Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

+7
zsathens
Elboiteu
Νίκος Καρνιαουτάκης
Theosal
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
SHH_Egeo
11 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 4 από 19]

61μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Δευ Ιαν 22, 2018 9:20 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εμπορικός φάκελος με Γ περιόδου 20λ Γκρι-ροζ και 5λ πράσινο άτονο.Αναχώρηση ΚΑΛΑΜΑΙ 18.ΙΟΥΛ.1900,διαβατική ΑΘΗΝΑΙ αυθημερόν,άφιξις MILAU-ANEYRON 13.AΟUT.00.Τέλος εξωτερικού 25λεπτά

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

62μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιαν 23, 2018 9:20 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μικρός φάκελος (επισκεπτήριον) με 5λ πράσινο διάτρηση 13 1/2 Β περιόδου.
Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ 29.ΝΟΕΜ.93,άφιξις PROVENCE 16.DEC.93.
Επειδή προφανώς ο παραλήπτης είχε αλλάξει διεύθυνση,έγινε διόρθωση στον φάκελο και προωθήθηκε στη σωστή. Αφιξις BARBONNE MARNE 18.DEC.93.
Open letter τέλος εξωτερικού 5 λεπτά.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Σαβ Μάης 05, 2018 7:28 pm, 1 φορά

63μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Φεβ 03, 2018 6:22 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος με 15 διλεπτα (Σύνολο 30 λεπτα).Τέλος Εξωτερικού 30 λεπτά
Κάποιοι ταχυδρομικοί υπάλληλοι για διευκόλυνση τους είχαν κομμένες μέχρι ένα σημείο λωρίδες γραμματοσήμων. Οταν επρόκειτο να τις δώσουν για επικόλληση σε φάκελο,ή τραβούσαν με το χέρι και ξεχώριζαν τα γραμματόσημα ή τα έκοβαν με το ψαλίδι στο σημείο εκείνο.Εδώ έχουμε μια τέτοια περίπτωση με τρείς λωρίδες οι οπόιες κολήθηκαν χωρίς να κοπούν
Στην τρίτη εικόνα με κόκκινο φαίνονται τα σημεία που είναι άκοπα ενώ με μωβ ενα δίλεπτο οπου κόπηκε και κολλήθηκε μόνο του.
Αναχώρησις ΚΕΡΚΥΡΑ 1/E.23.ΔΕΚΕΜ... άφιξις GENOVA 6.1.99
Τα δίλεπτα που φέρει ο φάκελος είναι σιτόχρωμα (bistre) Β ΑΘΗΝΑΙΚΗΣ περιόδου (hellas 86) τα οποία σταμάτησαν να κυκλοφορούν το Μαρτιο του 1996 λόγω της έκδοσης και κυκλοφορίας των Α Ολυμπιακών γραμματοσήμων. 
Στην τέταρτη φωτογραφία φαίνεται το χαρακτηριστικό "τραχύ" και όχι λευκό χαρτί της Β περιόδου.
Εχουμε εδώ μια σπάνια περίπτωση διλέπτων Β Αθηναικής περιόδου που κυκλοφόρησαν Δεκέμβριο του 1899

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την SHH_Egeo στις Τρι Φεβ 06, 2018 11:13 pm, 1 φορά

64μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Φεβ 03, 2018 7:06 pm

Theosal

Theosal

Συγχαρητήρια, ωραίοι λαχνοί καιπολύ όμορφη παρουσιάση με πολλά ιστορικά ταχυδρομικά στοιχεία...!!!!

Εύγε νέε!!!!

65μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Φεβ 03, 2018 7:33 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Προτυπωμένος συστημένος μεγάλος φάκελος ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΗΛΕΓΡΑΦΕΊΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 
Φέρει κάθετη λωρίδα των τριών βιολέ 25λ (Hellas 101) αξίας 90 λεπτών  Γ περιόδου με διάτρηση 11 1/2.
Δεύτερο βάρος .Τέλος Εξωτερικού 2ο βάρος 60λεπτά +30 λεπτά συστημένο 90 λεπτά
Αναχώρησις ΑΘΗΝΑΙ,διαβατική MILANO ?8.MAG.94,Αφιξις BERN 30.4.94

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

66μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Φεβ 04, 2018 6:58 pm

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Δεν λες πάλι καλά που υπάρχει το φορουμ και τα βλέπει και κανένας άνθρωπος,γιατι απο τι στιγμή που κάποιος μαζεύει τέτοιες σπανιότητες ,ειδικά ο πρώτος φάκελλος,και δεν εκθέτει,γίνονται αυτομάτως ''αόρατες'' ,σαν να μη υπάρχουν....

67μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Σαβ Μάης 05, 2018 7:58 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μικρός φάκελος (επισκεπτήριον) με 5λ πράσινο Γ περιόδου.
Αναχώρηση ΚΡΙΕΚΟΥΚΙΟΝ(ΗΛΕΙΑΣ) τύπου V  1.ΔΕΚΕ.98 διαβατική ΠΥΡΓΟΣ,προορισμός ΑΘΗΝΑΙ
Το ταχ.Γραφείο λειτούργησε στις 31.2.1890 ,η μόνη σφραγίδα ήταν αυτή η τύπου V,και το χωριό το 1896 είχε πληθυσμό 1315 κατοίκους.
Τέλος εσωτερικού επισκεπτηρίων εως 5 λέξεις,5 λεπτά.Οι φάκελοι αυτοί ταξίδευαν ανοιχτοί,η κόλα είναι ανέπαφη.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

68μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 06, 2018 1:51 am

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ωραία λεπτομέρεια για το πως ταχυδρομηθηκε,από την άλλη κάνω χρήση Βλαστος για τις σφραγίδες γιατί τότε έβγαζε τους καταλόγους τμηματικά και τις σφρ.τις έχει σε ένα πολύ εύχρηστο καταλογάκι,και μπορώ να πω καλύτερος του Καραμητσου (το έχω γράψει και παλιότερα) και το βασικότερο, 
Έχει τιμολόγηση μέχρι το 1905
Έχει τηλεγραφικες μέχρι το 1919
Έχει και πέμπτου τύπου μετά το 1905
Το Κρίεκούκι το δίνει στα 20ε...

69μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 06, 2018 2:01 am

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Ο Βλαστός αν θυμάμαι καλά εχει και τιμολόγηση επι φακέλου?
Ο hellas την δινει 28 € αλλα δεν κάνει αναφορά επι φακέλου οπου είναι πολλαπλάσια η τιμή.

70μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 06, 2018 2:11 am

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Κόiτα να δεις,ναι,και εγώ νόμιζα πως τιμολόγεί μόνο τις ΜΚΕ επί φακέλλου....άλλο ένα συν γιατί δεν τιμολόγει θεωρητικά τη πιο φτηνή απόχρωση, όπως κάνει ο Κ.αλλα και όλες τις αποχρώσεις αλλά στις ΜΚΕ και κάποια σφάλματα(πχ τα φτηνά ανεστραμμενα 0



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Mercury στις Τρι Μάης 29, 2018 11:12 am, 1 φορά

71μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Κυρ Μάης 06, 2018 2:15 am

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Αν ειδικά αναφέρεσαι στο τμήμα των σφραγίδων ,όχι εκεί αναφέρει όπως ο Κ.τιμες επί των έξι τύπων σφργ.

72μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Μάης 29, 2018 11:18 am

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ενα ντουκουμέντο ταχ.ιστορίας,απο Φιλοτέλεια του 1964,του αδίκως μη συμπεριλαμβανομένου στη σειρά των μεγάλων  φιλοτελιστών του ΕΛΤΑ.Γ.Φωτιάδη.
Μιλάμε για ένα άνθρωπο του φιλοτελισμού που δέσποσε στα πράγματα την δεκ.του 60 σε όλους τους τομείς,εκθετικά,μελετητικά,παραγοντικά,φτάνοντας μέχρι του να περιληφθεί μελέτη του πάνω στις ΜΚΕ ,με συνέπεια την αλλαγη κατάταξής τους, στο μεγαλύτερο κατάλογο της εποχής,του S.Gibbons !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

73μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουν 26, 2018 7:45 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Φάκελος συστημένος 2ο βάρος με μικτή γραμματοσήμανση.
Φέρει μΚΕ Γ περιόδου βιολέ ανοικτό με οδόντωση 11 1/2 (Hellas 132) και 50λ/40λ ΜΚΕ με φαρδύ "0" και σφάλμα επισήμανσης κοντό δεξί πόδι στο "Π" pos.22 (Hellas 157A)
Οι ΜΚΕ με νέες αξίες κυκλοφόρησαν Οκτ.1900.
Αναχώρηση ΑΘΗΝΑΙ(3) 11.ΝΟΕΜ.1900,άφιξη PARIS (DISTRIBUTION) 28.NOV.00
Τέλος εξωτερικού 25λ/15 γραμ=50+25 τέλος συστημένου,σύνολο 75λεπτά

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

74μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουν 26, 2018 9:57 pm

Επισκέπτης


Επισκέπτης

Πολυ ωραιος φακελος...
Βλεπουμε και απο την σφραγιση του Παρισιου αλλα και των Αθηνων το "3" που αντιστοιχει σε συστημενο εξωτερικου... υπεροχο!!!

75μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 27, 2018 9:58 am

Νίκος Καρνιαουτάκης

Νίκος Καρνιαουτάκης

Να σημειώσουμε πως ο φάκελος έφτασε στον προορισμό του σε μόλις τέσσερεις ημέρες.
Η 11η Νοεμβρίου των Αθηνών (Ιουλιανό ημερολόγιο) αντιστοιχούσε την εποχή εκείνη στην 24η Νοεμβρίου Παρισίων (Γρηγοριανό ημερολόγιο). Παραλήπτης πιθανότατα ο γνωστός έμπορος της εποχής και expert των ελλ. γραμματοσήμων Νικολαΐδης Νικόλαος, με δραστηριότητα στο Παρίσι.

https://xartomoutro.wordpress.com/

76μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 27, 2018 3:11 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εύστοχες οι παρατηρήσεις και για την ταχύτητα και για τον παραλήπτη.
Να συμπληρώσω οτι συνέβαλε και η Συστημένη αποστολή καθώς και η χωρίς λογικά στάση σε ενδιάμεσο ταχυδρομείο (δεν υπάρχει διαβατική ακύρωση).Επίσης αξίζει να αναφερθεί και το αποτύπωμα του αστικού διανομέα του Παρισιού που υπάρχει στην πίσω όψη.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

77μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τετ Ιουν 27, 2018 3:43 pm

Νίκος Καρνιαουτάκης

Νίκος Καρνιαουτάκης

Οι σφραγίδες των αστικών γραμματοκομιστών αποτελούν μυστήριο για εμένα, με την έννοια πως δεν έχω σαφή εικόνα για το εάν γινόταν η χρήση τους συστηματικά, τυπικά. Έχω την εντύπωση πως μάλλον δεν γινόταν τυπική χρήση τους αλλά μη τυπική. Φυσικά, από εποχή σε εποχή και από μέρος σε μέρος άλλα θα ίσχυαν και άλλα θα εφαρμόζονταν.

Ο τομέας στον οποίο προσπαθώ να καταλάβω τι ίσχυε είναι ο τομέας της Κρητικής Πολιτείας, 1900-1913.
Αν και οι κάτοικοι των τριών μεγάλων πόλεων (Χανιά, Ηράκλειο, Ρέθυμνο) είχαν την πολυτέλεια να λαμβάνουν την αλληλογραφία στο σπίτι από 
τους γραμματοκομιστές, αποτυπώματα των γραμματοκομιστών εμφανίζονται σχετικά σπάνια μέσα στην πληθώρα των φακέλων που έχουν διασωθεί.

(Η συγκεκριμένη παρατήρηση είναι ευρύτερη και δεν αφορά αποκλειστικά το θέμα των μΚΕ 
οπότε, εάν κριθεί αναγκαίο, μεταφέρετε την οπουδήποτε ταιριάζει καλύτερα).

https://xartomoutro.wordpress.com/

78μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Τρι Ιουλ 03, 2018 1:00 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Μικρός φάκελος "επισκεπτήριον".Τέλος εσωτερικού 2 λεπτά εως 5 λέξεις εντός της ίδιας πόλης.Τα επισκεπτήρια αυτά ταξίδευαν εντός ανοιχτού φακέλου και είχαν μόνο αποτύπωμα αναχώρησης(δεν κατέληγαν σε άλλο ταχυδρομείο απο αυτό της αναχώρησης).Ειναι γενικά σχετικά σπάνια και γίνονται σπανιότερα εντός μικρών πόλεων.
Αναχώρησις ΚΕΡΚΥΡΑ 6.ΣΕΠΤ.899.
Φέρει ζεύγος 1 λεπτού καφέ βαθύ Γ Περιόδου (Hellas 121a).Τα γραμματόσημα είναι κομμένα οπως αναφέρεται σε προηγούμενο θέμα και είναι και αυτά απο το ταχυδρομείο της Κέρκυρας !

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

79μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 12, 2018 10:36 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Απόκομμα δελτίου αποστολής δεμάτων 


Φέρει block των 15 κόκκινων 20λέπτων Γ περιόδου με αναχώρηση ΑΙΓΙΟΝ 24.ΑΥΓ.1899 τύπου VI και προορισμό τον Πειραιά (RR)
Το ταχ. τέλος για δέμα μέχρι 5 κιλά ηταν 300 λεπτά.
Οπως αναγράφεται στην μπροστά όψη το δέμα περιείχε τρία κυτία "δίοπτρα" με τους αριθμούς 656,657 και 658.

Απο τις 10 Νοεμβρίου του 1897 με σχετική εγκύκλιο της Γενικής διεύθυνσης των Ταχυδρομείων τα δελτία που συνόδευαν τα δέματα ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ απεφασίσθη να ψαλιδίζονται με τρόπο που τα γραμματόσημα να διαιρούνται αλλα να μην αποκολλάται ομως τμήμα απο αυτά.

Ακολουθεί σχετικό άρθρο του Π.Ιωαννίδη στην Φιλοτέλεια και απο την μελέτη του Τ. Κωνσταντινίδη οπου ο πιθανότερος λόγος της σχετικής επείγουσας  αυτής εγκυκλίου ήταν η κλοπή δελτίων το 1987 που έφεραν Ολυμπιακά γραμματόσημα   

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

80μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Σελίδα 4 Empty Απ: μΚΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Πεμ Ιουλ 12, 2018 10:37 pm

SHH_Egeo

SHH_Egeo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 4 από 19]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης