Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 6 από 19]

101μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Απρ 21, 2019 9:31 am

Elboiteu

Elboiteu

Greek post-man forget to cancel every stamps, and the Italian post-office just doesn't want to bother with that. What's interesting is to see the composite postage instead of a banal 5 lepta green. Details on last picture proves that is original !

https://philateliehellenique.wordpress.com/

102μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 05, 2019 10:12 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος μη φιλοτελικός τετραχρωμία(four color franking)
Φέρει 1λ καφέ,2λ Χ2 σιτόχρωμο,5λ πράσινο και ζεύγος 10λ μουσταρδί ολα Β περιόδου.Τέλος Εξωτερικού 30 λεπτά.
Στην πίσω πλευρά 1λ καφέ στο κλείσιμο του φακέλου.Παραλήπτης μία κυρία .Συναντάται αυτό σε αλληλογραφία ως δείγμα "ευημερίας"
Αναχώρησις ΚΕΡΚΥΡΑ 12.ΝΟΕΜ.(....),,Αφιξις LIEGE 28.NOVE.1895


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

103μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μάης 15, 2019 7:17 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος ο οποίος φέρει 20 λεπτά κόκκινο ανοικτό και 5 λεπτά πράσινο.Και τα δύο Β Αθηναικής περιόδου και με οδόντωση 11 1/2,προς Γερμανία.(τέλος εξωτερικού 25 λεπτά). 
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ 13.ΝΟΕΜ.18.., άφιξις CHEMNITZ (Munchen) 30.11.91
Βουλοκέρι CABINET DU ROI


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

104μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Μάης 16, 2019 12:57 am

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Και να σημειώσω πως φακελλοι που φέρουν [u]άσπαστο βουλοκέρι[u] εχουν μια προσθετη υπεραξία.Αυτο γιατι,το αναμενόμενο ηταν,απο τον μεσαίωνα ακόμα που εφορμοζόταν αυτή η μεθοδος ασφάλισης του απορρήτου των επιστολων,ο παραληπτης εσπαζε το βουλοκερι και λόγω του ότι ηταν τοποθετημενο στη ενωση των φυλλων ,ανοιγε η επιστολη προς ανάγνωση.Εδω όμως εχουμε χρήση χαρτοκόπτη και ετσι το βουλοκερι μένει αθικτο !



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Παναγιώτης Ρασσιάς στις Κυρ Μάης 19, 2019 8:58 pm, 1 φορά

105μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 19, 2019 10:13 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος με μικτή γραμματοσήμανση (Mixed franking).
Φέρει 5 λεπτά πράσινο ανοικτό Γ Αθηναικής περιόδου και 20/25 λεπτά μπλέ επισημασμένο,με οδόντωση 11 1/2 και τα δύο.Η έκδοση των επισημασμένων μικρών και μεγάλων κεφαλών με νέες αξίες πραγματοποιήθηκε τέλη Σεπτ.1900
Συνολικό τέλος 25 λεπτά(τέλος εξωτερικού 25 λεπτά)
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ(1) 4.ΟΚΤ.1900 , άφιξις BUDAPEST 900.OKT.22 
Αγνωστη σφραγίδα στην μπροστά όψη III(.)σε μπλέ η οποία εχει αφήσει ίχνος και στην πίσω όψη,προφανώς απο την προηγούμενη ή επόμενη ακύρωση του ταχυδρομικού υπαλλήλου στην άφιξη (?) διαλογή (?)


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

106μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 19, 2019 7:14 pm

Elboiteu

Elboiteu

Why "cabinet du roi" is write in French not in Greek ?

https://philateliehellenique.wordpress.com/

107μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 19, 2019 7:45 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Elboiteu έγραψε:Why "cabinet du roi" is write in French not in Greek ?

It is because the diplomacy language at this period was French

108μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 19, 2019 8:05 pm

Elboiteu

Elboiteu

Ok !

https://philateliehellenique.wordpress.com/

costasirun

costasirun

Καλη σας μερα παιδια

Εχει κατι το ενδιαφερον αυτη η μΚΕ? Και ποια η καταταξης της?

Ευχαριστω, Κωστας[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

110μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 16, 2019 8:26 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ομορφο δελτάριο ιδιωτικής κατασκευής,με μή συνηθισμένο προορισμό άφιξης
Το γραμματόσημο είναι μουσταρδί Γ περιόδου με οδόντωση 11 1/2 κακότεχνη και ασύμμετρη με μετατόπιση πρός τα επάνω
Η διατρητική μηχανή 11 1/2 εχρησιμοποιήθη συνεχώς απο το 1891 μεχρι του τέλους του 1901.Κατά τα τελευταία έτη λογω της συνεχούς χρήσης και φθοράς του μηχανήματος η οδόντωση που παρήγαγε ήταν ακανόνιστος και μη συμμετρική(μεγαλύτερου η μικρότερου μεγέθους γραμ/μα). Σε αυτό συνετέλεσε η αποκτηθείσα συνηθεια να τοποθετούνται πολλά φύλλα μαζι.Την συναντάμε κυρίως στα ταχ. γραφεία Αθήνας,Πειραιά και περιχώρων.

111μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Οκτ 16, 2019 5:59 pm

costasirun

costasirun

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκο για όσα μας εξηγάς εδώ στο φόρουμ! Με εκτίμηση Κώστας

112μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Δεκ 06, 2019 6:28 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος ο οποίος φέρει 30 μονόλεπτα καφέ Β περιόδου (τέσερεις μπάντες των 5, δύο τετράδες και 2 μονά).Τέλος εξωτερικού 30 λεπτά.
Αναχώρησις ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ 31.ΜΑΡΤ.93 ,άφιξις PORTSMOUTH 18.ΑΠΡ.93.
Το σήμαντρο αυτό,τύπου VI,χρησιμοποιήθηκε απο το 1890 και μετά,είναι με διάμετρο 23,5 χιλιοστά και φέρει τρείς παράλληλες σειρές ωρα/ημερομηνία,μήνα και ετος.Η ιδιαιτερότητα αυτής της σφραγίδας επικεντρώνεται στο διψήφιο αριθμό του έτους,αποτυπωμένο άλλωτε με μικρά και άλλοτε με μεγάλα ψηφία.Χρησιμοποιήθηκε στην κοινή αλληλογραφία,ως διαβατική ,στα έντυπα καθώς και σαν άφιξης.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

113μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 07, 2019 5:11 pm

costasirun

costasirun

Πολύ ενδιαφέρον ο φακελλος  που ανεβασες Νίκο..αυτο το 10 λεπτο (κακεκτυπο) που ανεβαζω είναι μάλλον Γ' Περιοδου ετσι;[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

114μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Δεκ 07, 2019 5:51 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Γ περιόδου μουσταρδί , πολύ ενδιαφέρουσα βαρειά εκτύπωση με αδιάλυτες κηλίδες χρώματος

115μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μαρ 11, 2020 9:20 am

Theosal

Theosal

Ένας φάκελος από το Προξενείο της Μεγάλης Βρετανίας στην Πάτρα με μια μπάντα των 3 25λεπτα (Γ΄περιόδου) με σφραγίδα του 1900 προς το Λονδίνο.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

116μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μαρ 11, 2020 9:28 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Πολύ όμορφος φάκελος 3ο βαρος

117μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μαρ 11, 2020 5:01 pm

Elboiteu

Elboiteu

SHH_Egeo έγραψε:Φάκελος ο οποίος φέρει 30 μονόλεπτα καφέ Β περιόδου (τέσερεις μπάντες των 5, δύο τετράδες και 2 μονά).Τέλος εξωτερικού 30 λεπτά.
Αναχώρησις ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ 31.ΜΑΡΤ.93 ,άφιξις PORTSMOUTH 18.ΑΠΡ.93.
Το σήμαντρο αυτό,τύπου VI,χρησιμοποιήθηκε απο το 1890 και μετά,είναι με διάμετρο 23,5 χιλιοστά και φέρει τρείς παράλληλες σειρές ωρα/ημερομηνία,μήνα και ετος.Η ιδιαιτερότητα αυτής της σφραγίδας επικεντρώνεται στο διψήφιο αριθμό του έτους,αποτυπωμένο άλλωτε με μικρά και άλλοτε με μεγάλα ψηφία.Χρησιμοποιήθηκε στην κοινή αλληλογραφία,ως διαβατική ,στα έντυπα καθώς και σαν άφιξης.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.] 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Fantastic ! I saw a parcel like this some month ago, I love this kind of use !

https://philateliehellenique.wordpress.com/

118μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μαρ 11, 2020 5:05 pm

Theosal

Theosal

It is really amasing the way the sender was sticking the stamps around the address of the receiver, just like a window!!!
The dimensions of the envelope didn't matter at all. There are small and there arr big envelops all arranged around with the 1lepton stamps to reach usually the 15 or 20 lepta value!!!

The other thing in hand is that the most of this mail goes to England and usually to women!!!
Just a consideration....

119μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρ Μαρ 13, 2020 8:19 pm

costasirun

costasirun

Φάκελος απεσταλμενος από Αθήνα 18 Απριλίου 1895 προς Βρυξέλες(δια Brindisi) άφιξης 4 Μαΐου 1895. Συνολικό τέλος 30 λεπτά.. Φέρει 10 λεπτό θα έλεγα μουσταρδιν Β Αθηνών.. 

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

120μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 6 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Μάης 27, 2020 12:43 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Συστημένος φάκελος με μικτή γραμματοσήμανση μικρών κεφαλών.
Φέρει 50 λεπτά ελαιώδες Βελγικό και κάθετο ζεύγος 20 λεπτά κόκκινα με οδόντωση 11 1/2 Β Περιόδου.
Συνολικό τέλος 90 λεπτά (τέλος εξωτερικού συστημένο 2ο βάρος 90 λεπτα (30Χ2+30λ σύσταση) RR
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ 25.ΜΑΙΟΣ.94 , άφιξις OXRDRUF 12.6.94 
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 6 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης