Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 8 από 20]

141μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 9:45 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Υπάρχει και μία άλλη πιθανή εξήγηση
Συστημένο έντυπο 5 + 30 λεπτα η σύσταση.Αλλά κανονικά έπρεπε να γράφει έντυπον ο φάκελος, αν και δεν ήταν υποχρεωτικό


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

142μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 9:54 pm

artaleo

artaleo

Πολύ ωραία!
Θα έπρεπε ο φάκελος να είναι ανοιχτός ή όχι απαραίτητα?

143μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 10:05 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Οχι απαραίτητα,τα εντυπα ταξίδευαν και κλειστά γιαυτό και έγραφαν απο έξω τι περιέχει.Αν έγραφε απο εξω έντυπον ή φωτογραφίες θα ηταν εξαιρετικό,εφόσον βέβαια με εξέταση στο χέρι η ΑΘΗΝΑΙ θεωρηθεί σωστή.Στα έντυπα συμπεριλαμβάνονται και οι φωτογραφίες παρεπιπτόντως


_________________
Knowledge not shared is lost

144μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 10:21 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ενας μεγάλος φακελος με την ένδειξη Εντυπον για τον εδώ ταχ. υπάλληλο ανοικτός


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, Elboiteu και artaleo

145μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 12:05 am

artaleo

artaleo

Τέλεια, και πάλι ευχαριστώ !

Να και μια περίπτωση εντύπου με τέλος 5 λεπτών που θα έλεγε κανείς δεν είναι αμιγώς "ούτε κλειστό, ούτε ανοιχτό", αλλά με κομμένες τις 4 γωνίες, κάτι που συνηθιζόταν για έντυπα...


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη Παναγιώτης Ρασσιάς

146μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 5:31 pm

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Μιας και μιλάμε για συστημένα έντυπα κλπ., να και 2 δελτάρια προς Γαλλία, ένα απλό με τέλος 10 λεπτών και ένα συστημένο με 10+30 = 40 λεπτά.
Το συστημένο έκανε το γύρο του Παρισιού (μιας και ο παραλήπτης είχε μετακομίσει και φαίνεται πως δεν είχε αφήσει την καινούργια διεύθυνση) και τελικά επιστράφηκε στον αποστολέα.  Δεν ξέρω αν τελικά έφτασε πάλι στην Αθήνα (δεν βλέπω σφραγίδα άφιξης, επίσης δεν υπάρχουν κάποια στοιχεία του αποστολέα στην πίσω πλευρά, το κείμενο είναι στα Γαλλικά...).

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, SHH_Egeo, νικος και Elboiteu

147μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 6:27 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Χμμμ τώρα καταλαβαίνω ποιός πήρε το μεγάλο λαχνό με το συστημένο αυτό δελτάριο που σκεφτόμουν να πάρω...με την ορθογωνια αυτή αγνωστη σφραγίδα PARTISANS...
Πολύ χαίρομαι που ανεβαίνουν τέτοια εξαιρετικής σπανιότητας αντικείμενα!!



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Δευ Μάης 31, 2021 7:42 pm, 2 φορές συνολικά


_________________
Knowledge not shared is lost

148μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 6:50 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Να βάλω και εγώ ενα εξαιρετικά σπάνιο αντικείμενο.Συστημένο δελτάριο με ιπτάμενο Ερμή.
Πλέον του προτυπωμένου 5λέπτου,5λ μικρή κεφαλή Ερμού και επιπλέον βιολέ 25λεπτο που συμπληρώνει το τέλος συστημένου.Να αναφέρουμε εδώ οτι το τέλος συστημένου μειωθηκε απο 1.1.1901 σε 25λεπτά και το βιολε 25λεπτο ειχε την ονομαστική του αξία οχι 30λεπτά που ειχε απο 1.1.1893.
Το δελτάριο ειναι γραμμένο απο τον Ρώσο ταξιδιώτη Mikhail Grigorievich προς την μητέρα του αν θυμάμαι καλά.
Εστάλη απο Αθηνα με ακύρωση ΑΘΗΝΑΙ 3 (η 3 έμπαινε στα συστημένα εξωτερικού) 2.ΜΑΡΤ.1901, άφιξη Москва19.ΙΙΙ.01


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, νικος, Elboiteu και artaleo

149μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 8:25 pm

artaleo

artaleo

cyclops Με έπιασες επ' αυτοφώρω!!

Καταπληκτική η κάρτα σου.

Σχετικά με τη Γαλλική σφραγίδα "PARTIS SANS LAISSER d'ADRESSE" (left without leaving forwarding address...) υπάρχει κάτι που δε γνωρίζω?  Την θεώρησα κάτι κοινό...  Έχεις γνώση των Γαλλικών υπηρεσιακών σφραγίδων?

150μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Μάης 31, 2021 9:39 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Δες εδώ μου το έστειλε ο φιλος μας costasirun. Εγώ δεν την εχω ξαναδει σε αντικείμενο μικρών κεφαλών


_________________
Knowledge not shared is lost

151μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουν 01, 2021 1:23 am

artaleo

artaleo

Το είδα.  Ωραιότατα παρουσιασμένη συλλογή Γαλλικών υπηρεσιακών σφραγίδων.

Η παραπάνω κάρτα με μΚΕ συνδυάζει Ελληνική με Γαλλική ταχ. ιστορία...
"ΕΛΛΑΣ-ΓΑΛΛΙΑ Συμμαχία" που λέγαμε παλιά!  Idea Very Happy

Αρέσει στον χρήστη Παναγιώτης Ρασσιάς

152μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουν 06, 2021 3:23 am

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Εντάξει, φάκελος σίγουρα ΔΕΝ είναι, αλλά ...ενδιαφέρον.

Τέλος 295 λεπτά = 11η μονάδα βάρους (11 Χ 25 = 275 λεπ + 20 λεπ τέλος συστημένου)

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal, Elboiteu και costasirun

153μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 23, 2021 2:47 am

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]    


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

ΑΠΡ. 1900:  φάκελος από Αθήνα προς Bendigo, Victoria, Australia.
Τέλος 10 λεπτά (δεν λείπουν κάποια γραμ/μα).
Ίσως διπλό τέλος εντύπου?
Έφτασε μέσω Αλεξάνδρειας στο Σουέζ.  Καμία ένδειξη ότι έφτασε Αυστραλία...
Ο φάκελος ήταν μεν κλειστός αλλά προέρχεται από την εφημερίδα ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ, ίσως λοιπόν θεωρήθηκε ότι περιείχε έντυπο παρότι ήταν κλειστός?

Νίκο, βλέπεις κάποια εναλλακτική εξήγηση για το τέλος 10 λεπτών?

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

154μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 23, 2021 8:17 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Προφανώς 2ο βάρος εντύπου.Απο την στιγμή που υπάρχουν οι δύο διαβατικές μιά χαρά


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

155μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 23, 2021 9:52 am

costasirun

costasirun

Έχω κι εγώ ένα με παραλήπτη τον ίδιον κύριο, ίδιος προορισμός Μάιος 1900. Το είδαμε με τον Νίκο παλιά και καταλήξαμε ότι αφαιρέθηκε 25λεπτο. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και artaleo

156μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 23, 2021 9:16 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Περιτύλιγμα (Wrapper) του περιοδικού "ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ & LA GRECE MEDICALE" απο ΣΥΡΟΣ ..ΙΟΥΛ.1999 προς GRENOBLE. Διπλό βάρος.


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, νικος, artaleo και costasirun

157μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουν 24, 2021 4:06 am

artaleo

artaleo

Ωραιότατο Νίκο, σε εξαιρετική κατάσταση!  Από τη συλλογή Boegli. 
Να κι ένα περιτύλιγμα με 5λεπτο, πρώτου βάρους. 
Μου φαίνεται απίστευτο πως τέτοια αντικείμενα (wrappers) δεν πεταχτήκανε αμέσως...  
Στο δικό μου, το 5λεπτο φαίνεται σα να "αιωρείται", από τύχη δεν έχει στραπατσαριστεί.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, νικος και costasirun

158μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουν 24, 2021 9:32 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ όμορφο και αυτό Δημοσθένη οπως ολα τα αντικείμενα που εχεις ανεβάσει έως τώρα,αναμένουμε τα επόμενα!

Η ταχ.ιστορία την περίοδο των μικρών κεφαλών εχει εξαιρετικά αντικείμενα.Η περίοδος κυκλοφορίας τους συμπίπτει με την αύξηση της αλληλογραφίας,των δεμάτων και γενικότερα της εμπορικής και κοινωνικής δραστηριότητας στην Ελλάδα.Πολύ μεγάλη ποικιλία αντικειμένων και ευτυχώς ακόμη και τώρα εμφανίζονται νέα κομμάτια που για τον έμπειρο συλλέκτη της εποχής εκείνης είναι "φιλοτελικοί αδάμαντες" οπως είχε ειπωθεί.

Να βάλουμε άλλο ενα "αιωρούμενο" 5λ σε περιτύλιγμα απο ΑΘΗΝΑ με ακύρωση απο το σήμαντρο ΑΘΗΝΑΙ 2/5-Π (9.11.1998) προς NUERMBERG.Στην πίσω οψη αφιξις 26.NOV.98 και σφραγιδάκι του εκεί ταχυδρομικού διανομέα με αρ.22 .Πρώην συλλογή Γιάννη Νταή (Εικόνα στο εξαιρετικό βιβλίο του "Οι ταχυδρομικές σφραγίδες της Αθηνας",εκδόσεις Βλαστός 2002 σελ.80)

Η ΑΘΗΝΑΙ 2 (Θυρίδα ή θυρίδιον 2) είχε αρμοδιότητα να ακυρώνει έντυπα,εφημερίδες ή ανοικτές επιστολές εσωτερικού και εξωτερικού. 

Να συμπληρώσουμε εδώ οτι το μέγεθος της κινητής ταινίας περιτυλίγματος έπρεπε να καλύπτει το πολύ το τρίτον της επιφανείας του εντύπου,συγγράμματος,εφημερίδας κλπ(Β.Δ. περί γραμματοσήμου 16.Σεπτ.1861)
Το γραμματόσημο επρεπε να ειναι επικολημενο στην ταινία και στο αποστελθέν αντικείμενο με τέτοιο τρόπο που να ακινητοποιεί την κινητή ταινία περιτυλίγματος.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

159μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 25, 2021 2:51 am

artaleo

artaleo

SHH_Egeo έγραψε:
"Να συμπληρώσουμε εδώ οτι το μέγεθος της κινητής ταινίας περιτυλίγματος έπρεπε να καλύπτει το πολύ το τρίτον της επιφανείας του εντύπου,συγγράμματος,εφημερίδας κλπ(Β.Δ. περί γραμματοσήμου 16.Σεπτ.1861)
Το γραμματόσημο επρεπε να ειναι επικολημενο στην ταινία και στο αποστελθέν αντικείμενο με τέτοιο τρόπο που να ακινητοποιεί την κινητή ταινία περιτυλίγματος. "

Θαυμάσιο αντικείμενο και εξαιρετική επεξήγηση Νίκο Exclamation

160μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 8 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουν 25, 2021 3:07 am

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1899:  Δελτάριο ταχυδρομηθέν "εν πλω" σε καράβι από Κέρκυρα προς Brindisi.  Προορισμός Chiasso, Ελβετία.
Τέλος 10 λεπτών.  Θα μπορούσε να είχε σφραγιστεί με PAQUEBOTS κατά την άφιξη στο Brindisi (βλ. τα παραπάνω μονά γραμ/μα 5 και 10 λεπτών), 
αλλά το 10λεπτο παρέμεινε ανακύρωτο (η σφραγίδα PAQUEBOTS τοποθετήθηκε πάνω στην κάρτα και όχι απευθείας στο γραμ/μο, δεν γνωρίζω γιατί...)
Σφραγίστηκε μετέπειτα, κατά την σιδηροδρομική μεταφορά από BRINDISI-FOGGIA, Ιταλία (251 km). 

Η σφραγίδα PAQUEBOT(S) καθιερώθηκε επίσημα σε συνέδριο της UPU (1897) ως σφραγίδα άφιξης σε αλ/φία κατατιθέμενη εν πλω.
Πάντως η χρήση της είχε αρχίσει νωρίτερα, από τα μέσα της δεκαετίας 1890.

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και costasirun

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 8 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης