Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 7 από 20]

121μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 1:37 pm

costasirun

costasirun

Φακελλος συστημενος με δυο 25 λεπτα απο Αργοστολιον 14.11.1895 προς Λειψια αφιξη πιθανοτατα 2.12.1895, αποστολεας η ιονικη τραπεζα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

122μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 1:37 pm

costasirun

costasirun

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

123μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 2:03 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ομορφος φάκελος.Το βιολέ 25λεπτο πωλείτο 30λεπτά και για το λόγο αυτό αλλαξε χρώμα απο μπλέ 
Τέλος εξωτερικού 30λ + 30 η σύσταση 60 σύνολο.


_________________
Knowledge not shared is lost

124μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 2:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Στη σφραγίδα του συστημένου (Σ...)εκτός απο τον αριθμό συστημένου αναφέρεται και το βάρος του φακέλου 8 γραμμάρια.Σε πολύ λιγες περιπτωσεις το εχω δει,ο υπάλληλος το ζύγιζε και δεν το εγραφε .
Το πρώτο βάρος ηταν εως 15 γραμμαρια 30 λεπτά αξία.Καθε 15 επιπλέον γραμμάρια το τέλος ανέβαινε κατα 30 λεπτά.


_________________
Knowledge not shared is lost

125μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 4:42 pm

costasirun

costasirun

Σε ευχαριστω Νικο για οσα μας εξηγεις πιο πανω δεν τα γνωριζα..

126μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 5:15 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Να ευχαριστήσω και εγώ Κώστα με τη σειρά μου γιατί βάζεις αντικείμενα εδώ.Ετσι το φόρουμ ξεφεύγει απο την Μεγαλοκεφαλάδικη τροπή που εχει πάρει με αποτέλεσμα εγώ να εχω χάσει το ενδιαφέρον να ανεβάζω δικά μου αντικειμενα μη βλέποντας συμμετοχή.
Να βάλω και εγω,μιάς και ζεσταθήκαμε, δυο συμπαθητικά δικά μου προς το ιδιο παραλήπτη που απέκτησα πρόσφατα


_________________
Knowledge not shared is lost

127μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουν 22, 2020 5:50 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Δύο καλύμματα επιστολών εμπορικής αλληλογραφίας προς τον ιδιο παραλήπτη με χρονική διαφορά 3 ετών και 6 μηνών.

Το πρώτο με Βελγικό 25λεπτο.Αναχώρησις ΖΑΚΥΝΘΟΣ 5.ΝΟΕ.(?),αφιξις TRIEST 21.11.86.Σχετικά νωρίς για μΚΕ.
Αποστολέας Gerasimo P.Macri /ZANTE.Τέλος εξωτερικού 25λεπτά

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Το δεύτερο με 2 Χ 10λ πορτοκαλί και 5λ πράσινο Α Αθηναικής περιόδου,το 5λ με υδατόσημο.
Αναχώρησις ΣΥΡΟΣ 12.ΜΑΙΟΣ.18.. αφιξις TRIEST 30.5.90 "Voie Pyree & Brindisi"
Αποστολέας Κ.ΣΚΑΜΠΑΒΙΑΣ/ΣΥΡΟΣ.Τέλος εξωτερικού 25λεπτά

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

128μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 02, 2020 10:24 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Δύο δελτάρια προς την ιδια παραλήπτη ενα μονό και το άλλο διπλό.Οι αποστολείς απο Αθήνα ηταν γυναίκες και η παραλήπτης επίσης.Δεν είναι συνηθισμένη η αλληλογραφία μεταξύ γυναικών τον 19ο αιώνα.

Και τα δύο φέρουν 10λεπτα με οδόντωση 11 1/2.
Το πρώτο εχει σταλεί στις 21.ΔΕΚ.1898,άφιξις BRAILA 11.IAN.900 Roumanie
To δεύτερο που είναι διπλό και δυσκολότερο εχει σταλεί στις 14.ΜΑΙΟΣ.1899 έχει διαβατική CONSTANTA 31.ΜΑΙ.899,άφιξις BRAILA 1.JUN.899 Roumanie.
Ενδιαφέρον το κείμενο στα Ελληνικά,ξεχώρισα αυτό "Καθώς βλέπεις αυτήν την φοράν ηδυνήθην να σου γράψω πολλά χάρις εις το μακρύ αυτό δελτάριον το οποίον προ ..... ημερών ανεκάλυψα" 

Η διαδρομή Αθήνα Κωνστάντζα με ατμόπλοιο κατόπιν απο στεριά μέχρι το Δούναβη και απο εκεί με ποταμόπλοιο στη Βραίλα 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Τρι Ιουλ 21, 2020 11:31 pm, 1 φορά


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη Theosal

129μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουλ 03, 2020 12:09 am

costasirun

costasirun

Μπραβο Νίκο πολυ ομορφα δελταρια ταχυδρομικης ιστοριας..ανεβαζε να μαθαινουμε

130μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουλ 10, 2020 6:44 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα σπάνιο αντικείμενο παρέλαβα σήμερα και με αφορμή αυτό να πουμε μερικά ενδιαφέροντα (νομιζω) πράγματα περι ταχυδρομικής ιστορίας της εποχής εκείνης.

Στον κανονισμό "λεπτομερείας και τάξεως" προς εκτέλεση της συμβάσεως της 1ης Ιουνίου 1878,και της πρόσθετης πράξεως της Λισσαβώνος της 9/21 Μαρτίου 1885(αρθρο VIII) αναφέρονται τα ακόλουθα:

1.Οταν αντικείμενον τι ή ανεπαρκώς προπληρωμένον δια γραμματοσήμων,η αποστέλλουσα υπηρεσία δεικνύει δια μελανών αριθμών παραπλεύρως τοις γραμματοσήμοις,το ποσόν της ανεπαρκείας εις φράγκα και εκατοστά. Κατα την σημείωσιν ταύτην  το ανταλλακτήριον γραφείον της χώρας του προς όν όρον επιβαρύνει το αντικείμενον δια του διπλασίου της βεβαιωθείσης ανεπαρκείας.
2.Εαν τυχόν εγένετο χρήσις γραμματοσήμων μή ισχυόντων προς πληρωμήν,ταύτα ουδαμώς λαμβάνονται υποψιν.Τούτο δεικνύεται δια μηδενικού (0) παραπλεύρως τοις γραμματοσήμοις.  

Παρουσιάζω ενα δελτάριο το οποίο φέρει (εκτός του προτυπωμένου 5λέπτου ιπτάμενου Ερμή) το σπάνιο 5λεπτο Λαδί με οδόντωση 11 1/2 Γ περιόδου και εχει γραφτεί στις 13 Juillet (Ιουλίου) 1901 στον Διόνυσο (Dionysos) στα Γαλλικά.Με τη διαφορά Ιουλιανου και Γρηγοριανού ημερολογίου (-13 ημέρες) δηλαδή 1.Ιουλίου.1901.
Φέρει ακύρωση ΑΘΗΝΑΙ(5) 1.ΙΟΥΛΙΟΥ.1901 5Π ,άφιξις MARGUERITE 21.JUIL.01
 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Την 1η Ιουλιου 1901 μπήκε σε κυκλοφορία ο ιπτάμενος Ερμής και απαγορεύθηκε η κυκλοφορία των Μικρών κεφαλών.Βάσει του ανωτέρου άρθρου στον αριθμό 2 αναφέρεται η διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσει ο ταχυδρομικος υπάλληλος.Να μην σφραγίσει το γραμματόσημο ,να γράψει αριθμούς 0 περιμετρικά και να σφραγίσει με την ενδειξη Τ ωστε ο ταχυδρομικός υπάλληλος της άφιξης (Μασσαλία) να επικολήσει ενάριθμο Γαλλικό το οποίο θα πλήρωνε ο παραλήπτης για να το παραλάβει.
Εντούτοις το δελτάριο σφραγίσθηκε στις 5 το πρωί με το άνοιγμα(προφανώς το βρήκε μεσα στο γραμματοκιβώτιο έξω απο το ταχυδρομειο των Αθηνών) και ταξιδεψε κανονικά.

Ακολουθούν εικονες του δελταρίου καθώς και ενας σπάνιος φάκελος απο τη συλλογή Ανέστη Καραγιαννίδη (φωτογραφία απο τo EDITION D"OR έκδοση CORINPHILA 2019),στον οποίο τηρήθηκε η διαδικασία.Εδώ εχουμε βέβαια 1908 και η σπανιότης είναι διαφορετική.Το δικο μου πέρασε απο τον έλεγχο του ταχυδρομικού, αυτό οχι, για τον λόγο αυτό πήρε τα (0), αλλα ήταν εξαιρετικά σπάνιο να βρεθει σε γραμματοκιβώτιο και μάλιστα σε μεγάλο γραφείο φάκελος με μικρό κεφάλι 7 χρόνια μετά την απαγόρευση της κυκλοφορίας τους.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Admin, USGreek και costasirun

131μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουλ 17, 2020 12:12 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα πολύ ενδιαφέρον σπάνιο επιστολικό δελτάριο ιδιωτικής κατασκευής για παρουσίαση.

Ενδιαφέρον για δύο λόγους : 1)την κατασκευή του και 2)την αποστολή του.
1)Στο Φ.Ε.Κ.(Β.Δ.14.6.1894) "Περί εγκρίσεως της δια του ταχυδρομείου αποστολής επιστολικών δελταρίων ιδιωτικής κατασκευής " στο άρθρο 1 αναγράφεται :"Επιτρέπεται η δια του ταχυδρομείου αποστολή ταχυδρομικών δελταρίων ιδιωτικής κατασκευής ,εάν ώσιν εκ χάρτου ποιότητος ομοίας προς τον χάρτην των ταχυδρομικών δελταρίων του δημοσίου και έχωσι το σχήμα και το μέγεθος αυτών"
Θα μπορούσε το συγκεκριμένο να θεωρηθεί (πιθανόν) οτι εχει χαρτί παρόμοιας ποιότητας με του δημοσίου,αν και το χρώμα δεν μοιάζει σε καμμία περίπτωση με αυτό, αλλα το μέγεθος διαφέρει κατά πολύ.Στο πλάτος είναι σχεδόν ίδιο (14 cm) στο ύψος είναι κατά πολύ στενότερο (7,7 απο 9 cm που ειναι το κανονικό).Βάση του βασιλικού διατάγματος δεν θα πέρναγε απο την κανονική οδό ταχυδρόμησης αν και εχουμε δει ουκ ολίγα παραστρατήματα των ταχυδρομικών υπαλλήλων την εποχή του μελετάμε.
2) Σχετικά με την αποστολή,δεν πέρασε απο την κανονική ταχυδρομική οδό μέσω του ανταλλακτηρίου της Κέρκυρας,αλλά παραδόθηκε σε Αυστριακό πλοίο όπου τα Βασιλικά διατάγματα και τα Φ.Ε.Κ. σίγουρα δεν είχαν ισχύ..

Εχουμε λοιπόν ενα πολύ όμορφο 10λεπτο με πλήρη περιθώρια και ακύρωση σε μπλέ χρώμα LLOYD AUSTRIACO XLIII 3.11.98.Η σφραγίδα είναι του ατμόπλοιου METCOVICH που εκτελούσε δρομολόγιο προς Trieste.Το δελτάριο γράφτηκε στην Κέρκυρα (Corfou 2.Dec.1898 στην πίσω οψη) και κατέληξε στο HEILBRONN της Γερμανίας  στις 7.DEZ.98.Τέλος εξωτερικού 10λ.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, Valeroi, Theosal και costasirun

132μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουλ 17, 2020 1:54 pm

Theosal

Theosal

Μπορεί να μην είναι ένας εξτραβαγκάντ φάκελος με κάποιες ιδιαιτερότητες, αλλά η σφραγίδα στο βουλοκέρι είναι όλα τα λεφτά. Ο προορισμός από Αθήνα (ΑΘΗΝΑΙ 14.ΑΠΡ.18..) μέσω Πατρών (ΠΑΤΡΑΙ 15.ΑΠΡ.1889) στα Ιωάννινα (Ήπειρος) με επικολλημένο 25λεπτο βελγικό. Ο προορισμός της επιστολής θεωρείται σπάνιος, αφού ακόμη τα Γιάννενα είαι υπό την Οθωμανική κατοχή.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, SHH_Egeo, Theosal και costasirun

133μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 21, 2020 4:53 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα δεύτερο επιστολικό δελτάριο το οποίο παραδόθηκε και ταξίδεψε με ατμόπλοιο της LLOYD AUSTRIACO στην γραμμή προς TRIESTE.
Είναι με προτυπωμένο 5λεπτο ιπτάμενου Ερμή και φέρει επίσης ενα 5λεπτο μικρής κεφαλής για να συμπληρωθεί το τέλος των 10λεπτών για αποστολή εξωτερικού.
Ακύρωση σε μπλέ χρώμα LLOYD AUSTRIACO LXIX 17.5.01.Η σφραγίδα είναι του ατμόπλοιου VESTA που εκτελούσε δρομολόγιο προς Trieste.Το δελτάριο γράφτηκε στην Κέρκυρα  και κατέληξε στο MUENCHEN της Γερμανίας  στις 19.MAI.01  RR


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Valeroi, Theosal και costasirun

134μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Ιουλ 24, 2020 1:56 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Τρίτη και δυσκολότερη όλων μία φωτοκάρτα υπο την μορφή ιδιωτικού Δελταρίου η οποία παραδόθηκε και ταξίδεψε με ατμόπλοιο της LLOYD AUSTRIACO 

Στην μπροστά οψη μια πολύ ομορφη φωτογραφία απο τις Μπενιτσες του 19ου αιώνα (Benizze Corfou) και κείμενο στα Γερμανικά
Ακύρωση σε μπλέ χρώμα LLOYD AUSTRIACO XIV 9.5.01.Η σφραγίδα είναι του ατμόπλοιου CERES.
Το δελτάριο γράφτηκε στην Κέρκυρα (Corfou 5 May190. στην πίσω οψη) και δεν ακολούθησε την συνήθη  διαδρομή της Τεργέστης αλλά κατέληξε στην Καλαμάτα.Το ταχυδρομικά τέλος εσωτερικού ειναι 5 λεπτά απο 16.6.1900 (Ι.Νταής) και για το λόγο αυτό φέρει μόνο ένα 5λεπτο  μικρής κεφαλής RR

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Στο τελευταίο τεύχος της Φιλοτέλειας με αρ 722 στο εξώφυλλο υπάρχει η μία απο τις δύο Θεσσαλικές διαδρομές του Αυστριακού Λλουδ του δρομολογίου Τεργέστη-Κων/λη που εκτελούνταν απο το 1895 οπου ενδιάμεσος σταθμός είναι το λιμάνι της Καλαμάτας.Το εξαιρετικό αυτό άρθρο,απο όπου και το εξώφυλλο του τεύχους,είναι του Αλέξη Σαββόπουλου.


Αφιερωμένο στον φίλο μου Βαγγέλη Valeroi


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, Valeroi και costasirun

135μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουλ 27, 2020 7:38 pm

costasirun

costasirun

Ταλαιπωρημένο δελτάριο αλλά ενδιαφέρον. Από Πειραιά προς Στρασβούργο. Ημερομηνία  αποστολής 28 Ιουνίου 1901.(τελευταίες μέρες μΚΕ αφού απο 1ην Ιουλίου γίνεται χρήση ιπτάμενου Ερμή). Μπροστά γράφει 11.7.1901(διαφορά ημερολογίων όπως τα εξηγεί πολύ όμορφα ο Νίκος πιο πάνω)..

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

136μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Σεπ 15, 2020 1:57 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ενα δελτάριο με προτυπωμένο 5λεπτο ιπτάμενου Ερμή στο οποίο με βοήθησε ο φίλος Κώστας (costasirun) που μένει στην Ισπανία γιά την αναγνώριση του αποτυπώματος άφιξης καθώς και για τον παραλήπτη και τον ευχαριστώ δημόσια απο εδώ.

Γραμμένο στις 3/3/901 και απεσταλμένο την ίδια μέρα.Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ(5) 3.ΜΑΡΤ.1901 ,άφιξη ESTAFETA DEL ESTE*MADRIT* 23.MAR.01 (Μαδρίτη - Ισπανία ) σε 5λεπτο μικρής κεφαλής με οδόντωση 11 1/2 που είναι επικολλημένο στο μπροστά μερος του δελταρίου (Souvenir d Athenes / Τemple du Jupiter) .
Παραλήπτης Αξιωματικός του Ναυτικού ο οποίος δεν βρέθηκε στην Μαδρίτη και το δελτάριο προωθήθηκε στην fregata asturias (φρεγάτα Αστούριας) η οποία βρισκόταν αραγμένη στο σημαντικό ναυτικό λιμάνι της πόλης Φερολ (La Coruña, Γαλικια-Galicιa) στη βόρεια Ισπανία.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Valeroi, Νίκος Βαρουξής και costasirun

137μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Σεπ 15, 2020 7:22 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και φωτογραφία της φρεγάτας Asturias σε καρτ ποστάλ,προφανώς απο το διαδύκτιο,όπως μου την έστειλε ο costasirun και τον ευχαριστώ

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

138μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 6:53 pm

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

ΙΟΥΝΙΟΣ 1898:  φάκελος από Αθήνα προς MUNSTER, Γερμανία (άφιξη 9/7/1898).
Πως μπορεί να εξηγηθεί αυτό το παράξενο τέλος των 35 λεπτών σε συστημένο φάκελο ταχυδρομημένο στο μεγαλύτερο ταχ. γραφείο της χώρας (που υποτίθεται γνωρίζανε τα ταχ. τέλη) ?
Το κανονικό τέλος συστημένου ήταν 60 λεπτά και απλού 30...

139μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 8:27 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Απλά δεν μπορεί να εξηγηθεί. 
Δεν υπάρχει περίπτωση να έφυγε συστημένος φάκελος απο οποιοδήποτε γραφείο με 35λεπτά
Μήπως υπάρχει ιχνος πισω απο αποκολημένα γραμματόσημα ή σφραγίδα στην πίσω όψη?
Εάν δεν υπάρχει ιχνος τοτε υπάρχει πλαστότητα στο αντικείμενο διότι και το πάτημα της μπροστά σφράγισης με το ολίσθημα που εχει γίνει είναι ύποπτο


_________________
Knowledge not shared is lost

140μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 7 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 30, 2021 8:48 pm

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ευχαριστώ πολύ!
Ιδού το σκαν της πίσω όψης.  Δεν υπάρχει κάποιο ίχνος (αποκολλημένου) γραμ/μου ή τμήμα σφραγίδας που να μπορώ να διακρίνω...
Συμφωνώ απόλυτα ότι μιας και το αποτύπωμα της σφραγίδας αναχώρησης δεν πιάνει καθόλου το φάκελο, είναι δύσκολο να επιβεβαιωθεί η γνησιότητα του αντικειμένου.  
Όμως το στοιχείο που δεν υποστηρίζει πλαστότητα είναι οι ημερομηνίες:  αναχώρηση 23 ΙΟΥΝ 1898 με άφιξη 9/7/1898.  Ταιριάζουνε...

Βέβαια υπάρχει η περίπτωση να είναι η σφραγίδα ΑΘΗΝΑΙ πλαστή και κάποιος να πρόσθεσε τα γραμ/μα εκ των υστέρων, ακριβώς πάνω στα 2 υποτιθέμενα 25λεπτα που λείπουνε έτσι ώστε να δημιουργήσει φάκελο εμπορικής αξίας 15-25 ευρώ?  Ασφαλώς τίποτα δεν είναι αδύνατο, όμως μάλον παρατραβηγμένο το βρίσκω...

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 7 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης