Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Ερωτήματα/κατατάξεις γραμμ./θέματα γενικού ενδιαφέροντος,πάνω στις ΜΚΕ.-Questions / rankings / general interest, on LHH.

+13
giovanoukos
Admin
Valeroi
SHH_Egeo
Takis
Νίκος Καρνιαουτάκης
USGreek
costasirun
stelios proedrou
heretic77
Theosal
Παναγιώτης Ρασσιάς
νικος
17 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 6 από 9]

zsathens

zsathens

Ευχαριστω!!!

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Φαινεται μια συνηθισμένη περιπτωση ,ενα ζεύγος δικτυωτων 20λ θ.89-90,με το χαρακτηριστικο σφ.πλάκας στο δεξι γραμμ.,της πιο κοντης γραμμής σκιασης στο μαγουλο,σαν να ξέφυγε στο ξύρισμα.
Το αναδεικνύω όμως γιατί ενω έχουμε άκριανό γραμμ.η εξωτερική γραμμή περιθωρίου ,δεξιά,ειναί ακριβώς ίδια με τις άλλες τρεις!
Και ας έχουμε χαρακτηριστικη βαρια εκτύπωση,ανάλογη της έκδοσης,το πάχος και η εκτύπωσή της δεν διαφέρουν καθόλου.Αρα αυτό το κριτήριο για τον προσδιορισμό θέσης για τα περιμετρικά γραμμ.των φύλλων ,δεν είναι πάντα δεδομένο.

giovanoukos

giovanoukos

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την giovanoukos στις Κυρ Μαρ 28, 2021 7:30 pm, 2 φορές συνολικά

giovanoukos

giovanoukos

giovanoukos έγραψε:Με αφορμή την προηγούμενη ανάρτηση του Πανου απο την 88η της Αθενς , ανεβαζω και 'γω απο την ιδια δημοπρασία ενα 5 λεπτο προσωρινό , με περιγραφή ως εξης "with light double CF " , μιά απλή μετατόπηση εγινε διπλός ΑΕ , και θέλω να ρωτήσω ....ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ???? και συνεχίζω με την τιμη εκκίνησης στα 100 ευρω , ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΡΟΪΔΑ ??? ε ε ε ε ε ε ????



[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



Έχει επεξεργασθεί από τον/την giovanoukos στις Κυρ Μαρ 28, 2021 7:29 pm, 1 φορά

Νίκος Καρνιαουτάκης

Νίκος Καρνιαουτάκης

Παναγιώτης Ρασσιάς έγραψε:Φαινεται μια συνηθισμένη περιπτωση ,ενα ζεύγος δικτυωτων 20λ θ.89-90,με το χαρακτηριστικο σφ.πλάκας στο δεξι γραμμ.,της πιο κοντης γραμμής σκιασης στο μαγουλο,σαν να ξέφυγε στο ξύρισμα.
Το αναδεικνύω όμως γιατί ενω έχουμε άκριανό γραμμ.η εξωτερική γραμμή περιθωρίου ,δεξιά,ειναί ακριβώς ίδια με τις άλλες τρεις!
Και ας έχουμε χαρακτηριστικη βαρια εκτύπωση,ανάλογη της έκδοσης,το πάχος και η εκτύπωσή της δεν διαφέρουν καθόλου.Αρα αυτό το κριτήριο για τον προσδιορισμό θέσης για τα περιμετρικά γραμμ.των φύλλων ,δεν είναι πάντα δεδομένο.

Aκόμα και εαν η τσεκουρωμένη γενικότητα που επικράτησε να αναφέρεται λέει τσουβαληδόν οτι "οι αθηναϊκές εκδόσεις έγιναν με τη χρήση της "μαλακής" μεθόδου" (με χρήση διαφόρων υποστρωμάτων δλδ. / "soft method") αυτό δεν είναι καθόλου εξακριβωμένο για όλα τα τραβήγματα. Πρόκειται για μια ανάπτυξη κυριότερα για τον διαχωρισμό της παρισινής 1861 ("hard method") από τις πρώτες αθηναϊκές καθώς και για την προσπάθεια διελεύκανσης της πλέον ενδιαφέρουσας αθηναϊκής περιόδου 1861-1862. Η αλήθεια είναι οτι για τις μεταγενέστερες αθηναϊκές περιόδους, πόσο μάλλον για εκείνες μετά το 1870, δεν έχουμε καθόλου καθαρή εικόνα για τις εκτυπωτικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν. Χρησιμοποιείται το αόριστο "no method". Άλλοτε παρατηρούνται γραμματόσημα με ισχυρό ανάγλυφο, άλλοτε με ανύπαρκτο. Άλλοτε με παχιές γραμμές στα άκρα φύλλου, άλλοτε με όχι παχιές.
(Παχιά γραμμή επίσης υποδεικνύει βαθιά πίεση, άρα χρήση υποστρώματος. Ανάγλυφο δεν παρατηρείται μονάχα στα λευκά μέρη της ΜΚΕ. Η βαριά γραμμή εξωτερικού περιθωρίου συχνά αφήνει ανάγλυφο, το οποίο γίνεται εύκολα διακριτό στην πίσω πλευρά. Τα λευκά μέρη παρουσιάζονται ανάγλυφα στην μπροστά όψη και κοίλα στην πίσω. Για τις εξωτερικές γραμμές των περιθωρίων ισχύει το ακριβώς αντίθετο).
Η δικτυωτή είναι πλέον μυστήρια, καθώς το λεπτότατο χαρτί της δεν αποκαλύπτει πολλά. Τα γραμ/μα αυτά επίσης δεν παρουσιάζουν ανάγλυφο, ίσως λόγω του τρομερά λεπτού χαρτιού τους. Όσο έντονα και εαν πιεστεί από την πλάκα ένα τόσο λεπτό και ταυτόχρονα "σκληρό" χαρτί όπως της '71-'76, δύσκολα θα παρουσιάσει ανάγλυφο. Οι ανωμαλίες των γραμ/μων αυτών πιθανότατα οφείλονται στη γενικότερα κακή ποιότητα χαρτιού μετά το 1870, στις κακές μελανώσεις, τη γενικότερη προχειρότητα στα διάφορα στάδια της εκτέλεσης και όχι σε αυτές καθ'αυτές τις εκτυπωτικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για εκείνα, οι οποίες θεωρείται σχεδόν αδύνατο να αποκαλυφθούν. Ακόμα και εαν έχουμε ενδείξεις για κάποια γραμματόσημα κάποιων αξιών, σαφής εκτίμηση για την έκδοση συνολικά δύσκολα μπορεί να γίνει. Μην ξεχνάμε οτι αυτά όλα ενδιαφέρουν μονάχα εμάς. Οι τεχνικοί απλώς έκαναν τη δουλειά τους, πολλές φορές γρήγορα, βιαστικά, χωρίς κανέναν αρχικό σχεδιασμό ή σταθερό σύστημα. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να παραγάγουν "αξιοπρεπή" φύλλα. Είναι από δύσκολο εως αδύνατο να χωρέσουν τα πάντα σε ένα απόλυτα σαφές πλαίσιο.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Νίκος Καρνιαουτάκης στις Δευ Μαρ 29, 2021 7:54 am, 6 φορές συνολικά

Αρέσει στους χρήστες Παναγιώτης Ρασσιάς, Theosal και costasirun

https://xartomoutro.wordpress.com/

Theosal

Theosal

Νίκος Καρνιαουτάκης έγραψε:
Παναγιώτης Ρασσιάς έγραψε:Φαινεται μια συνηθισμένη περιπτωση ,ενα ζεύγος δικτυωτων 20λ θ.89-90,με το χαρακτηριστικο σφ.πλάκας στο δεξι γραμμ.,της πιο κοντης γραμμής σκιασης στο μαγουλο,σαν να ξέφυγε στο ξύρισμα.
Το αναδεικνύω όμως γιατί ενω έχουμε άκριανό γραμμ.η εξωτερική γραμμή περιθωρίου ,δεξιά,ειναί ακριβώς ίδια με τις άλλες τρεις!
Και ας έχουμε χαρακτηριστικη βαρια εκτύπωση,ανάλογη της έκδοσης,το πάχος και η εκτύπωσή της δεν διαφέρουν καθόλου.Αρα αυτό το κριτήριο για τον προσδιορισμό θέσης για τα περιμετρικά γραμμ.των φύλλων ,δεν είναι πάντα δεδομένο.

Aκόμα και εαν η τσεκουρωμένη γενικότητα που επικράτησε να αναφέρεται λέει τσουβαληδόν οτι "οι αθηναϊκές εκδόσεις έγιναν με τη χρήση της "μαλακής" μεθόδου" (με χρήση διαφόρων υποστρωμάτων δλδ.) αυτό δεν είναι καθόλου εξακριβωμένο για όλα τα τραβήγματα. Πρόκειται για μια ανάπτυξη κυριότερα για τον διαχωρισμό της παρισινής 1861 από τις πρώτες αθηναϊκές καθώς και για την προσπάθεια διελεύκανσης της πλέον ενδιαφέρουσας αθηναϊκής περιόδου 1861-1862. Η αλήθεια είναι οτι για τις μεταγενέστερες αθηναϊκές περιόδους, πόσο μάλλον για εκείνες μετά το 1870, δεν έχουμε καθόλου καθαρή εικόνα για τις εκτυπωτικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν. Χρησιμοποιείται το αόριστο "no method". Άλλοτε παρατηρούνται γραμματόσημα με ισχυρό ανάγλυφο, άλλοτε με ανύπαρκτο. Άλλοτε με παχιές γραμμές στα άκρα φύλλου, άλλοτε με όχι παχιές. (παχιά γραμμή επίσης υποδεικνύει βαθιά πίεση, άρα χρήση υποστρώματος).
Η δικτυωτή είναι πλέον μυστήρια, καθώς το λεπτότατο χαρτί της δεν αποκαλύπτει πολλά. Τα γραμ/μα αυτά επίσης δεν παρουσιάζουν ανάγλυφο, ίσως λόγω του τρομερά λεπτού χαρτιού τους. Οι ανωμαλίες των γραμ/μων αυτών πιθανότατα οφείλονται στις κακές μελανώσεις, τη γενικότερη προχειρότητα στα διάφορα στάδια της εκτέλεσης και όχι σε αυτή καθ'αυτή την εκτυπωτική μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για εκείνα, η οποία θεωρείται σχεδόν αδύνατο να αποκαλυφθεί. Ακόμα και εαν έχουμε ενδείξεις για κάποια γραμματόσημα κάποιων αξιών, σαφής εκτίμηση για την έκδοση συνολικά δύσκολα μπορεί να γίνει. Μην ξεχνάμε οτι αυτά όλα ενδιαφέρουν μονάχα εμάς. Οι τεχνικοί απλώς έκαναν τη δουλειά τους, πολλές φορές γρήγορα, βιαστικά, χωρίς κανέναν αρχικό σχεδιασμό ή σταθερό σύστημα. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να παραγάγουν "αξιοπρεπή" φύλλα. Είναι από δύσκολο εως αδύνατο να χωρέσουν τα πάντα σε ένα απόλυτα σαφές πλαίσιο.
Το θέμα το πλησιάζεις πολύ σωστά Νίκο! Με απόλυτη ευκρίνεια και λεπτό χειρισμό των λέξεων αποδίδεις αυτό που συζητάμε σε διαφορά σημεία του φορουμ και εκτός αυτού για τις εκτυπωτικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν κατά την διαρκείας 25χρονων χρήσης των πλακών!!! Και η φράση σου « Μην ξεχνάμε οτι αυτά όλα ενδιαφέρουν μονάχα εμάς. Οι τεχνικοί απλώς έκαναν τη δουλειά τους, πολλές φορές γρήγορα, βιαστικά, χωρίς κανέναν αρχικό σχεδιασμό ή σταθερό σύστημα. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να παραγάγουν "αξιοπρεπή" φύλλα.» αποδίδει την πάσα αλήθεια!!!

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Ιδια περίπτωση με αυτό που μας δείχνει ο κ.Γιαννάκης μας,το είχα παρει μαζι με ένα ακόμα 5λ ,απο την  Feldman του 2006.Εκει ο Τσεριώτης το έδινε σαν περιγραφη""ελαφρά διπλοεκτύπωση ΑΕ"".
Στις προσωρινές εκδόσεις αυτές οι περιπτώσεις,σε λίγο πιο μεγάλη κλίμακα λογίζονται σαν διπλοεκτυπώσεις,αργότερα ,μετα το 1863 δημιουργούνται οι γνωστές,εμφανείς και εντυπωσιακές....

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη giovanoukos

heretic77

heretic77

Αυτο δε διαφερει και πολυ...αλλα δειτε τιμη...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

giovanoukos

giovanoukos

heretic77 έγραψε:Αυτο δε διαφερει και πολυ...αλλα δειτε τιμη...
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Ναι Δημήτρη εδωσε 1100 + την γαρνιτούρα , για μια ολίσθηση , εγω ουτε 50 θα εδεινα , αλλα βλέπεις πατάνε πάνω στην αδυναμία που εχουμε , την καψούρα μας , βλέπεις ομως οτι δεν εχει καποιος απο μας "νεφρά" , και σε μια δημοπρασία να σηκωθει στην αίθουσα και να του πει , " γιατί μας κοροϊδεύεις ρε ε ε ε " ??????? ε ε ε ε ??? γιατί μας γελάς ???? πρέπει να γίνει κάποια στιγμή ..........μπορεί να μου την δωσει και να τα κάνω  " π $%*%$^ " στο Χίλτον σε καποια προσεχή δημοπρασία [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

heretic77

heretic77

Κοιτα, προφανως για να δωσει τετοιο ποσο φανταζομαι το ειδε απο κοντα. Ο δημοπρατης μπορει να βαλει οσο θελει, η τελικη κριση ομως σιγουρα ειναι στον αγοραστη. Μαλλον σ αυτον πρεπει να δωσεις τα μπιπ....δε ξερω αν ειδες βεβαια και τα κλεισιματα προχθες στο βλαστο στα κεφαλια, τιμες περα απο καθε φαντασια.

USGreek

USGreek

Δεν χρειαζεται να δες απο κοντα ενα τετοιο σφαλμα. Ειναι προφανες τι ειναι και σε τι εκταση ειναι. Η φωτο ειναι αρκετη, αυτο που ισως φαινεται καλυτερα απο κοντα ειναι καποια πιθανη μικροατελεια στο γραμματοσημο, πραγμα πολυ σπανιο για ενα μεγαλο οικο.

Θεωρω την τιμη εξαιρετικα υπερβολικη για ενα σφαλμα ΑΕ λογω ολισθησης, αλλα ο αγοραστης ξερει καλυτερα - μπορει να το ηθελε για να πλουτισει καποιο υπαρχον ή μελλοντικο εκθεμα ή για καποιο αλλο λογο που μας διαφευγει και ισως δεν εχει και οικονομικο προβλημα να διαθεσει ενα αναλογο ποσο. Αυτο που πληρωσε εδω ειναι προφανως το καινοφανες ταχυδρομικο γραφειο για το συγκεκριμενο σφαλμα.

giovanoukos

giovanoukos

heretic77 έγραψε:Κοιτα, προφανως για να δωσει τετοιο ποσο φανταζομαι το ειδε απο κοντα. Ο δημοπρατης μπορει να βαλει οσο θελει, η τελικη κριση ομως σιγουρα ειναι στον αγοραστη. Μαλλον σ αυτον πρεπει να δωσεις τα μπιπ....δε ξερω αν ειδες βεβαια και τα κλεισιματα προχθες στο βλαστο στα κεφαλια, τιμες περα απο καθε φαντασια.
βλαστό ????

USGreek

USGreek

Απο μια αλλη εποχη...


[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Αρέσει στον χρήστη costasirun

giovanoukos

giovanoukos

Καλησπέρα , μία βοήθεια για την ορθή κατάταξη του μονόλεπτου με το γνωστό σφάλμα της γρατζουνιάς στη θεση 29 , κατα την αποψή μου ειναι εκδοσης 1871-72 , σωστό ή λάθος ?? ευχαριστώ
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

USGreek

USGreek

Γιαννη τα 1871-72 (σε κοκκινο-καφέ απόχρωση) έχουν έντονα κίτρινο χαρτί, βαθύ χρωματισμό και πιο βαρειά εκτύπωση. Αυτό δείχνει συνεχών.

116Ερωτήματα/κατατάξεις γραμμ./θέματα γενικού ενδιαφέροντος,πάνω στις ΜΚΕ.-Questions / rankings / general interest, on LHH. - Σελίδα 6 Empty ευχαριστω Δημήτρη μου ...... Δευ Απρ 05, 2021 8:58 pm

giovanoukos

giovanoukos

USGreek έγραψε:Γιαννη τα 1871-72 (σε κοκκινο-καφέ απόχρωση) έχουν έντονα κίτρινο χαρτί, βαθύ χρωματισμό και πιο βαρειά εκτύπωση. Αυτό δείχνει συνεχών.

Αρέσει στον χρήστη giovanoukos

117Ερωτήματα/κατατάξεις γραμμ./θέματα γενικού ενδιαφέροντος,πάνω στις ΜΚΕ.-Questions / rankings / general interest, on LHH. - Σελίδα 6 Empty ευχαριστω !!!!!! Δευ Απρ 05, 2021 8:59 pm

giovanoukos

giovanoukos

giovanoukos έγραψε:
USGreek έγραψε:Γιαννη τα 1871-72 (σε κοκκινο-καφέ απόχρωση) έχουν έντονα κίτρινο χαρτί, βαθύ χρωματισμό και πιο βαρειά εκτύπωση. Αυτό δείχνει συνεχών.

artaleo

artaleo

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Ενδιαφέρον φάκελος "postal fraud" απο το γνωστό για τις ατασθαλίες του ταχ. γραφείο ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ...  
Αποστολή 7 ΑΥΓ 1874 προς Πάτρα.  Τριπλό βάρος = 60 λεπτά. 
Το πρώτο ξυρισμένο 20λεπτο έκδοσης 1870 έχει εμφανή στικτή "9" Πατρών.
Το δεύτερο 20λεπτο έκδοσης 1871 είναι μάλον το μόνο που δεν είχε χρησιμοποιηθεί νωρίτερα. 
Το τρίτο 20λεπτο έκδοσης σε δικτυωτό χαρτί 1871-76 έχει (δυσδιάκριτη) σφράγιση "6 ??"
Ο εν λόγω υπάλληλος ίσως ήταν και "συλλέκτης", φαίνεται πως διατηρούσε στοκ! Laughing

Αρέσει στον χρήστη Admin

giovanoukos

giovanoukos

artaleo έγραψε:[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


Ενδιαφέρον φάκελος "postal fraud" απο το γνωστό για τις ατασθαλίες του ταχ. γραφείο ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ...  
Αποστολή 7 ΑΥΓ 1874 προς Πάτρα.  Τριπλό βάρος = 60 λεπτά. 
Το πρώτο ξυρισμένο 20λεπτο έκδοσης 1870 έχει εμφανή στικτή "9" Πατρών.
Το δεύτερο 20λεπτο έκδοσης 1871 είναι μάλον το μόνο που δεν είχε χρησιμοποιηθεί νωρίτερα. 
Το τρίτο 20λεπτο έκδοσης σε δικτυωτό χαρτί 1871-76 έχει (δυσδιάκριτη) σφράγιση "6 ??"
Ο εν λόγω υπάλληλος ίσως ήταν και "συλλέκτης", φαίνεται πως διατηρούσε στοκ! Laughing

Αγαπητε artaleo , το τελευταιο 20-λεπτο εχει σφραγίδα "86" ΦΙΛΙΑΤΡΑ , φαίνεται καθαρά και στο φάκελο

Νίκος Καρνιαουτάκης

Νίκος Καρνιαουτάκης

giovanoukos έγραψε:
Αγαπητε artaleo , το τελευταιο 20-λεπτο εχει σφραγίδα "86" ΦΙΛΙΑΤΡΑ , φαίνεται καθαρά και στο φάκελο


@ giovanoukos etc.
O Δημοσθένης αναφέρεται στην πράγματι δυσδιάκριτη σφραγίδα του 3ου γραμματοσήμου που βρίσκεται κάτω από εκείνη των ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ.
Πρόκειται για περίπτωση ταχ. απάτης, το γραμ/μο έχει επαναχρησιμοποιηθεί.

@ artaleo
Tριπλό «mixed franking» εκδόσεων 20 λεπτών…
Ένα ακόμα 20λεπτο αν υπήρχε (Paris 1861 κατά προτίμηση… ) και θα μιλούσαμε για τον απόλυτο θρίαμβο της ανθρώπινης μπαγαποντιάς και βλακείας! (τα αναφέρω και τα δυο καθώς στη ζωή αυτά τα δυο, συνήθως, πάνε μαζί).
Κωμικοτραγικές και λούμπεν (έτσι, για να χρησιμοποιήσουμε και έναν όρο «της μοδός») καταστάσεις…



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Νίκος Καρνιαουτάκης στις Πεμ Μάης 06, 2021 2:18 pm, 2 φορές συνολικά

Αρέσει στους χρήστες νικος και artaleo

https://xartomoutro.wordpress.com/

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 6 από 9]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης