Με αυτή την κίνηση υποχρεωθήκαμε να ακολουθήσουμε δύο σημαντικούς κανόνες, οι οποίοι ήταν:
-υποχρεωτική προπληρωμή των τελών στις ταχυδρομικές αποστολές, δηλ. επικόλληση των γραμματοσήμων όταν έφευγε η επιστολή και όχι όπως πριν, που το έστελνε κάποιος χωρίς γραμματόσημα με αποτέλεσμα κατά την άφιξη του ο παραλήπτης πλήρωνε το αντίστοιχο αντίτιμο των γραμματοσήμων και αυτά επικολλούνταν στην επιστολή.
-πάνω σε αυτό το θέμα, δηλαδή την κατάργηση της εκ των υστέρων αγοράς και επικόλλησης των γραμματοσήμων, πρόβαλε επιτακτική η έκδοση εναρίθμων γραμματόσημων,προς συμπλήρωση των ελλιπών τελών.
-δημιουργία και κυκλοφορία δύο νέων αξιών γραμματοσήμων, συγκεκριμένα οι αξίες των 30 & 60 λεπτών. Ασφαλώς η διακίνηση γινόταν και με συνδυασμούς άλλων αξιών για να επιτευχθεί το αντίστοιχο τέλος, πλην όμως η υποχρέωση αφορούσε και την χρωματική ποικιλία, με σαφή εγκύκλιο για απόχρωση καφέ για τα 30λ και πράσινο για τα 60λ.
In the year 1875, and specifically on the 7th or 19th with the new calendar - April 1875 our country joined the Universal Postal Union, known by the initials of UPU. The day of acceptance of international postage was set July 1, 1875. With this move we had to follow two important rules, which were:
-mandatory prepayment of fees for postal items, ie affixing of stamps when the letter left and not as before, sent by someone without stamps so that on arrival the recipient paid the corresponding price of the stamps and these were affixed to the letter.
-on this issue, ie the abolition of the ex-post purchase and affixing of stamps, the issuance of tax stamps was imperative, in order to supplement the incomplete fees.
-creation and circulation of two new stamp values, namely the values of 30 & 60 lepta. Of course, the trafficking was done with combinations of other values to achieve the respective end, but the obligation also concerned the color variety, with a clear circular for brown shade for 30l and green for 60l.
Η Ελληνική κυβέρνηση ανάθεσε εκ νέου στο χαράκτη Barre, μετά την κατασκευή των εκτυπωτικών πλακών το 1860-1, για την έκδοση των πρώτων γραμματοσήμων, και το εντυπωσιακό αποτέλεσμα της δουλείας του. Ο Βarre έχοντας την πρότερη εμπειρία πάνω στο θέμα και από τη στιγμή που επιλέχτηκε και πάλι η ίδια παράσταση, η μεγάλη κεφαλή του Ερμού, έθεσε την εργασία του με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αλλά παράλληλα και με μια νέα μέθοδο:
Ακολουθώντας την τακτική που εφάρμοσε το 1861, δηλαδή την κατασκευή δύο μεταλλικών στοιχείων των 30 και 60, τα τοποθέτησε στη μήτρα του γραμματοσήμου, εκατέρωθεν της λέξης ΛΕΠΤ. Στη συνέχεια εφάρμοσε την νέα μέθοδο το γαλβανοπλαστικό λουτρό. Με αυτόν τον τρόπο δημιούργησε τα πρώτα 15 χάλκινα έκτυπα κάθε αξίας, τα οποία κόλλησε μεταξύ τους δημιουργώντας την πρώτη 15άδα. Με την χρήση εκ νέου της ίδιας μεθόδου δημιούργησε 20 ίδιες 15άδες. Έτσι, με την νέα και γρήγορη αυτή μέθοδο κατάφερε να συγκροτήσει μια ενιαία πλάκα 300 εκτύπων σε αντίθεση με την προηγούμενη πρακτική των 150 εκτύπων.
Η εμφάνιση των νέων γραμματοσήμων ήταν και πάλι, σε σύγκριση με τις εκδόσεις του 1861, άριστης εμφάνισης, συγκρινόμενα με τα γραμματόσημα των άλλων χωρών. Χρησιμοποιήθηκε η σκληρή μέθοδος, χωρίς ανάγλυφο με χρήση άριστης εκτομής (το λεγόμενο découpage), αποτέλεσμα της εμπειρίας των Γάλλων τεχνικών, πάντα σε άριστης ποιότητας χαρτί. Τα χαρακτηριστικά της παράστασης έχουν όλα τα στοιχεία της πρώτης έκδοσης, που δομούνται από λεπτές και διακεκομμένες γραμμές σκίασης, βάθος μεταλλίου ομοιόμορφα εκτυπωμένο και γωνίες με σαφή διάκριση των κυματοειδών γραμμών και των τελειών ανάμεσά τους.
The Greek government reassigned engraver Barre, after the construction of the printing plates in 1860-1, for the issuance of the first stamps, and the impressive result of his work. Having the previous experience on the subject and from the moment that the same show was chosen again, the big head of Hermes, Barre set his work at a very fast pace, but at the same time with a new method:
-Following the tactics he applied in 1861, that is, the construction of two metal elements of 30 and 60, he placed them in the matrix of the stamp, on either side of the word ΛΕΠΤ. Then the galvanoplastic bath applied the new method. In this way he created the first 15 bronze prints of any value, which he glued together creating the first 15. Using the same method again, he created 20 identical 15 groups. Thus, with this new and fast method he managed to assemble a single plate of 300 prints in contrast to the previous practice of 150 prints.
The appearance of the new stamps was again, compared to the 1861 editions, of excellent appearance, compared to the stamps of other countries. The hard method was used, without embossing with the use of excellent excision (the so-called découpage), a result of the experience of French technicians, always on excellent quality paper. The features of the show have all the elements of the first Paris 1861 printings, which are structured by thin and dashed shading lines, medal depth evenly printed and angles with a clear distinction between the wavy lines and the dots between them.
Να σημειώσουμε εδώ πως υπάρχουν δύο σημαντικές διαφορές με τις μέχρι τώρα αξίες:
-δεν υπάρχουν αριθμοί έλεγχου στη πίσω πλευρά, μετά από απόφαση που λήφθηκε κάποια στιγμή μέσα στο 1875 (αλλά δεν αποτυπώνεται σε κάποιο διάταγμα (το οποίο όμως πολύ πιθανόν να μην έχει ακόμη εντοπισθεί) αν και ταυτόχρονα με τις νέες αξίες τυπώνονταν και κυκλοφορούσαν οι παλαιότερες αξίες της έκδοσης 1875-1880.
-τα λευκά περιθώρια περιμετρικά του γραμματοσήμου έχουν αισθητή διαφορά μήκους που αυξάνεται από 0,7 mm σε 1,1 mm περίπου τώρα.
- Στις πλάκες των αξιών του 1861 η απόσταση μεταξύ των γραμματοσήμων είναι 2,1 mm, ενώ στις πλάκες του 1876 ανέρχεται σε 2,8mm, αφήνοντας με τον τρόπο αυτό μεγαλύτερο κενό για την κοπή με μεγαλύτερη ευχέρεια από τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους των γραμματοσήμων από το φύλλο.
Note here that there are two important differences with the values so far:
-there are no control numbers on the back, after a decision taken at some point in 1875 (but not reflected in a decree (which, however, most likely has not yet been identified) although at the same time with the new values were printed and circulated the older ones values of the edition 1875-1880.
-the white margins around the perimeter of the stamp have a noticeable difference in length that increases from 0.7 mm to about 1.1 mm now. - In the 1861 value plates the distance between the stamps is 2.1 mm, while in the 1876 plates it amounts to 2.8 mm, thus leaving a larger gap for cutting more easily by the postal clerks of the stamps from ply.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Παρ Σεπ 10, 2021 12:43 pm, 6 φορές συνολικά