Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 11 από 20]

201μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 24, 2021 7:26 pm

artaleo

artaleo

Πολύ όμορφοι φάκελοι Νίκο! Very Happy

Και όχι, δεν υπάρχει κάποια διαβατική στην κάρτα BOSNIA προς Βέλγιο...  Μόνο η άφιξη μπροστά.

202μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 24, 2021 8:05 pm

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

2 ΜΑΙΟΣ 1900:  AΘΗΝΑ προς ΙΡΛΑΝΔΙΑ (Rathgar, προάστιο του Δουβλίνου).
1ο βάρος με τριάδα 10λεπτων 3ης περιόδου, οδόντωση 11,5.

Στο πίσω μέρος σφραγίδα Η&Κ PACKET (Holyhead and Kingstown Packets).  Το πλοίο διέσχισε την Irish Sea από Holyhead (Ουαλλία) προς Kingstown (Ιρλανδία).  

Ευχαριστώ Νίκο για το λινκ που πρόσθεσες προχθές (TPO & Seapost Society), απο εκεί έμαθα για τα Η&Κ Packets!  I love you
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

203μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Οκτ 24, 2021 11:09 pm

Theosal

Theosal

Παίδες μας έχετε τρελάνει με τις ομορφιές αυτές, εκτός και αν κάνετε κόντρα ποιος έχει τα περισσότερα και τα ομορφότερα φακελα!!! Πάντως εύγε!

204μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Οκτ 25, 2021 6:57 am

artaleo

artaleo

Theosal έγραψε:... εκτός και αν κάνετε κόντρα ποιος έχει τα περισσότερα και τα ομορφότερα φακελα!!! 

Very Happy  Χα χα, ευχαριστούμε για τα καλά λόγια Τεο- !  Πάντως σίγουρα δεν υπάρχει κόντρα...
Ελπίζω να συμφωνεί κι ο Νίκος πως προσπαθούμε να προσφέρουμε κάτι εναλλακτικό (και όμορφο) ώστε να σπάσουμε και λίγο το μονοπώλιο των ΜΚΕ ...

Δε λέω, καλές οι κηλίδες χρώματος και τα σπασίματα περιθωρίων των ΜΚΕ Smile..., αλλά αυτά τα ταξιδεμένα φακελάκια με μΚΕ... έχουν άλλη γοητεία!  Σε μεταφέρουν κάπου αλλού.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την artaleo στις Δευ Οκτ 25, 2021 7:00 am, 1 φορά

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

205μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Οκτ 25, 2021 6:58 am

artaleo

artaleo

(γράψε λάθος!  Το παραπάνω μήνυμα βγήκε διπλό, οπότε και το έσβησα...Embarassed)

206μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Οκτ 25, 2021 6:07 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Θα συμφωνήσω απολύτως με τον Δημοσθένη και θα προσθέσω οτι η ταχυδρομική ιστορία ,στην περίοδο των κλασσικών γραμματοσήμων που κυρίως ασχολούμαστε, έχει τεράστιο πεδίο έρευνας ,μεγάλο ενδιαφέρον και δεν περιορίζεται στο πλαίσιο ενός γραμματοσήμου rabbit.
Φυσικά δεν υπάρχει κόντρα αλλά παρακίνηση να ανέβουν κάποια αντικείμενα και να μάθουμε όλοι απο κάτι, οσο είναι δυνατόν στα πλαίσια ενός φόρουμ.
Επίσης Θεόφιλε μήν περιμένεις να δεις εξαιρετικά σπάνια κομάτια, αυτά είναι καλά κρυμμένα και αν είναι να εμφανισθούν θα είναι σε τεκμηριωμένες μελέτες σε φιλοτελικά περιοδικά ή βιβλία Suspect


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

207μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Οκτ 25, 2021 8:16 pm

Theosal

Theosal

Καλά από σένα δεν περιμένω και κάτι άλλο, παρά μόνον να δω κάποια από αυτά που έχεις σε μελέτες που θα δημοσιεύσεις.μετα τα 70 ΣΟΥ!!! Μας το έχεις πει άλλωστε πολλάκις!!!

Αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε.και οι δύο, καθώς και ότι τσιμπήσετε και οι δύο σε κάτι που έγραψα πειραματικά.. σας ευχαριστώ πάντως που απαντησατε ειλικρινά!😃😃

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

208μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Νοε 26, 2021 5:37 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μία πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία είναι οι χειρόγραφες ακυρώσεις με πέννα ή με κραγιόν απο τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους στην άφιξη.Πολλές φορές ξέφευγαν αντικείμενα απο το ταχυδρομείο της αναχώρησης όταν δεν ήταν συστημένα λόγω φόρτου εργασίας ή λόγω αμέλειας.
Εχουμε εδώ ένα όμορφο δελτάριο που ακυρώθηκε μερικώς (στην μποροστά οψη υπο γωνία φαίνεται το βαθούλωμα απο το πάτημα του σήμαντρου) στην Πάτρα και μόνο στο ένα γραμματόσημο.
Αναχώρησις ΠΑΤΡΑΙ, άφιξις KITZINGEN 31.DEZ.98 (Via Brindisi) .Το χωριό αυτό στην Βαυαρία έχει την μεγαλύτερη παραγωγή κρασιού.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Admin, Theosal και artaleo

209μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Νοε 27, 2021 1:22 am

artaleo

artaleo

Πολύ ωραίο Νίκο!  
Να κι ένας φάκελος του 1898 από Αθήνα προς Haarlem, Ολλανδία με τέλος 30 λεπτών στον οποίο το "μοναχικό" 5λεπτο κάτω αριστερά δε σφραγίστηκε κατά την αναχώρηση, μάλον από αμέλεια του υπαλλήλου.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo, Theosal και René

210μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 28, 2021 12:12 am

artaleo

artaleo

Η ταχυδρομική χρήση μΚΕ μαζί με γραμματόσημα άλλων εκδόσεων παρουσιάζει ιδιαίτερο συλλεκτικό ενδιαφέρον.  
Υπάρχουν φάκελοι με ΜΚΕ, Ολυμπιακά 1896, επισημασμένα 1900-01.  Αρκετοί από αυτούς, ίσως οι πιο πολλοί, είναι φιλοτελικής έμπνευσης.  

Λόγω έλλειψης ορισμένων αξιών μΚΕ στα ταχ. γραφεία, και μέχρι να παραδοθούν τα ωραιότατα γραμματόσημα του Ιπτάμενου Ερμή (καλοκαίρι 1901), με ΒΔ της 4 Σεπτ. 1900 αποφασίσθηκε η επισήμανση μΚΕ με ΛΕΠΤΑ και λίγες μέρες αργότερα με ΔΡΑΧΜΗ/ΔΡΑΧΜΑΙ. Οι πρώτες επισημασμένες αξίες κυκλοφόρησαν στα μέσα Σεπτέμβρη 1900.  

Ακολουθεί φάκελος από ΣΥΡΟ προς BURGDORF, Ελβετία με τον πιο "απλό" συνδυασμό, τέλος 1ου βάρους 25 λεπτών με 5 λεπτο μΚΕ 3ης περιόδου και 20/25λεπτο βαθύ μπλε.  Ταχυδρομήθηκε στις 22/09/1900

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

211μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 28, 2021 12:39 am

artaleo

artaleo

Συνεχίζω στο θέμα των mixed μΚΕ / επισημασμένων 1900-01 με ένα πιο εντυπωσιακό αντικείμενο. 

29 ΙΑΝ. 1901:  συστημένος φάκελος 2ου βάρους (50 + 25 = 75 λεπτά) από ΣΥΡΟ προς ΠΑΡΙΣΙ με επισημασμένο 50/40λεπτο ΜΚΕ και 2 Χ 10λεπτα και ένα 5λεπτο 3ης περιόδου. 

Σε μεγέθυνση:  θαυμάσιο βουλοκέρι (!) και άφιξη στο πίσω μέρος. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

212μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 28, 2021 8:14 am

Theosal

Theosal

Υπέροχα κομμάτια και τα δυο!

Η σφράγιση του βουλοκεριού με ιδιωτικά σήμαντρα δείχνει τεράστια ποικιλία και πανέμορφη θεματολογία! Τη συγκεκριμένη σφράγιση την έχω και εγώ σε φάκελο.

Ίσως κάποια στιγμή, εδώ στο φορουμ, θα άξιζε να αναδεικνύαμε και αυτήν τη δυναμική… σφραγίδες σε βουλοκερι…

Αρέσει στον χρήστη artaleo

213μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Νοε 28, 2021 3:55 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εξαιρετικά αντικείμενα Δημοσθένη και τα δύο!
Συνεχίζω και εγώ στο θέμα που άνοιξες με ένα συστημένο μεγάλο φάκελο στα όρια του 1ου βάρους  15 γρ. Razz
Ζεύγος οριζόντιο25/20λ και κάθετο ζεύγος 5λ οδοντωμένο 11 1/2.
Προς το τέλος της κυκλοφορίας των μικρών κεφαλών.Αναχώρησις ΔΟΜΟΚΟΣ 15.ΜΑΙΟΣ.901, διαβατική ΒΟΛΟΣ 15.ΜΑΙΟΣ(ανάστροφος μήνας),άφιξις Γαλλικό ταχυδρομείο Κων/πολης "CONSTANTINOPLE GALATA-TURQUIE" 3.JUIN.01. RR
Οθωμανικά Βουλοκέρια 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal, artaleo και costasirun

214μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Νοε 29, 2021 7:07 am

artaleo

artaleo

Ωραιότατος φάκελος Νίκο!  Full of character που λέμε εδώ στην αλλοδαπή. 

Και συμφωνώ με το χαμογελαστό emoji Razz όσον αφορά το 1ο βάρος αυτού του αντικειμένου!!
Μόνο ο φάκελος και τα 3 βουλοκέρια πρέπει να ζυγίζουν παραπάνω από 15 γραμμάρια.  

Την βλέπω τη χειρόγραφη ένδειξη 15 γρ. πάνω δεξιά, αλλά δυσκολεύομαι να την πιστέψω!  Μάλον η ζυγαριά δε δούλευε κανονικά στον Δομοκό...  Ή ήταν πολύ γενναιόδωρος ο ταχ. υπάλληλος...Laughing

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

215μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Νοε 29, 2021 8:38 am

Theosal

Theosal

... και σκέφτομαι και λέω φωναχτά εδώ...: Μήπως τα βουλοκέρια, για να μην τα χρεωθούν ως βάρος στην επιστολή, τα έβαζαν μετά την τιμολόγηση, άρα και την επικόλληση των γραμματοσήμων σε αυτήν; Μια σκέψη προς ανάλυση, γιατί έχουμε δει μεγάλα βουλοκέρια ή πολλαπλά βουλοκέρια (έχω δει μέχρι 5 με μεγάλες σφραγίδες), που δεν μπορεί να μη ζύγιζαν άλλα 10 γραμμάρια τουλάχιστον, οπότε και αύξηση όπως αναφέρεις και της τιμής των κομίστρων!!!

216μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 01, 2021 6:53 am

artaleo

artaleo

Theosal έγραψε:... Μήπως τα βουλοκέρια, για να μην τα χρεωθούν ως βάρος στην επιστολή, τα έβαζαν μετά την τιμολόγηση, άρα και την επικόλληση των γραμματοσήμων σε αυτήν;

Ενδιαφέρουσα θεωρία Τεο-...  
Πάντως το βλέπω δύσκολο και να κουβαλάει κανείς στο ταχυδρομείο όλα τα "σύνεργα" για κλείσιμο φακέλου με βουλοκέρι και το ταχυδρομείο να κάνει τα στραβά μάτια για κάτι που τόσο προφανώς μειώνει τα έσόδά του. 
Αλλά βέβαια Ελλαδάρα είναι αυτή, τίποτα δεν αποκλείεται! Smile

217μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Δεκ 01, 2021 6:58 am

Theosal

Theosal

Σιγουρα, μια άγουρη σκέψη ήταν αυτή και την εξέφρασα. Το πιο πιθανό άκαιρη και άκυρη, αλλά επειδή ζούμε εδώ που ζούμε και γνωρίζοντας ποσό διεφθαρμένο ήταν αυτό το κρατίδιο από γεννεσιμιού του, όλα θα μπορούσαν να συμβούν!

Αρέσει στον χρήστη artaleo

218μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 02, 2021 3:11 am

artaleo

artaleo

Ανεβάζω ένα σχετικά αμφίβολο κομμάτι σαν έναυσμα για συζήτηση...

ΜΑΡΤΙΟΣ 1901:  Πρόσθιο τμήμα συστημένου φακέλου από ΑΘΗΝΑ προς ΠΕΙΡΑΙΑ με τέλος 30 λεπτών (προφανώς δεν ξέρουμε τι υπήρχε στο πίσω μέρος).  
Φέρει δύο 5λεπτα μΚΕ 3ης περιόδου με οδόντωση 11,5 και ένα 20/25λεπτο μπλε βαθύ με μετατοπισμένη επισήμανση, διακρίνεται μόνο το ΛΕΠΤΑ και όχι το 20.

Παρατηρήσεις:
1. Το σωστό τέλος συστημένου ΑΘΗΝΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ ήταν 20 + 20 = 40 λεπτά, όχι 30.  Μόνο για συστημένο "εντός πόλης" το τέλος θα ήταν σωστό (10 λεπτά για in-town + 20 λεπτά σύσταση).  Όμως από ΑΘΗΝΑ προς ΠΕΙΡΑΙΑ δεν πρέπει να ήταν "ενταύθα", έτσι δεν είναι? 
Φαντάζομαι πως είναι μικρές οι πιθανότητες να υπήρχε πρόσθετο 10λεπτο στο πίσω μέρος αφού θα ήταν πιο απλό για τον αποστολέα να βάλει δύο 20/25λεπτα μπροστά για το σωστό τέλος των 40 λεπτών...

2. Η σφραγίδα ΑΘΗΝΑΙ-3 χρησιμοποιήθηκε για συστημένα εξωτερικού.  Η σωστή σφράγιση (για συστημένα εσωτερικού) ήταν ΑΘΗΝΑΙ-4...

Παρά τις παραπάνω "ατέλειες", το παρακάτω κομμάτι δεν μοιάζει φιλοτελικό...   Τι γνώμη έχετε?  Είναι γνωστή η αλληλογραφία Αξελού?

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη Theosal

219μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 02, 2021 10:23 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα για συζήτηση.Ας τα πάρουμε με τη σειρά.

1.Το τέλος συστημένου εντός Ελλάδος ηταν 40 λεπτά έως 11 Απριλίου 1891.Από τις 12 Απριλίου 1891 μειώθηκε σε 30 λεπτά λόγω μείωσης του τέλους Αθήναι - Πειραιεύς και των περιχώρων αυτών σε 10 λεπτά ανα 15 γρ.
(Νόμος 1950 της 30.3.91.περί εκτυπώσεως βραχειών επιστολών και παρασκευής ταινιών και φακέλλων,φερόντων έντυπον γραμματόσημον". Με τον νόμο αυτόν ορίστηκε και το τέλος των 2 λεπτών για τα επισκεπτήρια εντός της αυτής πόλεως.)

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

2. Πολύ σωστά τα λές σχετικά με την αρίθμηση των σφραγίδων τύπου 1895 ή αλλιώς τύπου VI με ώρα και ημερομηνία στο ταχυδρομείο των Αθηνών (1-9).Οπως όλα την εποχή εκείνη όμως στην αρχή που ορίζονταν λειτουργούσαν, μετά άρχιζε το γνωστό μπάχαλο Razz
Ο Γ.Νταής αναφέρει για το συγκεκριμένο "Κάθε θυρίδα ή θυρίδιον είχε συγκεκριμένη αρμοδιότητα, ιδίως τα πρώτα χρόνια "


Το αντικείμενο λοιπόν είναι γνήσιο.Η αλληλογραφία Αξελού είναι γνωστή.Λόγω του συγκεκριμένου παραλήπτη και του επισημασμένου 20λέπτου με τα τεράστια περιθώρια θα το ονόμαζα "φιλοτελικής χροιάς".



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Πεμ Δεκ 02, 2021 10:46 am, 2 φορές συνολικά


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

220μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 11 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Δεκ 02, 2021 10:38 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Και με αφορμή αυτά που είπαμε προηγουμένως να βάλουμε ένα πανέμορφο και δύσκολο κομάτι.

Αναχώρηση 15.ΔΕΚΕΜ, 1898 , άφιξις ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ 15.ΔΕΚΕΜ....(1898) ,αυθημερόν. Φάκελος κλειστός.
Εγινε χρήση της ΑΘΗΝΑΙ 2 που χρησιμοποιήτο για Εντυπα,εφημερίδες ή ανοικτές επιστολές Εσ.& Εξ.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 11 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης