Philotelistes
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Παρατηρήσεις, απορίες, σχόλια

+10
artaleo
νικος
Elboiteu
stelios proedrou
Νίκος Βαρουξής
Admin
Παναγιώτης Ρασσιάς
Varg83
Theosal
SHH_Egeo
14 απαντήσεις

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 5]

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Εξαιρετικό θέμα,εξαιρετική παρουσίαση.Συνέχισε έτσι Smile


_________________
Knowledge not shared is lost

Theosal

Theosal

Πως είναι δυνατόν στο πρώτο "επί επιστολής" να έχει εκτυπωμένους ΑΕ τόσο καλά, όσο τα παρισινά 10λεπτα και το επόμενο να έχει τόσο κακής ποιότητας ΑΕ;;

Είναι απορίας άξιον!!!!!

3Παρατηρήσεις, απορίες, σχόλια Empty για μεταφορα Παρ Ιαν 26, 2018 2:01 pm

Varg83

Varg83

Η έκδοση αυτή αναφέρεται στα 20λεπτα ΧΩΡΙΣ Αριθμούς Ελέγχου. Μην τα μπερδεύεις με τα δυο 20λεπτα που ανέφερα στο τέλος.

Theosal

Theosal

Varg83 έγραψε:Η έκδοση αυτή αναφέρεται στα 20λεπτα ΧΩΡΙΣ Αριθμούς Ελέγχου. Μην τα μπερδεύεις με τα δυο 20λεπτα που ανέφερα στο τέλος.
Μα Αχιλλέα μου αναφέρεσαι στα πρώτα κακέκτυπα 20λεπτα του 1861, χωρίς ΑΕ, με ψαθωτό βάθος, όπου αναφέρεσαι επίσης και στα 2-3 αντίτυπα που έχουν βρεθεί με ΑΕ στην πίσω όψη, κάτι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ, και φυσικά γράφεις και για την ιστορία ότι μάλλον το ένα καταστράφηκε κατά τον ΙΙ ΠΠ.
Εδώ υπεισέρχομαι και εγώ και λέω αυτό το σχόλιο που αναφέρεται πιο πάνω για τους πολύ όμορφους ΑΕ που υπάρχουν στο ένα 20λεπτο (επί επιστολής).

Και εδώ αναρωτιέμαι .... Μήπως, λέω μήπως, και γίνομαι συνομωσιολόγος του κερατά αν θέλετε ..... Ξαναρωτάω ΜΗΠΩΣ είχε τυπωθεί δοκιμαστικά κάποιο φύλλο και για τον λόγο αυτόν τυπώθηκε έτσι παράτερα, με μισόν ΑΕ εδώ και μισόν εκεί, αφού πιθανόν και οι εργάτες του τυπογραφείου στην Αθήνα δεν είχαν την πείρα στοιχειοθέτησης σε τόσο μικρό τμήμα και με πολλαπλά όμοια τυπογραφικά στοιχεία.....

Αν πάλλι παρατηρήσουμε τα στοιχεία αυτά καθεαυτά, θα παρατηρήσουμε ότι το "2" είναι διαφορετικού τύπου, με την οριζόντια βάση πιο μακριά από την καμπύλη του αριθμού (βλ. τις δύο φωτό) να ξεχωρίζει, ενώ το "2" του επόμενου "κακέκτυπου 20λεπτου" είναι κλειστού τύπου με την καμπύλη να αγγίζει σχεδ'ον την βάση πίσω από την αναβαθμίδα που κάνει στο τέλος της. Αν προσέξουμε και το τέλος της βάσης του "2" είναι τριγωνικό σε σχέση με την πολύ καλά γνωστή τετράγωνη απόληξη του επόμενου τραβήγματος.Το ίδιο συμβαίνει και με το "0", το οποίο στο τράβηγμα των προσωρινών "20λεπτων" φαίνεται να είναι πιο αιχμηρό πάνω (την εντύπωση δίνει η σκίαση) απ' οτι του επόμενου "κακέκτυπου" τραβήγματος, που είναι πιο στρογγυλεμένο. Η σκίαση είναι πιο συμπαγής και θυμίζει περισσότερο εκείνη του 10λεπτου των Παρισίων.....
ΤΙ ΝΑ ΠΩ;;;; ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΝ!!!!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Varg83

Varg83

Theosal τωρα καταλαβα τι θες να πεις. Με μπερδεψες με τη φραση " στο πρωτο επιστολης" και νομισα πως ελεγες για το πιο νωρις γνωστο σε κυκλοφορια γιατι ηταν κ αυτο επι επιστολης. Οκ τωρα που συννενοηθηκαμε να σου πω πως για τα συγκεκριμενα μονο εικασιες κανουμε. Πιθανον να ηταν σε φυλλο ηδη τυπωμενοι και πανω σε αυτο να τυπωθηκε μια πλακα των 20λεπτων. Πιθανον να εγιναν δοκιμαστικα τραβηγματα ΑΕ και καποια στιγμη να τυπωσανε και κεφαλια και ακουμπησαν κ τα δυο κ βγηκε αυτο το αποτελεσμα. Πιθανον να υπηρχαν απο το Παρισι δοκιμια των ΑΕ τυπωμενα και πανω σε αυτα να τυπωθηκαν κ κεφαλια. Οποιος αλλος μπορει να βοηθησει ας καταθεσει τη γνωμη του. Να θυμηθω τι εγραφε κ ο Κουνδ. Παντως εγω ειμαι υποστηρικτης της τελευταιας πιθανοτητας που παραθεσα.

Theosal

Theosal

Varg83 έγραψε:Πιθανον να εγιναν δοκιμαστικα τραβηγματα ΑΕ και καποια στιγμη να τυπωσανε και κεφαλια και ακουμπησαν κ τα δυο κ βγηκε αυτο το αποτελεσμα. Πιθανον να υπηρχαν απο το Παρισι δοκιμια των ΑΕ τυπωμενα και πανω σε αυτα να τυπωθηκαν κ κεφαλια.

Να σου πω, το μυαλό μου αρχικά πήγε σε κάποια τέτοια ερμηνεία, θεωρώντας ότι έγινε κάποια δοκιμαστική στο Παρίσι για ΑΕ 20λέπτων, αλλά στην συνέχεια και πριν ανεβάσω αυτήν την άποψη, και παρατηρώντας καλύτερα το "10" στους ΑΕ του παρισινού 10λέπτου, είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ ότι το "0" είναι εντελώς διαφορετικό!!! Και γιατί να τυπώσουν διαφορετικού τύπου "20", όταν ακόμη και οι ΑΕ του 10λέπτου τυπώθηκαν με την πλάκα των ΑΕ της "Δήμητρας".... Άρα στην περίπτωση αυτήν έπρεπε απλά να αλλάξουν το "1" με το "2" και τέλειωσε.... Αλλά όπως είπα το "0" είναι εντελώς διαφορετικό, αν και είναι και από εκείνο των επόμενων ελληνικών τραβηγμάτων ...

ΑΡΑ, φτάνω στο συμπέρασμα, ότι οι Γάλλοι εργάτες που αναφέρεται ότι ήρθαν μαζί με τις πλάκες από Παρίσι στην Αθήνα, δοκίμασαν και τύπωσαν δοκιμαστικά μια πλάκα (μόνον;;Wink με τους διαφορετικούς ΑΕ "20", αλλά το εγκατέληψαν και κάποια στιγμή παράπεσε στα χέρια των Ελλήνων εργατών που τύπωσαν το φύλλο με το "20" ανάποδα και παράτερα, αφού δεν το έβαλαν με την σωστή φορά. 'Ισως πάλι να μην το παράτησαν και να απογοητεύτηκαν όταν είδαν ότι τυπώθηκε ανάποδα και απλά εγκτέλειψαν την προσπάθεια μέχρι να φτάσουν στο σημείο να έχουν καλά τυπωμένη πρόσθια όψη σε συνάρτηση με την οπίσθια....

Varg83

Varg83

Κοιτα Theosal το πεδιο των ΜΚΕ προσφερεται για ανσκαλυψεις σε στυλ  Σερλοκ Χολμς. Απλως εχε υποψη σου πως χρειαζονται εκεινοι οι "κρικοι της αλυσιδας" για να καταληξουμε σε λογικα συμπερασματα. Και αυτοι οι κρικοι δυστυχως δεν υπαρχουν παντα.... Οχι μονο στην περιπτωση που αναφερεις αλλα και σε μια σειρα αλλες. Προχειρα μου ερχονται στο μυαλο δυο σφαλματα σε Α.Ε. που εμπιπτουν σε αυτο το πεδιο, το καλλιγραφικο "4" σε 40λεπτο του 1871-72 και το "1" με αγκιστρο μπροστα σε 10λεπτο δικτυωτο που η φυση τους δεν εχει εξακριβωθει κ δεν ξερω αν θα μπορεσουμε να το διασαφηνισουμε ποτε.

Varg83

Varg83

Ως προς το θεμα που θετεις πολλα μπορουμε να εικαζουμε. Μπορει πχ να αποδειξει καποιος αν τυπωθηκε μονο μια πλακα με αυτους τους ΑΕ? Οχι. Σιγουρα ομως γνωριζουμε πως γινοντουσαν δοκιμες και αυτο τεκμαιρεται απο το οτι σε διαστημα σχεδον ενος μηνα και κατι, τυπωθηκαν τα 20λεπτα και ξεκινησαν να τυπωνονται τα κακεκτυπα απο απειρους τεχνητες πανω σε κατι που απαιτουσε αρκετα υψηλη ειδικευση για την εποχη. Αν συνυπολογισεις τις ασφυκτικα επειγουσες ταχυδρομικες αναγκες, γινεται ευκολα κατανοητος πως η πιεση κ ο πανικος σε συνδυασμο με την απειρια δημιουργησε τετοια θεματα. Μπορει να ηταν τυπωμενο το χαρτι ηδη με δοκιμαστικους ΑΕ και πανω σε αυτο να τυπωσαν τα 20λεπτα τα οποια αμεσως τα εστειλαν στο Καρπενησι.
Εξαλλου υπηρχαν διαφορα στοιχεια ΑΕ οπως το "5" που αλλαξε το 62.

Varg83

Varg83

Mercury, στα παρισινά έγραψες για τις οξειδώσεις.Έχω βρει στη βιβλιογραφία πως οι οξειδώσεις ξεκινάνε από τα προσωρινά επιμελημένα το οποίο το έχω αναφέρει την παρουσίαση. Χρειάζεται διόρθωση ή κάποια παραπάνω επεξήγηση?

Παναγιώτης Ρασσιάς

Παναγιώτης Ρασσιάς

Varg83 έγραψε:Mercury, στα παρισινά έγραψες για τις οξειδώσεις.Έχω βρει στη βιβλιογραφία πως οι οξειδώσεις ξεκινάνε από τα προσωρινά επιμελημένα το οποίο το έχω αναφέρει την παρουσίαση. Χρειάζεται διόρθωση ή κάποια παραπάνω επεξήγηση?

αντί απαντήσεως τα παραδείγματα που παράθεσα...
Εκτος και αν έχω στα χέρια μου αδιανόητες σπανιότητες βάση αυτών των αποχρώσεων Smile
Εξαλλού έχω την εντύπωση πως αναφέρονται πέρα απο τη ιστορία που έγραψα για τον λόγο των πολλων οξειδωμένων παρισινών και στα 2λ κακεκτυπα υπάρχουν παραδείγματα,αλλά και ενδεχομένως και σε άλλες αξίες πριν απο τα επιμελλημένα.
Οπως και να'χει να μια καλή πάσα για extra ερώτηση την Τετάρτη

Varg83

Varg83

Ok λοιπόν... το διορθώνω.

Theosal

Theosal

Πράγματι, η περίοδος αυτη προσφέρεται για περαιτέρω έρευνα, αν και έχει αρκετά καταγραφεί το υπάρχον υλικό....
Και ειναι αλήθεια, οτι λόγω της παντελούς έλλειψης καταγραφικού υλικού, αλλιώς, γραφειοκρατικού υλικού, δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε, τι έκαναν, τι τύπωσαν, αν έσφαλαν οικειοθελώς ή όχι, που δεν καταλαβαίνω γιατι να το κάνουν σε τόσο πρόωρη φάση, αν είχαν πραγματι την βοήθεια των Γάλλων εργατών, όπως αναφέρεται σε καποιες μελέτες. Και αν ναι γιατι δεν τους έδειξαν απευθείας πως να κανουν την δουλειά; Γιατι να γίνουν τόσα λάθη;; Μια με τα πρώτα 20λεπτα, στην συνεχεια, και ενώ είχαμε δοκιμάσει τις πλάκες, έχουμε τα κακέκτυπα, αλλά Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ, σε κάτι λιγότερο απο 2-3 μήνες έμαθαν τόσο καλα που έχουμε την επιμελημένη...

Κάτι συμβαίνει που χρειάζεται ενδελεχή έρευνα... άραγε έψαξε κανένας το εθνικό τυπογραφείο για ερευνητικό υλικό;;; Και αν ναι, που ξέρουμε όλοι έχει γίνει, μήπως ξέφυγε υλικό, προπάντων Ολλανδία γνωρίζουμε την ελληνική πρακτική, τους νόμους του ενός άρθρου, ή την μεγαλύτερη πατέντα όλων των εποχών, διορθωτικά ή και συμπληρωματικά άρθρα νόμου μέσα σε άλλους νόμους άσχετους.... Προς εκείνο το σημείο πρέπει νομίζω να επικεντρωθούμε.... και να ψαχτούμε...



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Theosal στις Τρι Νοε 06, 2018 6:14 am, 2 φορές συνολικά

Admin

Admin
Admin

Αυτά αγαπητέ Θεόφιλε τα έχουν ξεψαχνίσει απο την δεκ,του '30 ο Κωνσταντινίδης στη Αθήνα και ο Γαράς στο Παρίσι,άρα το μόνο που μένει είναι να βρούμε απαντήσεις σε τίποτα συλλογές παλιές καταχωνιασμένες σε κανένα ευρωπαΙκό πύργο...να όπως η τελευταία Corinph;ila είχε κομμάτια που έγω δεν είχα ξαναδει,δηλ.δεν ήταν ανακυκλώσιμα λοτ που ξεμένουν και κάνουν γύρους ανα τις δημοπρασίες.
Και ο λόγος?
ήταν απο Ισπανό συλλέκτη της δεκ.του '50 που έκανε ευρωπαϊκά κράτη και δεν είχαν ξαναέρθει στη αγορα εδώ και 60συν χρόνια...



Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Δευ Ιαν 29, 2018 12:52 am, 1 φορά

https://philotelists.forumgreek.com

SHH_Egeo

SHH_Egeo

Διαβάζω τα πολύ όμορφα θέματα που ανέβασε ο Varg83 και τα εμπλούτησε ο Mercury και βλέπω για άλλη μια φορά οτι στο 90% των περιπτώσεων(ποσοστό κατά προσέγγιση) η κατάταξη στις ΜΚΕ είναι κάτι το εύκολο για να μήν πω πολύ εύκολο.
Μεγάλη βοήθεια οι αριθμοί ελέγχου.
Αν ξεχωρήσεις,φτιάξεις τις σημειώσεις σου,ανατρέξεις στα θέματα αυτά,πιάσεις μελετήσεις υλικό,δεν είναι και τόσο δύσκολο..
Αν τις συγκρίνουμε με τις μΚΕ στο θέμα της κατάταξης... η μέρα με τη νύχτα silent


_________________
Knowledge not shared is lost

Varg83

Varg83

Theosal έγραψε:Γιατι να γίνουν τόσα λάθη;; Μια με τα πρώτα 20λεπτα, στην συνεχεια, και ενώ είχαμε δοκιμάσει τις πλάκες, εχουμε τα κακέκτυπα, αλλα Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ, σε κατι λιγότερο απο 2-3 μήνες έμαθαν τοςο καλα που ε ούτε την επιμελημένη...

Κάτι συμβαίνει που χρειάζεται ενδελεχή έρευνα... 
 Theosal ειναι πολυ απλο.... Αλλαξαν τον τροπο εκτυπωσης και απο την εκτυπωση με "εκτομη"(decoupage) εκτυπωσαν απευθειας με τη χρηση πιληματος. Ετοιμαζω topic κ για αυτο το θεμα σε λιγες μερες.... υπομονη....

Varg83

Varg83

Λοιπον παιδες μια ανακοινωση:  θα προχωρησω στην αναλυτικη περιγραφη και των υπολοιπων εκδοσεων και θα αφησω για το τελος την ανα αξια περιγραφη των Συνεχομενων. Ο λογος? Πολυ απλος.... προκειται για μια εκδοση που χρωματικα γινεται της.........
Γενικα οι αναφορες μου στα χρωματα παιρνουν υποψη καταλογους Hellas και Βλαστο, Φαιππεα, Κουνδουρο και Pemberton. Αρα καταλαβαινεται.... ε να μη βαλω και το Ναλτσα γιατι θα το καψω!!!!

Theosal

Theosal

Τον τελευταίο άστον στην απέξω γιατί νομίζω ότι και ο ίδιος είχε μπερδευτεί με τα τόσα χρώματα που αναφέρει σε κάθε τράβηγμα .... Έχω το βιβλίο του στο σπίτι και μέχρι να πω ότι ξεγλύστρησα και άρχισα να καταλαβαίνω που πατάω, εκεί γλυστράω ξανά στα χρώματα και τα υποχρώματα και πάλι δεν βγάζω άκρη που πατάω....

Varg83

Varg83

Κοιτα ειναι τελειος καταλογος αμα εχεις 5000 ΜΚΕ και μπορεις να διακρινεις τις αποχρωσεις γιατι τοσες πολλες αποχρωσεις μπορεις να τις κατανοησεις αν εχεις μεγαλο αριθμο υλικου.

Theosal

Theosal

Πάντως στις 3500 που εχω στα χέρια μου, δεν μπορω ν πω οτι βγάζω άκρη στο χρωματολόγιο του, αν και καταλαβαινω την γλωσσα στην οποία γράφει....

Varg83

Varg83

Προφανως κ το 5000 που εγραψα ειναι σχηματικο. Για να γινουν κατανοητοι οι χρωματισμοι του Ναλτσα πρεπει να εχεις μια ικανη ποσοτητα απο καθε αξια καθε εκδοσης. Τουλαχιστον για τις κοινες. Στην εισαγωγη του αναφερει πως για την εκδοση του καταλογου μελετηθηκαν περι τα 10.000!!!

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 5]

Μετάβαση στη σελίδα : 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης