Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 17 από 20]

321μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουλ 01, 2023 7:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μετά απο έρευνα και συζητήσεις με φίλους βρέθηκε αλλο ενα δελτάριο με 2λεπτο απο Πάτρα προς Παρίσι και ενα με 1λεπτο απο Αθήνα προς Βέλγιο και τα 2 χωρίς ομως αποτύπωμα άφιξης όπως το δικό μου και με μή καθαρή σφραγίδα αναχώρησης.Εχω και τις φωτογραφίες αλλά δεν εχω αδεια δημοσίευσης


_________________
Knowledge not shared is lost

322μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουλ 01, 2023 10:36 pm

Theosal

Theosal

Δεν θέλω να πω ότι βλέπω καλύτερα από όλους εσάς, αλλά,


Αν το (1) δεν είναι υπόλοιπο ή κατάλοιπο οδοντωσης,


Αν το (2) δεν είναι κατάλοιπο καποιου γραμματοσήμου χωρίς οδόντωση, 


Τότε, μήπως, το (3) είναι το κακό αποτύπωμα της σφραγίδας Αθηνών;


Αν κάνω ακόμη λάθος, συγχωρήστε με….
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

323μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουλ 01, 2023 11:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μπρε Θεόφιλε πόσο πιθανή είναι η πρώτη και πόσο η 2η περίπτωση cheers

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

324μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Ιουλ 01, 2023 11:13 pm

Theosal

Theosal

Πες μου εσυ… εγώ κάνω τον δικηγόρο του διαβολου… κάποια πράγματα τα αναπτύσσουμε καπως απλοϊκα, ακόμη και όταν έχουμε ένα και δυο, ίσως και τρία παραδείγματα… βάλε μια δεύτερη σκέψη στο πίσω μέρος του μυαλού σου.

Δεν έχω πάθει ακόμη ξεροκεφαλίτιδα… απλά σκέφτομαι ίσως διαφορετικά και κρατάω πισίνες. Αυτα

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και artaleo

325μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 02, 2023 2:03 am

artaleo

artaleo

ΟΚ παίδες, όλες οι απόψεις σεβαστές!
Ώρα να αναχωρήσουμε από αυτά που φανταζόμαστε και να επιστρέψουμε σε αυτά που βλέπουμε...LaughingLaughingLaughing

ΦΕΒΡ. 1898:  φάκελος 1ου βάρους, τέλος 30 λεπτών, από Αθήνα προς Astrakhan, Ρωσσία κοντά στην ΒΔ ακτή της Κασπίας.  Σπάνιος προορισμός.  

Από την εποχή των ΜΚΕ υπάρχει σωρεία εμπορικών επιστολών προς και από Taganrog, στον Εύξεινο Πόντο, θάλασσα του Αζώφ (μεταξύ Μαριούπολης και Rostov-on-Don που έγιναν γνωστά πρόσφατα). Μόλις λίγα χρόνια αργότερα τα ταχυδρομημένα αντικείμενα προς Ρωσία φαίνεται πως είτε λιγόστεψαν είτε δεν διασώθηκαν στον ίδιο βαθμό (εξαιρέσεις: Αγ. Πετρούπολη και Μόσχα).


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στους χρήστες SHH_Egeo και Theosal

326μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 04, 2023 9:01 pm

artaleo

artaleo

1898:  τραπεζικός συστημένος φάκελος από Καλαμάτα προς Αθήνα με το ασυνήθιστο τέλος των 80 λεπτών (τριπλό βάρος 60 λεπτά + σύσταση 20 λεπτά).  Ταλαιπωρημένα 20λεπτα 2ης περιόδου.

Κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία...
1. Τριπλό βάρος παρά το μικρό μέγεθος (τι να περιείχε άραγε...?)
2. Η μόνη ένδειξη συστημένου είναι ο αριθμός "655".  Δεν υπάρχει κάποιο ίχνος αποκόλλησης ταινίας (registered mail label).  Ίχνη από βουλοκέρια και ΑΘΗΝΑΙ-4 στο πίσω μέρος επιβεβαιώνουν ότι ήταν σύστημένο.  Μου προκαλεί εντύπωση πως συστημένο από τόσο σημαντικό ταχ. γραφείο δεν έχει κάποια από τις γνωστές σφραγίδες ΣYΣΤΗΜΕΝΟΝ κλπ.  

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

327μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 04, 2023 10:36 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πράγματι περίεργη η έλλειψη αποτυπώματος συστημένου.
Ολα δείχνουν οτι όντως ταξίδεψε ως συστημένο .Ενα σενάριο,αν και απίθανο,να είχε επικολημένο καποιο τμήμα χαρτιού με το αποτύπωμα συστημένου που ξεκόλησε.
Δεύτερο σενάριο,πιό απίθανο,τελικά λόγω μεγαλύτερου βάρους απο 3ο να μην πήγε ως συστημένο.Το 3ο σενάριο αναμένουμε τον Θεόφιλο να μας το πεί Smile
Μία επισήμανση οτι ταινία συστημένου είχε μόνο το ανταλακτήριο των Αθηνών οπότε δεν λείπει ταινία συστημένου η οποία άλλωστε είχε και τον αριθμό επάνω,δεν έμπαινε χειρόγραφα
Ταινία συστημένου είχαν επίσης τα τελωνεία των μεγάλων γραφείων με την ενδειξη Colis Postaux που έμπαιναν στα δελτία δεμάτων εξωτερικού οπως και τα δελτία δεμάτων εσωτερικού χωρίς την τελωνειακή ένδειξη.
Μιλάμε πάντα για την περίοδο των μικρών κεφαλών


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

328μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 04, 2023 11:28 pm

Theosal

Theosal

Πολύ σκωπτικό το σχόλιο Νίκο!! Δεν σκοπεύω να απαντήσω.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Theosal στις Τρι Ιουλ 04, 2023 11:36 pm, 1 φορά

329μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 04, 2023 11:31 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Theosal έγραψε:Πολύ σκωπτικό το σχόλιο Νίκο!! Δεν σκοπεύω να απαντήσω.

Θεόφιλε μετά απο τόσα χρόνια που γνωριζόμαστε νομίζω οτι ξερεις το χιούμορ μου και εγώ το δικό σου I love you
Πές για το φάκελο αν βλέπεις κάτι


_________________
Knowledge not shared is lost

330μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 04, 2023 11:35 pm

Theosal

Theosal

Δεν θα απαντήσω σοβαρά τώρα… 

Δεν μπορώ να διαβάσω με τπτ τι αναγράφεται στην πάνω αριστερή γωνία με μολύβι, αλλά μάλλον πρόκειται για κάποια σημείωση του τύπου που α έγραψε πιο κάτω την χρονολογία 1865-1870…

331μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουλ 05, 2023 12:17 am

artaleo

artaleo

Theosal έγραψε:...
Δεν μπορώ να διαβάσω με τπτ τι αναγράφεται στην πάνω αριστερή γωνία με μολύβι, αλλά μάλλον πρόκειται για κάποια σημείωση του τύπου που α έγραψε πιο κάτω την χρονολογία 1865-1870…

Laughing Laughing Laughing Laughing Xα xα χα!

Δεν το είχα προσέξει, μ΄έβαλες Τεο- να προσπαθώ να το σβήσω εντελώς αλλά στάθηκε αδύνατο, χαραγμένα είναι τα γράμματα στο χαρτί...

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

332μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουλ 05, 2023 1:12 pm

Theosal

Theosal

Σκληρά μολύβια εκείνην την εποχή και χάραζαν το χαρτί...Που να είχαν τα Β και 2Β που έχουμε σήμερα και αυτά τείνουν να εξαφανιστούν!!!!




Είδες Νίκο κάτι βρήκα πάλι να πω...!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

333μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 09, 2023 9:02 pm

artaleo

artaleo

Γειά σου Νίκο, μήπως έχεις υπόψη σου για ποιό λόγο μπήκε η μονογραφή "?Κ" (δεν είμαι βέβαιος για το πρώτο γράμμα, ίσως Β, το δεύτερο είναι Κ) τόσο στο πάνω μέρος του φακέλου αλλά και στο 20λεπτο μΚΕ?  

Απλός φάκελος του 1898 από ΑΣΤΑΚΟ προς Σιδ/κο σταθμό Αγγελοκάστρου.  Άφιξη ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΝ 27 ΑΠΡ. 1900, δηλαδή 27 μέρες μετά την αποστολή (για μια πολύ μικρή απόσταση)! 

Το χρώμα της μελάνης στη μονογραφή είναι σχεδόν το ίδιο με της διεύθυνσης, αλλά η μονογραφή είναι με χοντρό μαρκαδόρο.  Ίσως να είναι μεταγενέστερη και να μην έχει σχέση με την ταχυδρομική διαδικασία, αναρωτιέμαι πάντως μήπως υπάρχει άλλη εξήγηση μιας και το γράμμα φαίνεται να καθυστέρησε σημαντικά και μάλλον επαναπροωθήθηκε στον τελικό του προορισμό.  Δεν υπάρχει άλλη σφραγίδα πίσω.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη Theosal

334μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 09, 2023 9:38 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Δημοσθένη χαίρε!
Αυτό το (?) αποτυπωμα μήπως είναι ΑΘΗΝΑΙ(?) 2. ΑΠΡ(?)
Ενα 2 το βλέπω
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

335μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 09, 2023 9:49 pm

artaleo

artaleo

Πολύ σωστά!  Αχνή ΑΘΗΝΑΙ 2 ΑΠΡ.
Δεν το πρόσεξα.. Rolling Eyes

Αρέσει στον χρήστη SHH_Egeo

336μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 09, 2023 10:07 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μάλλον το (?)...Κ (υπογραφή?) και το Αγρίνιον  με την υπογράμμιση είναι απο τον ταχυδρομικό που έκανε επαναπροώθηση απο την Αθήνα στο Αγρίνιο ,ισως και το Σιδηροδρομικόν..... αν και το ρ διαφέρει στο Αγρινιον και στο Αγγελόκαστρον.Δείχνουν να εχουν το ιδιο πάχος και ισως το χρώμα.
Οι μερες λογικά δικαιολογούνται λόγω της αναζήτησης

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στους χρήστες Theosal και artaleo

337μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Ιουλ 09, 2023 11:42 pm

artaleo

artaleo

Πολύ λογικό, ευχαριστώ Νίκο!

338μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιουλ 10, 2023 10:26 am

Theosal

Theosal

Το 'ρ' στη λέξη "Κύριον" και "Αγρίνιον" είναι τα ίδια, ενώ στις λέξεις "Σιδηροδρομικόν" και "Αγγελοκάστρου" είναι διαφορετικό, όπως σχολιάζει ο Νίκος και συμφωνώ απόλυτα.


Όσο για το μονόγραμμα μάλλον πρόκειται για Ι.Κ. αφού ο κύριος αυτός, όποιος είναι ακολουθεί την καλλιγραφία της εποχής (με τον πιο άσχημο τρόπο φυσικά), αλλά ότι και να είναι το πρώτο γράμμα σίγουρα δεν παίζει κάποιο ρόλο παρά μόνον αυτός που αναφέρεται από το Δήμο.


Όσο για σφραγίδες φυσικά υπάρχει και μία ακόμη αχνότερη στην πρόσθια όψη δίπλα στο πάνω μονόγραμμα...

Αρέσει στον χρήστη artaleo

339μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 11, 2023 4:32 am

artaleo

artaleo

Σας ευχαριστώ Τεο- και Νίκο!

Σύμφωνα με τα ευρήματα σας ένα πιθανό σενάριο είναι πως το γράμμα:
1. Έφυγε στις 31 Μαρτίου από Αστακό προς Αθήνα.
2. Έφτασε Αθήνα στις 2 Απριλίου.
3. Ο παραλήπτης είχε μετακομίσει, οπότε επιστράφηκε στον αποστολέα στον Αστακό.
4. Ο αποστολέας διέγραψε το "Αθήνας", έγραψε "Αγρίνιο" (ίδιος γραφικός χαρακτήρας...) και το (ξανα)παρέδωσε στο ταχυδρομείο Αστακού με προορισμό Αγρίνιο (χωρίς επιπλέον τέλος).
5. Ο παραλήπτης δεν ήταν ούτε στο Αγρίνιο, οπότε σβήστηκε και αυτό (με μαύρη μελάνη) και προωθήθηκε (?μέσω σιδ/κου σταθμού Αγγελοκάστρου - άλλος γραφικός χαρακτήρας - ίσως του υπαλλήλου στο Αγρίνιο) στο Μεσολόγγι όπου και έφτασε στις 27 Απριλίου.  

Ελπίζω τελικά να βρήκε τον κ. Βαλτινό!

Άγνωστο που μπήκε η μονογραφή (φαντάζομαι ή την δεύτερη φορά που πέρασε από Αστακό ή στο Αγρίνιο)... 

Αρέσει στον χρήστη Theosal

340μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 17 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 11, 2023 2:06 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μερικές "διορθώσεις" σε αυτά που γράφεις Δημοσθένη Smile

Οι διορθώσεις-σβησίματα καθώς και η επαναπροωθήσεις έγιναν απο ταχυδρομικούς.
Το Αγρίνιον και σιδηροδρομικός σταθμός Αγγελοκάστρου καθώς και η "υπογραφή" είναι αλλος γραφικός χαρακτήρας απο του αποστολέα κατά τη γνώμη μου. 
Εάν επέστρεφε στον παραλήπτη για να ξανασταλθεί σε νέα διεύθυνση έπρεπε να επικοληθεί νέο 20λεπτο, έπρεπε να ξαναπληρωθεί 
νέο ταχυδρομικό τέλος.
Τα ταχυδρομικά γραφεία την εποχή εκείνη οπου τις περισσότερες φορές δεν υπήρχε διεύθυνση στους φακέλους είχαν "αρχείο"
απο κατοίκους της εμβέλειας τους και γινόταν ενημέρωση απο τους κατοίκους σχετική με τις νέες τους διευθύνσεις


_________________
Knowledge not shared is lost

Αρέσει στον χρήστη artaleo

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 17 από 20]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης