Είναι η μοναδική έκδοση που χρειάζεται κατά τη γνώμη μου κάποια εισαγωγή προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και παρερμηνειών.
Πρόκειται για μια περίοδο με συνεχείς εκτυπώσεις, ανάλογα με τις ταχυδρομικές ανάγκες. Από αυτό το λόγο πήρανε το όνομά τους ως ‘’Συνεχείς’’. Κατά άλλους τιτλοφορούνται και ως ‘’Κανονικές Εκδόσεις’’ ως αντιπαραβολή στις προηγούμενες αθηναϊκές εκδόσεις (‘’Προσωρινές’’).
Αφήνοντας κατά μέρος το όνομα που θα υιοθετήσει κάποιος, η έκδοση αυτή χαρακτηρίζεται από μια ευρύτητα εκτυπώσεων όλων των αξιών (άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο). Αυτό σημαίνει πως για τη σωστή κατάταξή ενός γραμματοσήμου σε αυτή την περίοδο, είναι απαραίτητος είτε ο συνδυασμός δυο βασικών χαρακτηριστικών πρώτα και κύρια οι Α.Ε. και μετέπειτα τα χαρακτηριστικά της εικόνας (π.χ. 10λεπτα, 20λεπτα). Για τις αξίες χωρίς Α.Ε. χρησιμοποιούμε είτε γνώση διαφόρων δευτερευόντων χαρακτηριστικών (π.χ. γραμμωτό βάθος μεταλλείου για τα 1λεπτα), είτε τους χρωματισμούς, είτε χαρακτηριστικά της εικόνας. Σε αυτή την περίοδο εκτυπώθηκαν όλες οι μέχρι τότε ονομαστικές αξίες (1, 2, 5, 10, 20, 40, 80 λεπτών)
It is the only version that needs in my opinion some introduction to avoid misunderstandings and misinterpretations. This is a period with continuous printing, depending on the postal needs. That's why they got their name from 'consecutive'. According to others, they are also titled "final Athens printings" as a comparison with the previous Athenian editions ("Provisional").
This edition is characterized by a wide range of prints of all values (some less, some more). This means that for the correct classification of a stamp in this period, it is necessary either the combination of two basic characteristics first and foremost the C.N. and then the image characteristics (eg 10L, 20L). For the values without CN we use either knowledge of various secondary characteristics (eg linear background for 1 minute), or the colors, or characteristics of the image. During this period, all denominations up to that time were printed (1, 2, 5, 10, 20, 40, 80 lepta)
Διάφοροι κατάλογοι, υιοθετούν έναν ''εσωτερικό'' χρονολογικό διαχωρισμό, που για τον άπειρο συλλέκτη μπορεί να αποβεί μεγάλο πρόβλημα και να τον δυσκολέψει. Αν εξαιρέσουμε τα πρώτα τραβήγματα, που ως το 1991 αποκαλούνταν ως ''Έκδοση Μαΐου'', ο διαχωρισμός παραπέρα σε υπο-περιόδους δε θα πρέπει να απασχολήσει, παρά μόνο κάποιον που έχει αποκτήσει εμπειρία ή ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα.
Προφανώς και δεν υιοθετώ την αποκαλούμενη ‘’Έκδοση Μαΐου’’, πληροφορίες για την οποία μπορείτε να βρείτε στο topic [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]. Ξεχωρίζω όμως μόνο τα πρώτα τραβήγματα λόγω του ότι υπάρχουν εμφανή χαρακτηριστικά που μας δείχνουν ότι τα γραμματόσημα αυτά τυπώθηκαν πρώτα. Σαφέστατα όμως τα γενικά τους χαρακτηριστικά είναι χαρακτηριστικά ''Συνεχών Εκδόσεων''.
Various catalogs adopt an "internal" chronological separation, which for the inexperienced collector can be a big problem and difficult for him. With the exception of the first printings, which until 1991 were called the "May Edition", the division into sub-periods should not be a concern, except for someone who has gained experience or is interested in dealing with this issue. Obviously I do not adopt the so-called "May printings", information about which can be found in the topic Bern Symposium UPU 1991. But I only single out the first printings because there are obvious features that show us that these stamps were printed first. However, their general characteristics are clearly "Consecutive printings".
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω η δυσκολία σε αυτή την έκδοση είναι το μεγάλο χρονικό διάστημα που έλαβε χώρα σε συνδυασμό με τις συνεχείς εκτυπώσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πληθώρα τόσο σε εκτυπωτικά αποτελέσματα όσο και σε αποχρώσεις. Ο κανόνας είναι πως ξεκινάμε με όμορφα εκτυπωτικά αποτελέσματα και όσο προχωράμε χρονολογικά οι εκτυπώσεις γίνονται πιο βαριές, με εκτυπωτικά προβλήματα (π.χ. οξειδωμένες γωνίες στα 20λπετα) και αρκετά στίγματα μελάνης ιδίως σε αξίες που είχαν μεγαλύτερη ζήτηση (5λεπτα, 10λεπτα, 20λεπτα). Για τα 20λεπτα μάλιστα, οι τεχνίτες προχώρησαν σε μερικό καθαρισμό της πλάκας γύρω στο 1867, μετά την εκτύπωση του λεγόμενου ‘’ψεύτη’’ (βαθύ κυανό έως μελανοκύανο) και σε νέα εκτύπωση 20λέπτων, το λεγόμενο ‘’καθαρό του 1867’’ (ανοικτό μπλε ουρανί).
As mentioned above the difficulty in this printing is the long time it took in conjunction with the continuous printing. This results in a plethora of both print results and shades. The rule is that we start with beautiful print results and as we progress chronologically the prints become heavier, with printing problems (eg oxidized angles at 20L) and several ink spots especially at values that were in greater demand (5L, 10L, 20L) . For the 20L, in fact, the printing technicians proceeded to a partial cleaning of the plate around 1867, after the printing of the so-called "liar" (deep cyan to black cyan) and a new 20L printing, the so-called "1867 cleaner" ( light blue sky).
Ως εκ τούτου θα παρουσιαστούν κάποια γενικά χαρακτηριστικά συνολικά αυτής της έκδοσης, θα ακολουθήσουν χαρακτηριστικά των πρώτων τραβηγμάτων και θα ακολουθήσει πιο αναλυτική περιγραφή ανά αξία. Σημειώνω ξανά πως η ξεχωριστή παρουσίαση των πρώτων τραβηγμάτων δε συνηγορεί στην αποδοχή ξεχωριστής έκδοσης που παρεμβάλλεται μέσα στις ''Συνεχείς Εκδόσεις'' αλλά αποτελεί υποστήριξη του βαθμιαίου χαρακτήρα της έκδοσης που ονομάζουμε ''Συνεχείς Εκδόσεις''.
Some general features of this edition will be presented, features of the first printings will follow and a more detailed description by value will follow. I note again that the separate presentation of the first shots does not advocate the acceptance of a separate version inserted in the "Continuous Editions".