους δυο συνδυασμούς.

Ο Μεγάλος δάσκαλος Π.Ιωαννίδης έχει γράψει σχετικά "Φιλοτέλεια / τεύχος 544 Σεπτ-Οκτ 90"

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Knowledge not shared is lost
SHH_Egeo
SHH_Egeo

Αριθμός μηνυμάτων : 1847
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2017
Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα

Αρέσει στους χρήστες artaleo και costasirun

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από SHH_Egeo Κυρ Ιουλ 04, 2021 8:50 pm

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Απο το Δελτίο της Ταχυδρομικής και Τηλεγραφικής Υπηρεσίας

_________________
Knowledge not shared is lost
SHH_Egeo
SHH_Egeo

Αριθμός μηνυμάτων : 1847
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2017
Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από SHH_Egeo Κυρ Ιουλ 04, 2021 9:11 pm

Επίσης να πω στον αγαπητό Δήμο και σε όποιον άλλο φίλο ενδιαφέρεται να εμβαθύνει πολύ και να μάθει,οτι μετά απο σχετική έρευνα που έκανα το ταχ.γραφείο στο Brindisi που παραλάμβανε τα δια θαλάσσης και ακύρωνε με την Paquebots ηταν το ιδιο που ακύρωνε και με την Brindisi-Foggia.Η διαλογή προφανώς γινόταν απο τον ίδιο/ους υπάλληλο/λους και γιαυτό η ακυρώσεις δεν ήταν με τον ιδιο πάντα τρόπο.Δηλαδή η κατετέθη εν πλώ άλλες φορές ακύρωνε το γραμματοσημο και άλλοτε οχι

_________________
Knowledge not shared is lost
SHH_Egeo
SHH_Egeo

Αριθμός μηνυμάτων : 1847
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2017
Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από artaleo Δευ Ιουλ 05, 2021 4:42 am

Τέλεια Νίκο, σ' ευχαριστώ θερμά για όλες αυτές τις θαυμάσιες "λεπτομέρειες" που και διευρύνουν την φιλοτελική γνώση και πολλαπλασιάζουν τη χαρά από το χόμπι μας!

artaleo

Αριθμός μηνυμάτων : 101
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2019

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από artaleo Δευ Ιουλ 05, 2021 7:28 am

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δύο τρόποι πληρωμής του 1ου τέλους συστημένου εξωτερικού (25 + 20 = 45 λεπτά μέχρι το τέλος του 1892) με συνδυασμό ΜΚΕ και μΚΕ:

(I)  ΦΕΒΡ. 1888:  Σύρος - Λονδίνο με 20λεπτο ροζ ανιλίνης 1880-86 και 25λεπτο Βελγικό (δεν υπάρχει κάποια σφραγίδα στην πίσω πλευρά)
(II)  ΙΟΥΝΙΟΣ 1892: Αθήνα - Lund (νότια Σουηδία) με 40λεπτο 1868-69 καθ. πλακών και 5λεπτο 2ης περιόδου με οδ. 11,5.  Από τον γνωστό έμπορο γραμ/μων Βαλώση.  Εδώ βέβαια πρόκειται για έμπορο γραμ/μων ο οποίος πιθανώς (ή προφανώς...) επιδίωξε την χρήση ΜΚΕ, πάντως τα 40λεπτα καθ. πλακών βρίσκονται αρκετά συχνά σφραγισμένα στη δεκαετία του 1890, πολλά χρόνια μετά την εκτύπωσή τους.

artaleo

Αριθμός μηνυμάτων : 101
Ημερομηνία εγγραφής : 05/05/2019

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 9 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Δημοσίευση από SHH_Egeo Τρι Ιουλ 06, 2021 8:26 pm

Να επανέλθουμε στην αλληλογραφία "κατετέθη εν πλώ" και να παρουσιάσουμε την πρόδρομη λατιχένια σφραγίδα της PAQUEBOTS  που χρησιμοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 1894 και καθιερώθηκε απο την UPU το 1897 οπως πολύ σωστά λέει ο Δημοσθένης.Η σφραγίδα αυτη είναι η PLEINE MER.
Χρησιμοποιήθηκε ως σφραγίδα άφιξης στα τρία λιμάνια της Αιγύπτου(Αλεξάνδρεια,Port Said και Σουεζ) σε αλληλογραφία που κατετέθη εν πλώ απο το 1892.
Ο όρος Pleine Mer μεταφραζόμενος απο τα Γαλλικά (επίσημη γλώσσα για την UPU κατόπιν) σημαίνει "ανοικτή θάλασσα" σχετικό με το εν πλώ.

Ακολουθεί ενας προτυπωμένος φάκελος PAGUEBOTS-POSTE KHEDIVIE προς Κάιρο.Στην άφιξη το βιολέ 25λ ακυρώθηκε με την PLEINE MER. Στην συνέχεια ALEXANDRIE19.VIII.93 αυθημερόν άφιξη CAIRE 19.VIII.93
Πρώην συλλογή Joseph Chalhoub 

Σχετικό link 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

_________________
Knowledge not shared is lost
SHH_Egeo
SHH_Egeo

Αριθμός μηνυμάτων : 1847
Ημερομηνία εγγραφής : 12/07/2017
Ηλικία : 58
Τόπος : Αθήνα

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 9 από 9 Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης