ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΛΑΚΩΝ (1867 έως 1869)
Πρόκειται για μια έκδοση που ονομάστηκε έτσι μετά τον επιμελημένο καθαρισμό των πλακών ως αναγκαιότητα μετά από την 6ετή συνεχή χρήση τους, ιδιαίτερα σε αξίες που χρησιμοποιήθηκαν αρκετά (πχ 20λεπτα, 10λεπτα). Είναι εύλογα κατανοητό ότι λόγω των μέσων της εποχής και των πιεσμένων ταχυδρομικών αναγκών ο καθαρισμός δεν έγινε σε όλες τις πλάκες χρονικά μαζί.
This is a version that was so named after the careful cleaning of the plates, as a necessity, after 6 years of continuous use, especially at values that were used a lot (eg 20 lepta, 10 lepta). Cleaning was not done on all plates at the same time.
Εκτυπώθηκαν οι αξίες των 1, 2, 5, 10, 20, 40 λεπτών σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Η αξία των 80 λεπτών (το γνωστό με το πεπλατυσμένο ‘’0’’ στους Α.Ε.), εκτυπώθηκε αργότερα (1873). Για την κατάταξή του, κάποιοι τα δέχονται στην περίοδο αυτή, κάποιοι στην περίοδο 1871-76. Τα γνωρίσματά του είναι γνωρίσματα ‘’Καθαρισμένων Πλακών’’ αφού η πλάκα καθαρίστηκε αλλά δεν τυπώθηκαν γραμματόσημα σε αυτή την περίοδο χρονολογικά (λόγω μη ζήτησης αυτής της αξίας). Κατατάσσοντας τα γραμματόσημα βάση των χαρακτηριστικών, μπορούμε τα εν λόγω 80λεπτα να τα κατατάξουμε εδώ. Κατατάσσοντάς τα χρονολογικά και μόνο, μπορούμε να τα εντάξουμε στην περίοδο 1871-76. Προσωπικά πιστεύω πως και τα δυο είναι σωστά, ανάλογα με τον προσδιορισμό που δίνουμε στην κατάταξή μας.
Were printed the values of 1, 2, 5, 10, 20, 40 lepta,during this time.
. The value of 80 lepta (known as the flattened "0" in C.N.), was printed later (1873). For its classification, some accept them in this period, some in the period 1871-76. Its features are "Cleaned Plates" since the plates was cleaned but no stamps were printed in this period chronologically (due to non-demand for this value). By classifying stamps based on features, we can classify those 80 minutes here. By classifying them chronologically only, we can include them in the period 1871-76. Personally, I believe that both are correct, depending on the definition we give to our ranking.
Η μέθοδος εκτύπωσης είναι η μαλακή μέθοδος, πιθανά χωρίς νέα εκτομή. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούμαστε από την απουσία ανάγλυφου (αν και η μέθοδος είναι η ‘’μαλακή’’) εκτός ορισμένων εξαιρέσεων όπως τα 10λεπτα.
The printing method is the soft method, possibly without a new decoupage. We are led to this conclusion by the absence of relief (although the method is "soft") with some exceptions such as 10 minutes.
Η εικόνα είναι καθαρή και εκτυπωμένη καλά. Η επιγραφή ‘’ΕΛΛ ΓΡΑΜΜ’’ αλλά και η κάτω επιγραφή της αξίας είναι πιο παχιές από τις άλλες εκδόσεις (1). Το ίδιο συμβαίνει και στους μαιάνδρους δεξιά και αριστερά.
Η μελάνη που χρησιμοποιήθηκε ήταν πιο αραιή και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εικόνα να εμφανίζεται πιο θαμπή ή ωχρή.
Το μετάλλιο εμφανίζει πολλά λευκά στίγματα (2). Το κεφάλι φαίνεται πιο ‘’υπερυψωμένο’’ και μεγαλύτερο από τις άλλες εκδόσεις.
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς γενικά είναι μακριές χωρίς να οξύνονται στα άκρα (3). Γενικά είναι συνεχείς αλλά δεν έχουν το ίδιο πάχος συνήθως και για αυτό δίνουν την εντύπωση με μια πρώτη ματιά ότι μπορεί να διακόπτονται, χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν μπορούμε να βρούμε γραμμές που διακόπτονται, απλά δεν είναι χαρακτηριστικό για αυτή την έκδοση.
The image is clear and well printed. The inscription "ΕΛΛ.ΓΡΑΜΜ.''and the lower inscription of the value are thicker than the other editions (1). The same goes for the meanders on the right and left.
The ink used was thinner and this made the image appear duller or dimmer.
The medal shows many white spots (2). The head looks more "elevated" and larger than the other versions.
The shading lines of the cheek are generally long without sharpening at the ends (3). They are generally continuous but usually not the same thickness and therefore give the impression that they can be interrupted, but this does not mean that we can not find lines that are interrupted, it is simply not typical for this version.
Οι γραμμές του αυχένα είναι διακριτές μεταξύ τους (4), αν και σε μερικά τραβήγματα ή θέσεις μπορεί να ενώνονται με στίγματα μελάνης. Δεν είναι όμως εκτυπωμένες βαριά.
Οι γωνίες φαίνεται να λευκάζουν αλλά είναι η εντύπωση που μας δημιουργείται λόγω του συνδυασμού της αραιής μελάνης και της ελαφριάς εκτύπωσης. Επίσης είναι σαφής και φωτεινές (5).
The lines of the neck are distinct from each other (4), although in some printings at different positions they may be joined by ink spots. But they are not heavily printed.
The corners seem to whiten but it is the impression we get due to the combination of thin ink and light printing. It is also clear and bright (5).
The paper is of good to excellent quality in lighter colors than the image.
The Control Numbers are generally equal to the sides and the shading difference (1) is slowly disappearing. They have a heavy print and the shades are deeper than the image (2).
Το χαρτί είναι καλής έως άριστης ποιότητας σε χρωματισμούς ελαφρότερους της εικόνας.
Οι Αριθμοί Ελέγχου γενικά παρουσιάζουν εξίσωση στις πλευρές και σιγά σιγά εξαφανίζεται η διαφορά σκίασης (1). Έχουν βαριά εκτύπωση και οι αποχρώσεις είναι βαθύτερες από την εικόνα (2).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
CLEANED PLATES PRINTINGS
Πρόκειται για μια έκδοση που ονομάστηκε έτσι μετά τον επιμελημένο καθαρισμό των πλακών ως αναγκαιότητα μετά από την 6ετή συνεχή χρήση τους, ιδιαίτερα σε αξίες που χρησιμοποιήθηκαν αρκετά (πχ 20λεπτα, 10λεπτα). Είναι εύλογα κατανοητό ότι λόγω των μέσων της εποχής και των πιεσμένων ταχυδρομικών αναγκών ο καθαρισμός δεν έγινε σε όλες τις πλάκες χρονικά μαζί.
This is a version that was so named after the careful cleaning of the plates, as a necessity, after 6 years of continuous use, especially at values that were used a lot (eg 20 lepta, 10 lepta). Cleaning was not done on all plates at the same time.
Εκτυπώθηκαν οι αξίες των 1, 2, 5, 10, 20, 40 λεπτών σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Η αξία των 80 λεπτών (το γνωστό με το πεπλατυσμένο ‘’0’’ στους Α.Ε.), εκτυπώθηκε αργότερα (1873). Για την κατάταξή του, κάποιοι τα δέχονται στην περίοδο αυτή, κάποιοι στην περίοδο 1871-76. Τα γνωρίσματά του είναι γνωρίσματα ‘’Καθαρισμένων Πλακών’’ αφού η πλάκα καθαρίστηκε αλλά δεν τυπώθηκαν γραμματόσημα σε αυτή την περίοδο χρονολογικά (λόγω μη ζήτησης αυτής της αξίας). Κατατάσσοντας τα γραμματόσημα βάση των χαρακτηριστικών, μπορούμε τα εν λόγω 80λεπτα να τα κατατάξουμε εδώ. Κατατάσσοντάς τα χρονολογικά και μόνο, μπορούμε να τα εντάξουμε στην περίοδο 1871-76. Προσωπικά πιστεύω πως και τα δυο είναι σωστά, ανάλογα με τον προσδιορισμό που δίνουμε στην κατάταξή μας.
Were printed the values of 1, 2, 5, 10, 20, 40 lepta,during this time.
. The value of 80 lepta (known as the flattened "0" in C.N.), was printed later (1873). For its classification, some accept them in this period, some in the period 1871-76. Its features are "Cleaned Plates" since the plates was cleaned but no stamps were printed in this period chronologically (due to non-demand for this value). By classifying stamps based on features, we can classify those 80 minutes here. By classifying them chronologically only, we can include them in the period 1871-76. Personally, I believe that both are correct, depending on the definition we give to our ranking.
Η μέθοδος εκτύπωσης είναι η μαλακή μέθοδος, πιθανά χωρίς νέα εκτομή. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούμαστε από την απουσία ανάγλυφου (αν και η μέθοδος είναι η ‘’μαλακή’’) εκτός ορισμένων εξαιρέσεων όπως τα 10λεπτα.
The printing method is the soft method, possibly without a new decoupage. We are led to this conclusion by the absence of relief (although the method is "soft") with some exceptions such as 10 minutes.
Η εικόνα είναι καθαρή και εκτυπωμένη καλά. Η επιγραφή ‘’ΕΛΛ ΓΡΑΜΜ’’ αλλά και η κάτω επιγραφή της αξίας είναι πιο παχιές από τις άλλες εκδόσεις (1). Το ίδιο συμβαίνει και στους μαιάνδρους δεξιά και αριστερά.
Η μελάνη που χρησιμοποιήθηκε ήταν πιο αραιή και αυτό είχε ως αποτέλεσμα η εικόνα να εμφανίζεται πιο θαμπή ή ωχρή.
Το μετάλλιο εμφανίζει πολλά λευκά στίγματα (2). Το κεφάλι φαίνεται πιο ‘’υπερυψωμένο’’ και μεγαλύτερο από τις άλλες εκδόσεις.
Οι γραμμές σκιάσεως της παρειάς γενικά είναι μακριές χωρίς να οξύνονται στα άκρα (3). Γενικά είναι συνεχείς αλλά δεν έχουν το ίδιο πάχος συνήθως και για αυτό δίνουν την εντύπωση με μια πρώτη ματιά ότι μπορεί να διακόπτονται, χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν μπορούμε να βρούμε γραμμές που διακόπτονται, απλά δεν είναι χαρακτηριστικό για αυτή την έκδοση.
The image is clear and well printed. The inscription "ΕΛΛ.ΓΡΑΜΜ.''and the lower inscription of the value are thicker than the other editions (1). The same goes for the meanders on the right and left.
The ink used was thinner and this made the image appear duller or dimmer.
The medal shows many white spots (2). The head looks more "elevated" and larger than the other versions.
The shading lines of the cheek are generally long without sharpening at the ends (3). They are generally continuous but usually not the same thickness and therefore give the impression that they can be interrupted, but this does not mean that we can not find lines that are interrupted, it is simply not typical for this version.
Οι γραμμές του αυχένα είναι διακριτές μεταξύ τους (4), αν και σε μερικά τραβήγματα ή θέσεις μπορεί να ενώνονται με στίγματα μελάνης. Δεν είναι όμως εκτυπωμένες βαριά.
Οι γωνίες φαίνεται να λευκάζουν αλλά είναι η εντύπωση που μας δημιουργείται λόγω του συνδυασμού της αραιής μελάνης και της ελαφριάς εκτύπωσης. Επίσης είναι σαφής και φωτεινές (5).
The lines of the neck are distinct from each other (4), although in some printings at different positions they may be joined by ink spots. But they are not heavily printed.
The corners seem to whiten but it is the impression we get due to the combination of thin ink and light printing. It is also clear and bright (5).
The paper is of good to excellent quality in lighter colors than the image.
The Control Numbers are generally equal to the sides and the shading difference (1) is slowly disappearing. They have a heavy print and the shades are deeper than the image (2).
Το χαρτί είναι καλής έως άριστης ποιότητας σε χρωματισμούς ελαφρότερους της εικόνας.
Οι Αριθμοί Ελέγχου γενικά παρουσιάζουν εξίσωση στις πλευρές και σιγά σιγά εξαφανίζεται η διαφορά σκίασης (1). Έχουν βαριά εκτύπωση και οι αποχρώσεις είναι βαθύτερες από την εικόνα (2).
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.] [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]