Έκδοση Προσωρινών Κακέκτυπων (τέλη 1861)
First Athens printings-coarse prints
Πρόκειται για έκδοση που αποτελεί συνέχεια της εξοικείωσης των Ελλήνων τεχνικών.
Σε αυτή την περίοδο εκδόθηκαν οι αξίες των 1 λεπτού, 2 λεπτών, 5 λεπτών, 10 λεπτών, 20 λεπτών, 40 λεπτών.
Άμεσα ξεχωρίζουν τα 5λεπτα από τους μοναδικούς Α.Ε. που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτή την έκδοση και την επόμενη (Επιμελημένη). Για τις υπόλοιπες αξίες, πλην αυτών των 1 λεπτού και 2 λεπτών, ξεκινά η χρήση των Α.Ε., πράγμα που σημαίνει πως πλέον στην κατάταξη παίρνουμε υπόψη και τα χαρακτηριστικά των Α.Ε.
This is printing that is a continuation of the familiarity of Greek technicians. The values of 1L, 2L, 5L, 10L, 20L, 40L were issued during this period. The 5L immediately stand out from the unique C.N. used in this version and the next (fine print). For the other values, except those 1L and 2L, the use of C.N. begins, which means that now in the ranking we take into account the characteristics of C.N.
Γενικά χαρακτηριστικά της έκδοσης.General characteristics of printing
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]" /> [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]" />
Η μέθοδος εκτύπωσης παραμένει η σκληρή, ως εκ τούτου δεν υπάρχει ανάγλυφο. Η εκτύπωση παραμένει ‘’βαριά’’ και χονδροειδής.
Το χρώμα δεν έχει κατανεμηθεί σωστά και ομοιομερώς με αποτέλεσμα να εμφανίζονται αλλού συσσωρεύσεις χρώματος και αλλού λευκάζοντα μέρη ή στίγματα, ιδιαίτερα στις γωνίες (1).
Εμφανίζεται ο γνωστός λευκός περίγυρος συνήθως στο πίσω μέρος του κεφαλιού (2) και λιγότερό στην μπροστινή πλευρά (3).
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς είναι ακόμα λεπτές αλλά ακανόνιστα διακεκομμένες (4).
Στα άκρα γίνονται πιο οξείες (μυτερές) (5) και σε αρκετές περιπτώσεις συγχέονται με κηλίδες χρώματος (6).
Η εικόνα της κεφαλής λόγω των παραπάνω, έχει επικρατήσει να αναγνωρίζεται ως ‘’ανήσυχη’’ ή κατά άλλους ως ‘’τρομώδες’’.
Το μετάλλιο είναι και αυτό ανομοιομερώς τυπωμένο με συσσωρεύσεις χρώματος ή λευκάζοντα μέρη.
Οι γραμμές του τραχήλου είναι σαφέστατα χωρισμένες παρά το γεγονός πως σε μερικά σημεία μπορεί να υπάρχουν στίγματα χρώματος (7). Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό με αντιπαραβολή γραμματοσήμων από τις Συνεχείς Εκδόσεις (1862-67).
Οι τελείες ανάμεσα στις κυματοειδείς γραμμές τις περισσότερες φορές φαίνονται πιο έντονα τυπωμένες (8).
Τα χρώματα είναι πιο θαμπά από την Παρισινή Έκδοση. Το χαρτί είναι καλής ποιότητας αλλά λιγότερο λείο από την Παρισινή Έκδοση. Η γόμμα είναι υποκίτρινη, λεία και συνήθως εύθραυστη. Τέλος στο χαρτί συχνά εμφανίζεται μια κίτρινη επίχριση (yellow cast), χαρακτηριστικό των Προσωρινών εκδόσεων.
The printing method remains hard, so there is no embossing. Printing remains "heavy" and rough. The paint is not evenly and evenly distributed, resulting in paint stains elsewhere and whitening spots or spots elsewhere, especially in the corners (1). The familiar white circle usually appears on the back of the head (2) and less on the front (3).
The shading lines of the cheek are still thin but irregularly dashed (4). The edges become sharper (pointed) (5) and in many cases are confused with spots of color (6). The image of the head due to the above, has prevailed to be recognized as "anxious" or according to others as "scary"|
The medal is also unevenly printed with accumulations of color or bleaching parts. The lines of the cervix are clearly separated despite the fact that in some places there may be spots of color (7). This is easily understood by comparing stamps from the Consecutive Athens printings (1862-67).
The dots between the wavy lines often appear more boldly printed (8. The colors are duller than the Paris print. The paper is of good quality but less smooth than the Paris print. The gum is pale yellow, smooth and usually brittle. Finally, a yellow cast often appears on the paper, characteristic of these printings
First Athens printings-coarse prints
Πρόκειται για έκδοση που αποτελεί συνέχεια της εξοικείωσης των Ελλήνων τεχνικών.
Σε αυτή την περίοδο εκδόθηκαν οι αξίες των 1 λεπτού, 2 λεπτών, 5 λεπτών, 10 λεπτών, 20 λεπτών, 40 λεπτών.
Άμεσα ξεχωρίζουν τα 5λεπτα από τους μοναδικούς Α.Ε. που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτή την έκδοση και την επόμενη (Επιμελημένη). Για τις υπόλοιπες αξίες, πλην αυτών των 1 λεπτού και 2 λεπτών, ξεκινά η χρήση των Α.Ε., πράγμα που σημαίνει πως πλέον στην κατάταξη παίρνουμε υπόψη και τα χαρακτηριστικά των Α.Ε.
This is printing that is a continuation of the familiarity of Greek technicians. The values of 1L, 2L, 5L, 10L, 20L, 40L were issued during this period. The 5L immediately stand out from the unique C.N. used in this version and the next (fine print). For the other values, except those 1L and 2L, the use of C.N. begins, which means that now in the ranking we take into account the characteristics of C.N.
Γενικά χαρακτηριστικά της έκδοσης.General characteristics of printing
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]" /> [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]" />
Η μέθοδος εκτύπωσης παραμένει η σκληρή, ως εκ τούτου δεν υπάρχει ανάγλυφο. Η εκτύπωση παραμένει ‘’βαριά’’ και χονδροειδής.
Το χρώμα δεν έχει κατανεμηθεί σωστά και ομοιομερώς με αποτέλεσμα να εμφανίζονται αλλού συσσωρεύσεις χρώματος και αλλού λευκάζοντα μέρη ή στίγματα, ιδιαίτερα στις γωνίες (1).
Εμφανίζεται ο γνωστός λευκός περίγυρος συνήθως στο πίσω μέρος του κεφαλιού (2) και λιγότερό στην μπροστινή πλευρά (3).
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς είναι ακόμα λεπτές αλλά ακανόνιστα διακεκομμένες (4).
Στα άκρα γίνονται πιο οξείες (μυτερές) (5) και σε αρκετές περιπτώσεις συγχέονται με κηλίδες χρώματος (6).
Η εικόνα της κεφαλής λόγω των παραπάνω, έχει επικρατήσει να αναγνωρίζεται ως ‘’ανήσυχη’’ ή κατά άλλους ως ‘’τρομώδες’’.
Το μετάλλιο είναι και αυτό ανομοιομερώς τυπωμένο με συσσωρεύσεις χρώματος ή λευκάζοντα μέρη.
Οι γραμμές του τραχήλου είναι σαφέστατα χωρισμένες παρά το γεγονός πως σε μερικά σημεία μπορεί να υπάρχουν στίγματα χρώματος (7). Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό με αντιπαραβολή γραμματοσήμων από τις Συνεχείς Εκδόσεις (1862-67).
Οι τελείες ανάμεσα στις κυματοειδείς γραμμές τις περισσότερες φορές φαίνονται πιο έντονα τυπωμένες (8).
Τα χρώματα είναι πιο θαμπά από την Παρισινή Έκδοση. Το χαρτί είναι καλής ποιότητας αλλά λιγότερο λείο από την Παρισινή Έκδοση. Η γόμμα είναι υποκίτρινη, λεία και συνήθως εύθραυστη. Τέλος στο χαρτί συχνά εμφανίζεται μια κίτρινη επίχριση (yellow cast), χαρακτηριστικό των Προσωρινών εκδόσεων.
The printing method remains hard, so there is no embossing. Printing remains "heavy" and rough. The paint is not evenly and evenly distributed, resulting in paint stains elsewhere and whitening spots or spots elsewhere, especially in the corners (1). The familiar white circle usually appears on the back of the head (2) and less on the front (3).
The shading lines of the cheek are still thin but irregularly dashed (4). The edges become sharper (pointed) (5) and in many cases are confused with spots of color (6). The image of the head due to the above, has prevailed to be recognized as "anxious" or according to others as "scary"|
The medal is also unevenly printed with accumulations of color or bleaching parts. The lines of the cervix are clearly separated despite the fact that in some places there may be spots of color (7). This is easily understood by comparing stamps from the Consecutive Athens printings (1862-67).
The dots between the wavy lines often appear more boldly printed (8. The colors are duller than the Paris print. The paper is of good quality but less smooth than the Paris print. The gum is pale yellow, smooth and usually brittle. Finally, a yellow cast often appears on the paper, characteristic of these printings